Ik weet niet of doodsbedreigingen daar ook onder vallen hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is beide het uiten van een mening, Wilders en z'n aanhangers zijn toch zo voor het alles moeten mogen zeggen zonder grenzen? Of geldt dat alleen voor die wannabe nazi's zelf?
Niks van gelogen.quote:Wilders: Mohammed is een pedo AMSTERDAM -
PVV-leider Geert Wilders heeft in Londen - waar hij zijn anti-islamfilm Fitna vrijdag heeft vertoond - flink uitgehaald naar de Islam. Wilders noemde de profeet Mohammed een barbaar, massamoordenaar en pedofiel.
De PVV-voorman toonde Fitna voor zo'n 60 mensen in het Britse parlement. Op de persconferentie achteraf noemde Wilders de Islam een 'totalitaire ideologie'. De profeet Mohammed werd door Wilders omschreven als 'een barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'. De Turkse premier Erdogan is volgens Wilders 'een mafkees'. Dat meldt RTL Nieuws .
Beetje zwak. "Nederland adviseren om eruit te stappen". Of je stapt eruit, of niet. Wat is dit voor "genuanceerd" gelul.quote:Premierschap
Andere uitspraken die Wilders deed op de persconferentie gingen over Turkije, islamitische scholen, moskeeën en immigratie. "Als Turkije lid wordt van de Europese Unie, zou ik Nederland adviseren om eruit te stappen", aldus Wilders.
Kan ie lang hopen. Clown.quote:Ook liet hij weten hoop te koesteren voor het premierschap.
Prima. Doe gelijk de andere religieuze scholen waar homo's geweigerd mogen worden erbij.quote:De PVV-leider zei in Londen verder dat hij dan alle islamitische scholen zou sluiten,
Eerst had hij het nog over alleen migranten en geen asielzoekers, nu is het ineens alle immigratie. Waarom moet een welwillende dokter of hardwerkende bouwkundige uit een moslimland geweigerd worden?quote:de immigratie uit moslimlanden en de bouw van moskeeën zou stopzetten.
Waarom alleen moslims, idioot? Waarom zou een criminele Tanzaniaan die hier de boel verstiert NIET uitgezet worden? Waarom die moordende Amerikaan NIET? Wat een gek.quote:Criminele moslims met een dubbel paspoort moeten, als het aan Wilders ligt, meteen Nederland worden uitgezet.
Hij vormt een bedreiging door zijn eigen domheid.quote:Douane
De PVV-lijsttrekker wilde FItna vorig jaar al vertonen in het Britse Lagerhuis, maar werd destijds bij de douane tegengehouden. Volgens de Britse regering vormden de ideeën van Wilders over de islam een bedreiging voor de publieke veiligheid.
Er waren al nazi's in 1921 hoor. Ver voor de tweede wereldoorlog.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:43 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik weet niet of doodsbedreigingen daar ook onder vallen hoor.
Ja betrek de 2de wereldoorlog er weer bij
Ja, dat is Wilders inderdaad.quote:
Dit is geen Nederlands, ik snap geen hol van wat je hier wil zeggen. Wees duidelijk.quote:Iemand dood wensen en een mening ergens over geven is een groot verschil constante diarree als het over moslims gaat en daar blijf ik bij![]()
Mohammed een pedofiel noemen is een voorbeeld van stuitende domheid en arrogantie, hoe bestaat het iemand om iemand te beoordelen met maatstaven die 1500 jaar uitelkaar liggen.quote:IK beaam alleen hoe het is.. en we moeten allemaal wel gewoon eerlijk blijven en niet met een blindoek rond blijven lopen
Graag bewijs dan van de massamoorden door hem gepleegd, van z'n barbarisme (afgezet tegen de gebruiken van die tijd natuurlijk, anders kan niet) en bewijs voor z'n pedofilie, Aïsa was geslachtsrijp en er zijn geen aanwijzingen dat er vaker seks is geweest buiten de verplichte bezegeling van het huwelijk. Dat maakt hem nog geen pedofiel.quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef Amos_ het volgende:
Waarom zou hij 9 juni niet halen? Dat bewijst dan toch alleen maar zijn woorden over een totalitaire gewelddadige cultuur? Slimme moslims reageren er niet eens op.
Als dat gebeurt ja zijn de rapen gaar....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef Amos_ het volgende:
Als er daadwerkelijk een aanslag op hem gepleegd wordt zou ik als moslim toch wel erg boos zijn als die aanslag door een moslimextremist wordt gepleegd. Dan verpest die het namelijk voor alle moslims.
Ja het is provoceren en tot het randje gaan, maar het is nog steeds vele malen minder erg dan zeggen dat homo's dood moeten of mensen ziektes toewensen.
Dat is voornamelijk het terrein van de Wilders-aanhangers.quote:
Klopt. Maar Fortuyn werd ook niet vermoord door een moslim, Rabin werd ook niet vermoord door een Palestijn en John Lennon werd niet vermoord door een Stones-fan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef Amos_ het volgende:
Waarom zou hij 9 juni niet halen? Dat bewijst dan toch alleen maar zijn woorden over een totalitaire gewelddadige cultuur? Slimme moslims reageren er niet eens op.
Zo dom zullen toch niet zijn mag ik hopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:01 schreef Idiota het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ja zijn de rapen gaar....
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het terrein van de Wilders-aanhangers.
Edit: sorry paddy, ik was net iets te laatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het terrein van de Wilders-aanhangers.
Bedoel je wij of zij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zo dom zullen toch niet zijn mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |