Whehe, voor jou is vijftig jong. Voor mij is vijftig jaar jong...maar voor iemand van 16 ben je vaak stokoud met vijftig hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:19 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind 50 nog jong, eerlijk gezegd.![]()
Zoals een vriend zegt: "De eerste 100 jaar van je leven zijn lastig. Daarna wordt het makkelijk."
http://www.libelle.be/lib(...)dar_girls_dove.html#quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, voor jou is vijftig jong. Voor mij is vijftig jaar jong...maar voor iemand van 16 ben je vaak stokoud met vijftig hoor
Mijn TVP
Ben je al zo oud?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, voor jou is vijftig jong. Voor mij is vijftig jaar jong...maar voor iemand van 16 ben je vaak stokoud met vijftig hoor
Mijn TVP
Nee, duurt nog even, maar ben al wel op een leeftijd dat ik vijftig niet oud vindquote:
Was er niet al naar gekeken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
Het zijn gewoon dames van boven de 50 hoor Paddy, om te laten zien dat ook fysiek die leeftijd allang niet meer zo oud is. Maar je hoeft niet te kijken, negeer het maar
Gewoon veranderd, dus wat negeren?quote:De man uit Beuningen en een 18-jarige man uit Nijmegen reden de 50-jarige voetganger aan toen zij probeerden te ontkomen aan een politiecontrole
Nee johquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Was er niet al naar gekeken?
Begreep ik van het vorige deel feedback
Die zijn nog best te pruimen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.libelle.be/lib(...)dar_girls_dove.html#
Klik op het plaatje van de kalender en verder om alle mooie dames te zien
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef paddy het volgende:
Youtube en geen NWS.
Bagger voor NWS in ieder geval
Ik ga hem sluiten. Probeer het maar op een andere plek op FOK!
Die is ook geslotenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
![]()
Dan kan dit topic ook dicht
Wouter Bos ernstig ziek
Vast wel een oude bekende.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef hostielikker het volgende:
de vraag is of als je een kutmarokkaan dood schopt en hem ergens dumpt de politie nog moeite gaat doen om de dader te vinden...
ik hoop dat ze daarin laks worden
Dank je! Zelfde gevoel. Ga het achter vragenquote:
Zeer spitsvondig!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef sp3c het volgende:
waha
zag je die sluitpost
ik vond mezelf geniaal
If it walks like a chicken.... Overigens denk ik dat Dago's IQ en kennis van en analytisch vermogen mbt de geschiedenis iets groter zijn dan die van jou of welke andere PVV-adept dan ook. Laat ik het zo zeggen: Ik zie Dago geen dingen roepen waar ik het niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef donthate het volgende:
Wilders draait helemaal door.....hij heeft een steekje los
Kan iemand die idioot niet ff waarschuwen met zijn stuitende domheid en vergelijking tussen hitler en wilders steeds
(dagonet)
Ja ik ben een PVV-stemmer ik kom ook maar uit de antillenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
If it walks like a chicken.... Overigens denk ik dat Dago's IQ en kennis van en analytisch vermogen mbt de geschiedenis iets groter zijn dan die van jou of welke andere PVV-adept dan ook. Laat ik het zo zeggen: Ik zie Dago geen dingen roepen waar ik het niet mee eens ben.
Waarom? Omdat het om Hitler gaat? Als Wilders standpunten ropet, die te vergelijken zijn met Bismarck mag het wel? Of Karel de Grote? Of Julius Caesar? Tip: Lees eens een goed boek over de beginjaren van het nazisme, maar dan wel met een pen mind. Je gaat schrikken, geloof mij maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik ben een PVV-stemmer ik kom ook maar uit de antillen![]()
En nu weer ff tot het punt als die toch zo veel IQ analytisch vermorgen en kennis van de geschiedenis heeft dan zou die moeten weten als geen ander wat voor een gevoelens dat bij mensen op roept.En om mensen daar dan mee te vergelijken vind ik stuitende domheid idd
De TT is iets wat de TS zelf zoekt. Ik vind de TT jammerlijk gekozen want op google is zijn bericht al helemaal niet te zien wanneer je Wilders intypt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef Amos_ het volgende:
Wilders draait helemaal door.....hij heeft een steekje los
Is de titel niet ietwat ehm, uitlokkend enzo?
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Tighadouini het volgende:
Dat wandelend haarstukje moet is en keer zijn klep dicht houden.
Wanneer komt Volkert weer vrij.....iemand?
Die komt wel degelijk vrij, over vier jaar al. Maar dat is het punt niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Oh, Volkert... Die komt niet meer vrij.
Uh oh! Maar je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:38 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Die komt wel degelijk vrij, over vier jaar al. Maar dat is het punt niet.
Mja, die bovenste zal ik eens vragen aan de PR. Neem aan dat er een uitslag is. Zet ik die er nog even bij. Hall ik hem na een paar dagen wel weg.quote:Op zondag 7 maart 2010 07:25 schreef Dagonet het volgende:
die prijsvraag loopt tot 27 januari 2011?.
de jaaroverzichten kunnen ook wel wegzakken toch?
Goedemiddag!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:45 schreef Disana het volgende:
Zuigeling kwijt na zware bevalling
Pasgeboren baby kwijt na zware bevalling
Goedemorgen
Ik weet iets beters: in plaats van dat anderen gaan wandelen, doe jij iets aan het getroll en het oeverloze onderkotsen van topics met scheldposts en inhoudsloze reacties van Buzios.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:21 schreef paddy het volgende:
Volgens mij zou een boksring goed voor jullie zijn
Sommigen van jullie denken in een ander zijn posts te lezen wat er niet staat
Ga even een uurtje wandelen ofzo
Ik weet nog iets beters. Ga er eens niet vanuit dat wij niet doen wat moetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet iets beters: in plaats van dat anderen gaan wandelen, doe jij iets aan het getroll en het oeverloze onderkotsen van topics met scheldposts en inhoudsloze reacties van Buzios.
Het is al minimaal de tweede keer dat een heel topic om Buzios' ongenuanceerde uitspraken draait.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik weet nog iets beters. Ga er eens niet vanuit dat wij niet doen wat moet
En wat voor jou inhoudsloos is, voegt voor een ander weer wel wat toe.
Uiteraard snap ik dat je het niet met Buzios eens is, en hij niet met jou
Je hebt blijkbaar helemaal over de andere ongenuanceerde uitspraken gelezen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is al minimaal de tweede keer dat een heel topic om Buzios' ongenuanceerde uitspraken draait.
We verschillen van mening over wat topic-diarrhee is en hoe en of je daar iets aan doet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar helemaal over de andere ongenuanceerde uitspraken gelezen?
Net als die Buzios zijn die ook gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |