Inderdaad. Nederlands paspoort afnemen en opdonderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:53 schreef Lemmeb het volgende:
Er is maar één oplossing voor: dit soort lieden moeten worden teruggestuurd naar het land van herkomst.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef RyanJ het volgende:
Amos voor de 4e keer ;ik hoop dat je nu eerst goed gaat lezen voor de 4e keer zeg ik je in het verhaal dat me vriend hem rake klappen geeft en dat hij daarna valt.goed lezen is een kunst geworden.Als aan het provoceren bemnt ventje en je een pak slaag wilt en het uit wilt testen kom langs zou ik zeggen.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, doet geen goed aan het verhaal van Ryan. Hij lijkt wel een opgewonden standje, waardoor ik geneigd ben om het verhaal van de taxi chauffeur eerder te geloven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:47 schreef Amos_ het volgende:Als je al zo reageert op iemand op het internet, hoe moet die chauffeur zich dan gevoeld hebben.
Het helpt je zaak echt niet als je op deze manier praat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef RyanJ het volgende:
tja als julli het zo willen spelen dan zal ik wel een andere manier zoekn.De waarheid helpt niet en praten ook niet.Dus kop eraf .De volgende keer hoop ik dat Haas of een andere blanke vent niet voor maanden in de rolstoel gaat maar tussen 6 planken.
Even vooropgesteld dat je echt bent en geen troll, dan zul je het toch eens zijn dat je manier van praten en posten niet echt helpt om sympathie voor jouw kant van de zaak op te wekken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef RyanJ het volgende:
tja als julli het zo willen spelen dan zal ik wel een andere manier zoekn.De waarheid helpt niet en praten ook niet.Dus kop eraf .De volgende keer hoop ik dat Haas of een andere blanke vent niet voor maanden in de rolstoel gaat maar tussen 6 planken.
Reageer dan ook niet op mensen, en al helemaal niet op de toon en met de inhoud zoals je die nu tentoonstelt. Dat haalt heel je eigen verhaal namelijk meteen weer onderuit en dat lijkt me niet je bedoeling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:30 schreef RyanJ het volgende:
Nogmaals voor de domme ganzen hier ; Ik zoek geen sympatie of wat dan ook.Ik zet enkel mijn verhaal neer.weerwoord.Wat jullie er nmee doen is niet mijn zaak.Je hoeft mij niet te geloven .Je hoeft me niet zielig te vinden.Ik wil geen meelopers.
Ik zou es wat minder zuipen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:35 schreef RyanJ het volgende:
;HUKKIE ; dat komt zo ; als ik nou 4 keer iets moet herhalen ? wat duidelijk geschrevn staat.En je gaat mij weer vragen voor de 4e keer ? dan of je bent oerdom of een kind of mij aan het provoceren ?Ik heb met de grootste criminelen vast gezten ook met holleeder.wat verwacht je van mij dat ik als een poes gaat praten ofzo.En dan de onwaarheden van de topic.Het gaat wel verdomme over mij.MIJN leven ja.
A die weten waar ik woon .quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
Het verhaal van Ryan rammelt aan alle kanten. Bovendien vind ik het erg fijn om te horen dat je een aantal maanden gebromd hebt. Ik hoop - mocht het waar zijn - dat die taxiclub je weet te vinden.
Even afwachten nog. Maar ik moet eigenlijk gaan slapen, morgen weer vroeg opquote:
Waarom zo stoer? Overigens ben je in mijn ogen niets meer dan iemand van het laagste soort die als het erop aankomt stoer een oude en weerloze man durft aan te vallen, maar waarschijnlijk in het echte leven niets voorstelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:39 schreef RyanJ het volgende:
[..]
A die weten waar ik woon .
B ; ze zijn welkom.
C; ik heb 1 jaar vast gezeten ;maar HAAS 10 maanden in rolstoel en met hersenbloeding is net een plant die vetkwab.Dus dat stelt mij tevreden.
D ; Hij kan nooit meer werken door epilepsieaanval.
E ; ik weet ook waar HAAS woont ;
F ; paar maten van de bajes willen die oude ve
tkwab nogmaals spreken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:39 schreef RyanJ het volgende:
[..]
A die weten waar ik woon .
B ; ze zijn welkom.
C; ik heb 1 jaar vast gezeten ;maar HAAS 10 maanden in rolstoel en met hersenbloeding is net een plant die vetkwab.Dus dat stelt mij tevreden.
D ; Hij kan nooit meer werken door epilepsieaanval.
E ; ik weet ook waar HAAS woont ;
F ; paar maten van de bajes willen die oude vetkwab nogmaals spreken.
Waarom een telefoonnummer van iemand anders erop zetten? Zet je eigen nummer maar hier neer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:42 schreef RyanJ het volgende:
Ik zal ze telefoon nummer evt opzetten als julli willen.dan kunnen jullie je troosten ermee.Ik heb al zijn gegevens in het dossier.
Ja GOD.Jij wenste toch heel stoer dat ze aan me deur zouden komen althans dat hoop je.Nou niemand durft hoor.Overigens heb ik die man niet aangevallen;maar was je zus erbij ? heeft zij het gezien om erover te oordelen of je oma ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom zo stoer? Overigens ben je in mijn ogen niets meer dan iemand van het laagste soort die als het erop aankomt stoer een oude en weerloze man durft aan te vallen, maar waarschijnlijk in het echte leven niets voorstelt.
Oneens, maar RyanJ is aardig van het padje af.quote:
Dat heeft toch totaal niks te maken met het misdrijf dat gepleegd is die nacht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef RyanJ het volgende:
Nogmaals ; amos het doet mij niks wat jij gelooft.Ga maar geloven bij je blanke paters die kinderen misbruiken ; ga daar maar geloven.
Een nachtje met De Neus zou hem goed doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:55 schreef Amos_ het volgende:
De enige die ik hier bedreigingen zie uiten ben jij.
En welk racisme?Welke ontlading? Weer meer dreigementen...
Ik hoef geen geweld te plegen om te leven hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:58 schreef RyanJ het volgende:
Nou plaatst er weer iemand een pop .wat zijn jullie zielige mes en vork eters.Jullie denken dat jullie alles zijn maar zijn niks.Jullie wetn niet wat egt levn betekend.hebben nooit voor het land gevochten.nooit een zwerver onderdak gegeven.praten over junks en vieze mensen.Julli zijn heilig en zonder zonde he.De meeste gluiperds zijn in die lagen van de bevolking te vinden.Dutroux was ook van julli blanke soort.
Truste Amos_quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:59 schreef Amos_ het volgende:
Nou ik ga slapen. Ik zie wel dat hier geen zinnig woord uit gaat komen, het wordt zelfs van kwaad tot erger.
De groeten allen.
En succes met de kater straks RyanJ
Lachwekkend dat je andere mensen beticht van het hebben van een vooroordeel, terwijl je in feite precies hetzelfde gedrag vertoont.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:58 schreef RyanJ het volgende:
Nou plaatst er weer iemand een pop .wat zijn jullie zielige mes en vork eters.Jullie denken dat jullie alles zijn maar zijn niks.Jullie wetn niet wat egt levn betekend.hebben nooit voor het land gevochten.nooit een zwerver onderdak gegeven.praten over junks en vieze mensen.Julli zijn heilig en zonder zonde he.De meeste gluiperds zijn in die lagen van de bevolking te vinden.Dutroux was ook van julli blanke soort.
Volgens mij zei je dit een jaar geleden ook, maar toen tegen iemand anders...quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:01 schreef RyanJ het volgende:
paar klappen op je hoofd zou je goed doen.
; ik en me familie hebben meer geld dan jij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoef geen geweld te plegen om te leven hoor.
Ik heb een heerlijk leven met geld, vrienden, veligheid en alles. Jij kwakkelt van cel naar hulpverlener.
Ik voorzie een ban en een enkeltje gekkenhuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |