Nu.nlquote:PVV'er onbeschoft tegen Kamerlid Van Gent
Uitgegeven: 11 maart 2010 21:10
Laatst gewijzigd: 11 maart 2010 21:10
AMSTERDAM – PVV'er Richard de Mos heeft woensdagavond in een debat in de Tweede Kamer GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent ernstig geschoffeerd.
© ANP
Tijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.
Toen Van Gent de PVV verweet het probleem niet serieus te nemen liet De Mos zich verleiden tot de uitspraak: “we kunnen beter mevrouw Van Gent voor de dijk leggen, dan is het probleem gezien haar omvang beter opgelost.” (video)
Excuses
Tegenover NU.nl laat Van Gent weten dat De Mos inmiddels zijn excuses heeft aangeboden voor zijn opmerkingen.
“De Mos gedraagt zich als een voetballer die niet kan voetballen en dus maar gaat trappen. Het was een zielige vertoning”, aldus Van Gent.
“Hij heeft geprobeerd mij te kwetsen. Ik kan hem zeggen dat dat niet is gelukt.” De PVV was donderdag niet bereikbaar voor een reactie.
Want dat is ook een reden om meteen mensen persoonlijk aan te gaan vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:13 schreef Crutch het volgende:
Die opmerking kwam nadat van Gent een opmerking maakte over een vinger in de dijk steken.
Doet dat iets af aan haar politieke ideeën?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:21 schreef TimMer1981 het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk:
[ afbeelding ]
"Here piggy, piggy..."
Wat doe je nu? Pallets sorteren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, als ik die de Mos hoor praten denk ik: ik verdien nu wel fors 1500 netto in de maand, met intelligent werk, maar ik had veel meer geld kunnen verdienen als "lompe" niet snuggere politicus.
21=5²
Niet per se, maar dat wordt wel weggelaten door TS en dat terwijl dat juist aanstoot gaf tot die opmerking.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want dat is ook een reden om meteen mensen persoonlijk aan te gaan vallen
Dus? Hansje Brinker is onderdeel van de Nederlandse cultuur en historie; niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:13 schreef Crutch het volgende:
Die opmerking kwam nadat van Gent een opmerking maakte over een vinger in de dijk steken.
Nee, louter asociaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus? Hansje Brinker is onderdeel van de Nederlandse cultuur en historie; niks mis mee.
Iemand die daarna een opmerking maakt over de omvang van wie dan ook, is simpelweg zwakzinnig en a-sociaal.
Uhm.. ze kruipt niet in de slachtofferrol. Andere mensen hebben die PVV-er erop aangesproken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze moet gewoon beter op haar gewicht letten in plaats van in de slachtofferrol te kruipen. Mensen die dat niet vinden zijn zelf dik.
Die konden al niet slechter worden; GroenLinks:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doet dat iets af aan haar politieke ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |