abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78445155
Beste TRU-fokkers,

Op aanraden van Summers heb ik na veel twijfel besloten hier toch maar een topic te openen.
Waar paragnosten tegenwoordig steeds meer geaccepteerd en verwelkomd worden binnen het normale merk ik in het dagelijks leven sterk dat er op pokemonparagnosie toch nog een groot taboe rust.

Vaak als ik ervoor uitkom dat ik met regelmaat Charizards zie word ik gek aangekeken, mijn verhalen weggelachen. Nog nooit heb ik ook maar gehoord van een pokemonparagnost met een eigen tv-programma, terwijl reguliere mediums niet meer uit het tv-landschap zijn weg te denken.

Omdat ik als geen ander weet hoe ontmoedigend dit kan werken open ik nu hier dit topic waar lotgenoten zich kunnen verzamelen en elkaar de ondersteuning kunnen bieden die ook wij simpelweg verdienen. Hier hoop ik een front te kunnen vormen tegen de zogenaamd wetenschappelijk-georiėnteerde massa die niet verder kijkt dan eigen waarnemingen/metingen en toetsbare hypothesen. Alsof iets van dat onze ervaringen minder waard maakt! Alsof iets minder echt is als alleen ik het zie en jij (/anderen) niet! Omg!

Kortom, heb ook jij wel eens een pokemon in het echt gezien? Zwijg daarover dan niet langer en meld je hier! Pokemon bestaan, de rest van de wereld weet het alleen nog niet!

Je suis Charlie Sheen
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:23:04 #2
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_78445512
Met een dosis Hawaiian baby woodrose op wil ik nog wel eens vreemde dingen zien, maar hoe zie jij deze dan, zie je ze echt als hierboven staat afgebeeld, of in veel realistischere vorm?
To doom or not to doom
pi_78446631
en als je dit niet gelooft, ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78456140
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef A-mineur het volgende:
Met een dosis Hawaiian baby woodrose op wil ik nog wel eens vreemde dingen zien, maar hoe zie jij deze dan, zie je ze echt als hierboven staat afgebeeld, of in veel realistischere vorm?
Niet om de kwaliteiten van de kunstenaar verantwoordelijk voor bovenstaand pareltje teniet te doen maar uiteraard zie ik de Charizard een heel stuk realistischer. Levensecht kan ik wel zeggen, want dat zijn ze.
Je suis Charlie Sheen
pi_78459009
Goed topic.. ook ik heb wel eens een pokemon gezien
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 00:15:59 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_78463006
Oh goh wat grappig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_78463073
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:15 schreef senesta het volgende:
Oh goh wat grappig
HAllooooo Senesta
pi_78464625
Volgens mij hoort dit in onzin
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78465707
Dit hoort helemaal niet in onzin! Slechts omdat jullie andere ervaringen hebben zijn de mijne nog niet minder waard! Omg!
Je suis Charlie Sheen
pi_78465725
Ik heb af en toe een ditto in mijn bed
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:15:03 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78468142
Grappig, not, doei
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: