abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78437886
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeeh he

Ik heb een reactie gegeven op het Michelle-filmpje en ik heb een reactie gehaald van Michielos uit een oud topic. Op die reactie heb je zelfs gereageerd...
Jij wel, maar wat ik zeg is van toepassing op de meeste skeptici, of misshien wel MENSEN in het algemeen. Ze zien alles zoals ze het willen zien, en kiezen eigen puzzelstukjes om de puzzel compleet te maken.

Stukjes die tegen hun eigen visie ingaan, worden simpelweg niet opgeraapt of beoordeeld.
Believe in trust
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:09:56 #102
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78438182
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nogmaals. Jij weet niet eens wat wetenschap is en dat laat je keer op keer weer merken.. Ik vraag me daarom ook echt af welke opleiding je gedaan hebt Je laat telkens weer zien niet te begrijpen waar wetenschap voor staat, geen wonder dat je er zulke afkeer tegen hebt als je je eigen -liefst negatieve- feiten maar blijft verzinnen Misschien moet je maar gewoon eens stoppen met computeren.. dat is immers een product van die klote wetenschap nietwaar?...

Ik vind het erg sneu dat je een post maakt "HEEEUH HEB JE HEM WEER OMG ! !!" en dan weer een post maakt waarin je de wetenschap door het slijk wil halen met verzinsels. Sneu hoor en diep triest

En het liefst wijs je daarna nog even kwade vingers naar mensen omdat ze een andere mening hebben.. lekker makkelijk als je jezelf niet duidelijk kunt maken... andere de schuld geven
Ik denk dat hij wel een goed punt heeft, maar het wat ongelukkig uitdrukt. De wetenschap probeert iets te verklaren volgens haar eigen methoden en manieren, en volgens haar eigen normen en criteria. Buiten dat kader is er niets voor de wetenschap, want niet aantoonbaar. Dus alles wat daarbuiten valt is niet bewezen en dus bestaat het niet.

Er zijn dingen die wel wetenschappelijk aangetoond kunnen worden, maar er zijn nog veel meer dingen die je niet kunt aantonen. Hoe kan je in hemelsnaam een gefundeerde stelling lanceren over iets dat je niet kunt aantonen? Hoe kan je dan zeggen dat iets niet bestaat? Realiseer je je dat de wetenschap daarmee precies zo redeneert als degenen die zeggen dat er wel iets is? Alleen precies andersom.

Overigens wordt in TRU topics vaak genoeg naar mensen gewezen die wel beseffen dat er iets meer is, en dat hij dat een keer zat is kan ik me goed voorstellen. Ik denk dat je dat dan ook niet persoonlijk moet nemen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:13:38 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78438359
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel een goed punt heeft, maar het wat ongelukkig uitdrukt. De wetenschap probeert iets te verklaren volgens haar eigen methoden en manieren, en volgens haar eigen normen en criteria. Buiten dat kader is er niets voor de wetenschap, want niet aantoonbaar. Dus alles wat daarbuiten valt is niet bewezen en dus bestaat het niet.

Er zijn dingen die wel wetenschappelijk aangetoond kunnen worden, maar er zijn nog veel meer dingen die je niet kunt aantonen. Hoe kan je in hemelsnaam een gefundeerde stelling lanceren over iets dat je niet kunt aantonen? Hoe kan je dan zeggen dat iets niet bestaat? Realiseer je je dat de wetenschap daarmee precies zo redeneert als degenen die zeggen dat er wel iets is? Alleen precies andersom.

Overigens wordt in TRU topics vaak genoeg naar mensen gewezen die wel beseffen dat er iets meer is, en dat hij dat een keer zat is kan ik me goed voorstellen. Ik denk dat je dat dan ook niet persoonlijk moet nemen.
Goede post.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_78438965
Robert heeft succes dankzij zijn charme. Mensen die in hem geloven, willen niet aannemen zo'n 'gevoelige innemende jongen' een ordinaire oplichter zou kunnen zijn. Ik koppel dat los en kijk naar de bewijzen van zijn vermeende gave. Ik zie dan foto's die allerminst overtuigend zijn. Iedereen kan een graancirkel maken, dus dan ga ik er in zijn geval niet speciaal vanuit dat buitenaardse geesten of whatever die hebben gemaakt. Skepsis en iedereen die hem heeft ontmaskerd hebben mijn gedachten bevestigd, maar voordat zij kwamen was ik al niet overtuigd. Ik ben echt niet iemand die alleen maar in de wetenschap gelooft, maar ik geloof wel in de wetenschap. Feiten zijn feiten en daar kan niemand omheen. Als er 2 opties zijn voor die graancirkels: 1. buitenaardse geesten hebben die gemaakt 2. Robbert heeft ze zelf gemaakt dan kies ik voor de 2e optie, tenzij optie 1 overtuigend genoeg is. Maar dat is niet het geval.
pi_78439709
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:39 schreef Ticker het volgende:
Kijk er zijn gewoon wat rare dingen waar ik graag een duidelijk antwoord van Robert over wil hebben, zoals die duidelijke uitgeknipte foto van de modderman.
Maar daarintegen zijn er ook dingen die niet verklaarbaar zijn, en zijn waargenomen door talloze mensen die er bij waren.
Het antwoord is heel duidelijk, ik heb het Robbert ook in interviews horen zeggen. Sommige projecties worden GELEEND, uit het veld. Komen van oorsprong dus (bijv.) uit een boek. Robbert zegt dat hier al vaker onderzoek naar gedaan is, en verbaasd zich over de kritiek. De media geeft hem geen podiumruimte, antwoord te geven. Robbert heeft hier zelf niet eens behoefte meer aan, na al die vooroordelen.

Iets onverklaarbaars (paranormaal), kan geen aardse logica kennen zoals "het zal wel zijn uigeknipt".

Overigens stond er een journalist achter Robbert, toen hij die foto maakte. Net als in het filmpje van Hart van Nederland, zijn er getuigen die bewijzen dat Robbert niks voor de lens hield, of iets anders uithaalde. De mudman verscheen op de camera van een journalist.

Ook het genverbander verhaal, Robbert beweerd dat de geest EEN VERWIJZING maakte naar een bestaand archief, "Hier moet je zoeken, hier moet je zijn" (dit vorig leven werdt bedoeld). De skeptici zeggen dan meteen...., JA, HET MOET VAN INTERNET ZIJN GEHAALD.

Het is nooit bewezen, hij is nooit betrapt, het zijn allemaal AANNAMENS geweest. Als iets vaak genoeg wordt verteld, wordt het vanzelf waarheid. Uiteindelijk wordt Robbert als een oplichter in je geheugen opgeslagen, en is het moeilijk nog een objectieve kijk op de zaak te geven. Dan wel beinvloed door de overstijgende kritiek en de media.

Als je deze AANNAMENS, waar Robbert een verklaring voor heeft, legt tegenover de bewijzen dat Robbert wel echt is, zoals in de verschillende mediastukjes die ik gepost heb. Wordt het een heel ander verhaal.
Believe in trust
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:48:39 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78439738
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:26 schreef Pulzzar het volgende:
Robert heeft succes dankzij zijn charme. Mensen die in hem geloven, willen niet aannemen zo'n 'gevoelige innemende jongen' een ordinaire oplichter zou kunnen zijn. Ik koppel dat los en kijk naar de bewijzen van zijn vermeende gave. Ik zie dan foto's die allerminst overtuigend zijn. Iedereen kan een graancirkel maken, dus dan ga ik er in zijn geval niet speciaal vanuit dat buitenaardse geesten of whatever die hebben gemaakt. Skepsis en iedereen die hem heeft ontmaskerd hebben mijn gedachten bevestigd, maar voordat zij kwamen was ik al niet overtuigd. Ik ben echt niet iemand die alleen maar in de wetenschap gelooft, maar ik geloof wel in de wetenschap. Feiten zijn feiten en daar kan niemand omheen. Als er 2 opties zijn voor die graancirkels: 1. buitenaardse geesten hebben die gemaakt 2. Robbert heeft ze zelf gemaakt dan kies ik voor de 2e optie, tenzij optie 1 overtuigend genoeg is. Maar dat is niet het geval.
wat ik wel appart vind..
heb hem toen voor het eerst gezien ( geloof ook dat het de eerste keer was dat hij op de buis was)
bij life en cooking.
hij zij toen meen ik het volgende.
al jaren heb ik deze gave maar heb het altijd genegeerd ik was bang dat mensen mij niet geloofden etc etc.
en nadat hij dat gedaan had.
kwamen ook de graancircels en foto's en weet ik veel wat nog meer terwijl daarvoor ik geloof nog nooit bij hem in de buurt een graancircel of andere dingen bij hem in de buurt gespot werden.
heel appart hoor ... het maakt het alleen maar meer ongeloofwaardiger
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_78439807
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

wat ik wel appart vind..
heb hem toen voor het eerst gezien ( geloof ook dat het de eerste keer was dat hij op de buis was)
bij life en cooking.
hij zij toen meen ik het volgende.
al jaren heb ik deze gave maar heb het altijd genegeerd ik was bang dat mensen mij niet geloofden etc etc.
en nadat hij dat gedaan had.
kwamen ook de graancircels en foto's en weet ik veel wat nog meer terwijl daarvoor ik geloof nog nooit bij hem in de buurt een graancircel of andere dingen bij hem in de buurt gespot werden.
heel appart hoor ... het maakt het alleen maar meer ongeloofwaardiger
Er is bij Robbert (mede door zijn ontwikkeling) een poort geopend naar de andere dimensie..., via hem komt dit alles tot stand, dus dat is niet zo vreemd. Niet alleen hij maar ook vele omstanders, nemen deze verschijnselen waar.
Believe in trust
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:00:42 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78440205
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:50 schreef lolekke het volgende:

[..]

Er is bij Robbert (mede door zijn ontwikkeling) een poort geopend naar de andere dimensie..., via hem komt dit alles tot stand, dus dat is niet zo vreemd. Niet alleen hij maar ook vele omstanders, nemen deze verschijnselen waar.
helaas heeft hij een groot aantal foto's van zijn website gehaald maar lees anders ff dit topic van paar weekjes geleden ff door.
vooral die prachtige graancircel is weg
maar ik zie op zijn site dat hij paar mooie nieuwe in de wei van zijn buurman heeft

Hoe is het inmiddels met Robert van den Broeke

ff wat wikipedia info erbij plakken

Ontmaskering

Genverbrander
In het programma leverde Van den Broeke spectaculaire hoeveelheden informatie over de voorouders van mensen in het programma. Rob Nanninga van de Stichting Skepsis stelde echter vast dat veel van deze informatie precies zo te vinden was op het internet. Zo had Van den Broeke het over het mysterieuze beroep gen-verbrander, waar geneverbrander (=jeneverbrander) was bedoeld. Dezelfde spelfout was te vinden op een genealogische website, waar ook de rest van zijn informatie die hij in deze aflevering opnoemde ("doorkreeg") op stond. Robbert maakte nog een aantal fouten tijdens de reading: zo kreeg hij de verkeerde geboortedatum door: 7 in plaats van 17 augustus, en had het over de naam "Luwert" ipv "Lubbert".

Hieruit was op te maken dat het waarschijnlijk leek, dat hij zijn informatie van het internet haalde. Dit heeft geleid tot zijn uiteindelijke ontmaskering. Toch zijn er nog veel mensen die in hem als medium geloven, zo schijnen er veel sterke readings te hebben plaatsgevonden en zou hij in het programma Er is zoveel meer een vermiste man hebben opgespoord. De Duitse politie ontkent dit: het lijk werd niet door het medium maar door toevallige wandelaars ontdekt.[3] Robbert beweert echte ervaringen te hebben en dit ook nog steeds te kunnen aantonen. Op het verhaal omtrent de genverbrander, zegt hij dit werkelijk te hebben doorgekregen, en ook wel vaker woorden verkeerd uitspreekt i.v.m. zijn dyslexie.

Nonnenfoto's
Toen kort daarop bleek dat de foto's die hij maakte tijdens de laatste uitzending van Er is zoveel meer hoogstwaarschijnlijk vervalst waren, viel voor hem het doek. Van den Broeke deed of hij de geestverschijning van de "non van Singraven" met zijn digitale camera kon fotograferen. Toen presentatrice Irene Moors op de knopjes van de camera begon te drukken, bleek dat er vier foto's aanwezig waren, terwijl er maar drie keer afgedrukt was. Bovendien bleek uit diverse andere aspecten, onder andere de tijdstippen waarop de foto's gemaakt werden, dat de foto's veel eerder waren genomen en dat Robbert pas een verbaasde reactie gaf bij het bekijken ervan toen hij 3 foto's terug had gebladerd. Ook ontbreekt er een fotonummer in het rijtje waardoor hij een foto verwijderd moet hebben. Robbert verklaart, dat er door de bovennatuurlijke invloed op de camera, zelfs heel vaak tijdens het proces foto's spontaan worden gewist. Hij ziet dit zelfs als bijzonder. "Uit dit voorbeeld is makkelijk te halen, dat skeptici selectief opzoek zijn naar details die als bewijs van bedrog kunnen worden geïnterpreteerd, hierin ontbreekt echter kennis van het klimaat van het verschijnsel zelf."

Van den Broeke werd met behulp van meer ontdekkingen ontmaskerd. Zo vertelde hij dat hij aliens kon zien, en deze op foto kon afdrukken, waar anderen ze niet zagen. De Telegraaf zag hier echter trucage in en kwam tot de ontdekking dat een dergelijk effect kon worden nagebootst door uit gewoon wit papier een poppetje te knippen en deze - in een slecht verlichte kamer - voor de camera te bewegen. Eerder al wist de website Dossier X te achterhalen dat één van de andere aliens op de foto's van Van den Broeke afkomstig was van een foto uit het boek De Wereld van het Ongrijpbare van Reader's Digest, waarop een aantal traditionele Afrikaanse mudmen staan afgebeeld. Robbert zelf beweert dat het (en dan wel volgens onderzoek) vaker voorkomt dat er bestaande afbeeldingen op de foto "doorkomen", zo fotografeerde hij eens overleden personen, die in dezelfde toestand op bestaande foto's terug te vinden waren. Dit omdat deze informatie wordt geleend uit de akasha-kroniek (bron in het universum, die alle informatie bevat)

[ Bericht 28% gewijzigd door theguyver op 25-02-2010 16:31:12 ]
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:04:13 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78440367
oeps foutje

[ Bericht 46% gewijzigd door theguyver op 25-02-2010 17:07:55 ]
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:01:49 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78442748
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wow gatverdamme, wat vies

zo'n stoffige kamer en vuile lens.

Wat de TT betreft, Robbert van den Broeke is een oplichter en sommige mensen staan daar inderdaad niet voor open.
besteed je tijd dan beter zou ik zeggen : is dat werkelijk alles wat je te zeggen hebt over die foto ?
de lens is vies , het maakt toch geen ruk uit dat iemand dat met het blote oog heeft waargenomen voor die foto werd gemaakt .
sommige mensen geloven iets en negeren alles wat dat tegenspreekt en gaan het over de stof in de kamer hebben of de lens
stofzuig jij een week niet en dan zie ik je blauwe orb tegemoet
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_78443148
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Summers het volgende:

[..]

besteed je tijd dan beter zou ik zeggen : is dat werkelijk alles wat je te zeggen hebt over die foto ?
de lens is vies , het maakt toch geen ruk uit dat iemand dat met het blote oog heeft waargenomen voor die foto werd gemaakt .
sommige mensen geloven iets en negeren alles wat dat tegenspreekt en gaan het over de stof in de kamer hebben of de lens
stofzuig jij een week niet en dan zie ik je blauwe orb tegemoet
Jij fotografeert stofdeeltjes en zegt tegen mij dat ik m'n tijd beter moet besteden ?

Jouw verhaal is gewoon bullshit, als je zusje dat ding zag, had iedereen het moeten zien tenzij je zusje een afwijking heeft aan d'r oog. Iets zien is niet een kwestie van 'open staan' voor dingen, maar gewoon of iets er feitelijk is of niet. Ziet één persoon iets wat de meerderheid niet ziet, dan spreekt men van verbeelding en dat is waar jouw zusje last van had. Wat ook het geval kan zijn, is dat het een vage lichtweerkaatsing is die alleen vanuit een bepaalde hoek in de kamer zichtbaar was. Hoe dan ook, meteen de conclusie "dat is een blauwe orb" trekken is allesbehalve 'open staan', dat is gewoon bekrompen, onnadenkend en sneu.
pi_78443248
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Summers het volgende:

[..]

sommige mensen geloven iets en negeren alles wat dat tegenspreekt
Doe je zelf toch ook?
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:32:55 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78443812
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jij fotografeert stofdeeltjes en zegt tegen mij dat ik m'n tijd beter moet besteden ?

Jouw verhaal is gewoon bullshit, als je zusje dat ding zag, had iedereen het moeten zien tenzij je zusje een afwijking heeft aan d'r oog. Iets zien is niet een kwestie van 'open staan' voor dingen, maar gewoon of iets er feitelijk is of niet. Ziet één persoon iets wat de meerderheid niet ziet, dan spreekt men van verbeelding en dat is waar jouw zusje last van had. Wat ook het geval kan zijn, is dat het een vage lichtweerkaatsing is die alleen vanuit een bepaalde hoek in de kamer zichtbaar was. Hoe dan ook, meteen de conclusie "dat is een blauwe orb" trekken is allesbehalve 'open staan', dat is gewoon bekrompen, onnadenkend en sneu.
OMG , het is geen verbeelding als er een foto van gemaakt is op de plek die ze aanwees
waar die te zien was , maar jij mag dat denken
Ik heb trouwens jaren geleden 8 orbs in mijn woonkamer rond zien stuiteren , ze hadden elk
verschillende pasteltinten en dat duurde 2 uur lang , op het einde gingen ze in een patroon voor de muur stilstaan en toen waren ze weg .
Jij staat er gewoon niet open voor , mensen zien wel vaker orbs met het blote oog .
Ik geloof er geen ruk van dat mensen zich dan zielig en sneu moeten voelen puur omdat
jij ze niet ziet , dat is ons probleem toch niet
pi_78443949
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Robbert zelf beweert dat het (en dan wel volgens onderzoek) vaker voorkomt dat er bestaande afbeeldingen op de foto "doorkomen", zo fotografeerde hij eens overleden personen, die in dezelfde toestand op bestaande foto's terug te vinden waren. Dit omdat deze informatie wordt geleend uit de akasha-kroniek (bron in het universum, die alle informatie bevat)

Serieus, wat rookt die gast?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_78444064
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Summers het volgende:

[..]

OMG , het is geen verbeelding als er een foto van gemaakt is op de plek die ze aanwees
Ik heb trouwens jaren geleden 8 orbs in mijn woonkamer rond zien stuiteren , ze hadden elk
verschillende pasteltinten en dat duurde 2 uur lang , op het einde gingen ze in een patroon voor de muur stilstaan en toen waren ze weg .
Jij staat er gewoon niet open voor , mensen zien wel vaker orbs met het blote oog .
Ik geloof er geen ruk van dat mensen zich dan zielig en sneu moeten voelen puur omdat
Hey, ik zie daar een Charizard in de kamer staan maar verder ziet geen van de aanwezigen 'm! Er zijn wereldwijd vast wel meer mensen die wel eens Charizard gezien hebben dus dat jullie er niet in geloven is jullie probleem. Jullie staan er gewoon niet voor open! Kortzichtigen!! Dat jullie ze niet zien is mijn probleem niet!

Je suis Charlie Sheen
pi_78444069
quote:

[..]

Maar wat is "open" ervoor staan? Dat sta ik ook maar heb nog nooit wat merkwaardigs meegemaakt en de reading die ik had gehad was compleet verkeerd.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:40:20 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78444083
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Serieus, wat rookt die gast?
quote:
Het begrip Akasha komt uit het Oosten en refereert aan het collectief geheugen. Via je onderbewustzijn kan je hiermee contact maken. Edgar Cayce, de grote mysticus, genezer en helderziende, heeft veel beroemde readingen uit de Akasha Kronieken heeft gedaan, zie www.edgarcayce.com. Hij gaf aan dat de Akasha Kronieken van een ieder geopend kan worden, zodra afstemming met het goddelijke in jou plaatsvindt.
pi_78444096
quote:

[..]

Nogmaals, als één persoon orbs met het blote oog ziet, zou iedereen orbs met het blote oog moeten zien. De werking en opbouw van het oog zijn al prima onderzocht en er zijn geen portalen naar het hiernamaals aangetroffen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:43:31 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78444184
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hey, ik zie daar een Charizard in de kamer staan maar verder ziet geen van de aanwezigen 'm! Er zijn wereldwijd vast wel meer mensen die wel eens Charizard gezien hebben dus dat jullie er niet in geloven is jullie probleem. Jullie staan er gewoon niet voor open! Kortzichtigen!! Dat jullie ze niet zien is mijn probleem niet!
Fijn voor je , probeer die andere mensen te vinden , ik vind altijd mensen met ervaringen
die lijken op wat ik ervaar en zie enz ...
succes met zoeken
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:50:08 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78444381
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nogmaals, als één persoon orbs met het blote oog ziet, zou iedereen orbs met het blote oog moeten zien. De werking en opbouw van het oog zijn al prima onderzocht en er zijn geen portalen naar het hiernamaals aangetroffen.
Dus helderziendheid zie je met je ogen en niet met je geestesoog , dat is nieuw voor mij .
pi_78444454
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:40 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het rationele argument dat hij bestaande foto's gewoon misbruikt heeft logischer.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_78444481
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Ireyon het volgende:
Iets zien is niet een kwestie van 'open staan' voor dingen, maar gewoon of iets er feitelijk is of niet.
En dat klopt dus niet. Ten eerste moet je niet praten over zien maar over waarnemen in dit geval, omdat je met al je zintuigen kunt waarnemen en niet enkel met je ogen. Ten tweede zeg jij dus dat als iemand iets heeft gezien wat een groep anderen niet heeft gezien, het niet waar was. Dat is natuurlijk onjuist. Waarom zou het bestaan van iets moeten afhangen van hoeveel mensen het hebben gezien? Ja, in verband met controle en reproduceerbaarheid van de waarneming zou ik je gelijk geven. Ware het niet dat sommige mensen wel degelijk dingen waarnemen die anderen (de meesten) niet waarnemen. Of als een waarneming erkennen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:54:47 #123
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78444535
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Ik vind het rationele argument dat hij bestaande foto's gewoon misbruikt heeft logischer.
we hadden het over mijn waarneming en die van mijn zusje ,
als iemand dan zegt dat die ook orbs waarneemt of fotografeert , kan dat best .
Die is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn .
pi_78444596
quote:
Je bent de enige niet. Jaren geleden met een grote reiki groep zagen er ook mensen orbs.
quote:
Dat klopt. Je hoeft een ander ook niet te overtuigen van jouw gelijk, hun tijd komt nog wel. Aan de andere kant betekent dat ook dat een ander jou niet hoeft te proberen te overtuigen van zijn gelijk. Iedereen neemt op een andere manier waar en heeft een heel andere schat aan ervaring. Iemands ervaring vergelijken met die van iemand anders is Amstel bier vergelijken met ezelzeik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_78444644
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus helderziendheid zie je met je ogen en niet met je geestesoog , dat is nieuw voor mij .
Het is hetzelfde met aura's, die ziet ook niet iedereen. Persoonlijk moet ik me er echt op concentreren en dan zie alleen nog maar de kleur lichtgroen rond mijn vingers. Nee ik stem niet op groenlinks.
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:00:50 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78444718
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je bent de enige niet. Jaren geleden met een grote reiki groep zagen er ook mensen orbs.
[..]
zie je wel , ze zijn overal
quote:
Dat klopt. Je hoeft een ander ook niet te overtuigen van jouw gelijk, hun tijd komt nog wel. Aan de andere kant betekent dat ook dat een ander jou niet hoeft te proberen te overtuigen van zijn gelijk. Iedereen neemt op een andere manier waar en heeft een heel andere schat aan ervaring. Iemands ervaring vergelijken met die van iemand anders is Amstel bier vergelijken met ezelzeik.
sommige mensen worden beetje boos als ik hun briljante argumenten niet aanneem , maar ja , andere ervaringen , andere kennis enz
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78444841
Waarom leest men over mijn post heen
pi_78444885
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Amos_ het volgende:
Dat gebeurt wel vaker hier
pi_78444914
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is hetzelfde met aura's, die ziet ook niet iedereen. Persoonlijk moet ik me er echt op concentreren en dan zie alleen nog maar de kleur lichtgroen rond mijn vingers. Nee ik stem niet op groenlinks.
Kijk, dit is dus zo typerend. Een prima verklaard, volkomen normaal natuurlijk verschijnsel wordt toegewezen aan iets bovennatuurlijks als 'aura'. Mensen gloeien nou eenmaal, dat ziet niet iedereen omdat niet iedereen zijn tijd eraan verspilt.
pi_78444948
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker hier
Misschien heb ik in de verkeerde dimensie gepost
pi_78445245
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Fijn voor je , probeer die andere mensen te vinden , ik vind altijd mensen met ervaringen
die lijken op wat ik ervaar en zie enz ...
succes met zoeken
Dankje voor je goede raad!

[lotgenoten] Wie hier heeft wel eens een Pokemon gezien?
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:24:01 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78445552
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Amos_ het volgende:
Als men geen antwoord meer heeft, dan wordt het

a) genegeerd
b) belachelijk gemaakt
c) de user gekleineerd (je bent kortzichtig enz)

standaard warfare, trek het je niet aan
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:59:35 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78446872
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

Als men geen antwoord meer heeft, dan wordt het

a) genegeerd
b) belachelijk gemaakt
c) de user gekleineerd (je bent kortzichtig enz)

standaard warfare, trek het je niet aan
Ga eens in je eigen topic kijken, je hebt nog vragen openstaan.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78447141
quote:
verschillende pasteltinten en dat duurde 2 uur lang , op het einde gingen ze in een patroon voor de muur stilstaan en toen waren ze weg.
Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.

Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.

pi_78450219
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Pulzzar het volgende:

[..]
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien.
Ik moest hier aan denken

Voor de rest vind ik je bericht een beetje een persoonlijke aanval.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:43:27 #136
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78454703
quote:

[..]

Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.
Welkom in de 21ste eeuw , get use to it
als ik bijv dronken ben geweest als ervaring , mag ik dat wel vertellen ? kan je dat wel aan ?
En hoezo maak jij jouw waarnemingen nu een soort standaard voor de rest van de mensheid
Het is net zo zinnig als ik nu tegen jou aan ga trappen omdat je nog nooit orbs hebt gezien ,
voel je je nu beter en specialer
quote:
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.
vind je niet dat je je een beetje aanstelt ? het is niet zo dat iemand kiest wat hij of zij ziet ,
dat jij daar niet tegen kan , kan ik niks aan doen en is alleen jouw probleem hoor .
Enne , liever altijd lachen , zingen en bloemetjes plukken dan als een onnadenkende lomperik
je medemens beschimpen die een andere ervaring heeft dan wat jij gewend bent .
Ik heb zeker niet goed in de wetboeken gekeken van de mensheid , iedereen moet zien en ervaren wat jij persoonlijk ziet en ervaart anders ben je " fout "
geld dat trouwens alleen voor andere ervaringen of moet iedereen er ook nog eens uitzien zoals jij eruit ziet
pi_78458345
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kijk, dit is dus zo typerend. Een prima verklaard, volkomen normaal natuurlijk verschijnsel wordt toegewezen aan iets bovennatuurlijks als 'aura'. Mensen gloeien nou eenmaal, dat ziet niet iedereen omdat niet iedereen zijn tijd eraan verspilt.
Ja echt, ik zie het nu ook weer! Een lichte groene gloed rond mijn vingers. Nee ik ben niet radioactief.
pi_78458804
quote:
Nee hoor. Mensen zoals jij en ik. Met een gewone baan en een gewone auto. Ze slapen 8 uur, drinken bier en eten pizza. Ze hebben een hond of een kat en zitten op dansles. De band van hun fiets is lek. Ze hebben een hekel aan Wouter Bos en gooien met sloffen naar de TV als er een cillit bang reclame op komt. En hun computer is een medion van de Aldi en ze houden van thee met gevulde koeken.
quote:
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares.
Tot zover alles goed. U gaat door voor de koelkast!
quote:
Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.
En hier ging het fout. Helaas, u wint geen koelkast
pi_78458933
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Summers het volgende:
moet iedereen er ook nog eens uitzien zoals jij eruit ziet
Mijn goede smaak, wat doe je
pi_78459746
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
En hier ging het fout. Helaas, u wint geen koelkast
Maakt niet uit, ik heb er al één!
pi_78459800
pi_78460330
en mijn god, trek je die post van mij niet zo persoonlijk aan. Als je beweert orbs te zien, prima. Maar ik reageer zo, omdat je iedereen aanvalt die dat niet direct gelooft. Je doet precies hetzelfde als hetgeen waar je anderen zo op aanvalt.

Enne... degenen die weten hoe ik eruitzie, vinden dat ik ermee door kan hoor.
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:44:34 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78461626
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Pulzzar het volgende:
en mijn god, trek je die post van mij niet zo persoonlijk aan. Als je beweert orbs te zien, prima. Maar ik reageer zo, omdat je iedereen aanvalt die dat niet direct gelooft. Je doet precies hetzelfde als hetgeen waar je anderen zo op aanvalt.

Enne... degenen die weten hoe ik eruitzie, vinden dat ik ermee door kan hoor.
ja dat zal het zijn , misschien moeten mensen zich niet persoonlijk aantrekken
als mensen andere ervaringen hebben .
Ik dacht ik vraag het maar ff om de grens te horen van wat wel en niet " mag " en op welk gebied .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 25-02-2010 23:50:34 ]
pi_78461744
Ik ben ook best een lekker stuk
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:50:32 #145
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78461889
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef Flammie het volgende:
Ik ben ook best een lekker stuk
Hoeveel kost die foto uit je fotoboek in groter formaat?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78462122
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hoeveel kost die foto uit je fotoboek in groter formaat?
เอ็มเอสเอ็น

installeer dat nu eens
pi_78462370
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

เอ็มเอสเอ็น

installeer dat nu eens
Thai voor msn?
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:09:29 #148
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78462741
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Flammie het volgende:
เอ็มเอสเอ็น

installeer dat nu eens
Ik haat chatten! Evenals Hyves, Twitter, en al dat soort onzin .
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef NotYou het volgende:
Thai voor msn?
เอ็มเอสเอ็น

[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 26-02-2010 00:20:12 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:26:02 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78463456
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja echt, ik zie het nu ook weer! Een lichte groene gloed rond mijn vingers. Nee ik ben niet radioactief.
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:26:38 #150
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78463477
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:26 schreef Summers het volgende:

[..]

ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
klopt , daar zie ik het ook 't beste.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')