abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:24:27 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78420319
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

Sorry maar hoe oud ben jij en was je nuchter toen je bovenstaand bericht schreef? If so dan mag je, je nu in de hoek gaan schamen. Zelden zoiets doms en onzinnigs gelezen.
blijkbaar ben je nog niks gewend in al 2010 , jij mag je gaan schamen dat je niet door hebt
dat het gewoon een menselijke eigenschap is die ook mensen in je eigen omgeving ervaren
maar je bent blijkbaar al zo overtuigt dat je dat compleet mist , dag in dag uit , jaar in jaar uit .
Denk je dat alleen tv mediums met geesten communiceren of paranormale ervaringen hebben ?
Gewone mensen die niet op tv komen hebben die ervaringen ook hoor ,
dat jij er nou zover vandaan staat dat je het alleen op tv meekrijgt en daardoor denkt
dat iedereen die het gelooft dat braaf van de televisie heeft net als jij .
quote:
Paragnosten bestaan bij de gratie van mensen die niet verder kijken dan wat zij, met hun beperkte kennis, wishful thinking en ongekende naiviteit geloofwaardig achten. Echt heel erg knap hoe jij zaken hier door elkaar weet te halen.
dat heb je allemaal van horen zeggen , knap hoor hoe je blijkbaar nooit zelf erin hebt verdiept
en gewoon iemand anders gelooft en napraat , je doet dus eigenlijk zelf waar je anderen van beschuldigt zonder zeker te weten dat andere mensen dat van iemand anders hebben .
quote:
Overigens ben ik bereid voor 2 ton de schadelijke energiestromen van iedere denkbare aandoening van jou of wie je hiervoor ook maar aanwijst weg te nemen. Mogelijk blijven de aardse symptomen nog wel bestaan/voortduren maar de essentie van de persoon in kwestie zal 100% gegarandeerd gereinigd zijn en daarmee eens te meer klaar voor universeel geluk. Neem contact met me op via een pm. Omdat ik je mag krijg jij 3k korting.
jongen , daar heb ik jou niet voor nodig , ook geen tv medium , alles wat paranormaal is
kan je uit jezelf halen , hoe grappig dat mensen als jij de enigen zijn die anderen napraten
en alles van anderen aannemen en geloven wat er op tv komt en zich uitsluitend op anderen richten zonder door te hebben dat je iemand anders niet nodig hebt maar alles uit jezelf kan halen .
Vergis je niet , jij bent afhankelijk van een ander in deze , in je geloof dat het niet kan bestaan
is de enige mogelijkheid in jouw ogen dat mensen zoals ik iemand anders wel moeten geloven
en naief zijn .
Jij denkt dat de hele wereld het net als jij van tv moet hebben of van een afstand zich af moet vragen of het wel niet bestaat
wat een schok he de dag dat je wereldbeeld gaat instorten
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_78420472
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef Summers het volgende:

[..]

blijkbaar ben je nog niks gewend in al 2010 , jij mag je gaan schamen dat je niet door hebt
dat het gewoon een menselijke eigenschap is die ook mensen in je eigen omgeving ervaren
maar je bent blijkbaar al zo overtuigt dat je dat compleet mist , dag in dag uit , jaar in jaar uit .
Denk je dat alleen tv mediums met geesten communiceren of paranormale ervaringen hebben ?
Gewone mensen die niet op tv komen hebben die ervaringen ook hoor ,
dat jij er nou zover vandaan staat dat je het alleen op tv meekrijgt en daardoor denkt
dat iedereen die het gelooft dat braaf van de televisie heeft net als jij .
[..]

dat heb je allemaal van horen zeggen , knap hoor hoe je blijkbaar nooit zelf erin hebt verdiept
en gewoon iemand anders gelooft en napraat , je doet dus eigenlijk zelf waar je anderen van beschuldigt zonder zeker te weten dat andere mensen dat van iemand anders hebben .
[..]

jongen , daar heb ik jou niet voor nodig , ook geen tv medium , alles wat paranormaal is
kan je uit jezelf halen , hoe grappig dat mensen als jij de enigen zijn die anderen napraten
en alles van anderen aannemen en geloven wat er op tv komt en zich uitsluitend op anderen richten zonder door te hebben dat je iemand anders niet nodig hebt maar alles uit jezelf kan halen .
Vergis je niet , jij bent afhankelijk van een ander in deze , in je geloof dat het niet kan bestaan
is de enige mogelijkheid in jouw ogen dat mensen zoals ik iemand anders wel moeten geloven
en naief zijn .
Jij denkt dat de hele wereld het net als jij van tv moet hebben of van een afstand zich af moet vragen of het wel niet bestaat
wat een schok he de dag dat je wereldbeeld gaat instorten
Ik denk dat jij even contact op moet nemen met de ggz. Echt, ik maak me zorgen om je.
Normaal gesproken heb ik er niet zo heel veel mee op maar dit grenst toch wel gevaarlijk dicht aan menen dat je kunt vliegen. Oppassen dus.
Je suis Charlie Sheen
pi_78420500
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Daar heb je hem weer hoor

Ik bedoel iedereen die serieus bezig is met spiritualiteit en daar ook goede bedoelingen mee heeft. Van iemand die mediteert tot aan de reikimaster, van de yoga leerling tot aan het medium.

Overigens nog even terugkomend op de "wetenschap": die kan net zo min ontkennen dat iets bestaat als dat de alternatieve wereld wetenschappelijk kan aantonen dat iets wel bestaat. Het is de arrogantie van de wetenschap die volgens haar normen en haar criteria verwerpt wat ze niet begrijpt. Wat ze niet weten is niet waar.
Nogmaals. Jij weet niet eens wat wetenschap is en dat laat je keer op keer weer merken.. Ik vraag me daarom ook echt af welke opleiding je gedaan hebt Je laat telkens weer zien niet te begrijpen waar wetenschap voor staat, geen wonder dat je er zulke afkeer tegen hebt als je je eigen -liefst negatieve- feiten maar blijft verzinnen Misschien moet je maar gewoon eens stoppen met computeren.. dat is immers een product van die klote wetenschap nietwaar?...

Ik vind het erg sneu dat je een post maakt "HEEEUH HEB JE HEM WEER OMG ! !!" en dan weer een post maakt waarin je de wetenschap door het slijk wil halen met verzinsels. Sneu hoor en diep triest

En het liefst wijs je daarna nog even kwade vingers naar mensen omdat ze een andere mening hebben.. lekker makkelijk als je jezelf niet duidelijk kunt maken... andere de schuld geven
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:46:42 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78420852
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik denk dat jij even contact op moet nemen met de ggz. Echt, ik maak me zorgen om je.
Normaal gesproken heb ik er niet zo heel veel mee op maar dit grenst toch wel gevaarlijk dicht aan menen dat je kunt vliegen. Oppassen dus.
OMG , weet je hoeveel mensen ik in mijn omgeving heb met eigen ervaringen ?
ik kom ze al mijn hele leven tegen overal waar ik kom , mensen die ik ken kennen op hun beurt weer mensen en die op hun beurt weer etc .., dat het de laatste tijd populair is op tv en dat jij
het dan ook een keer meekrijgt
Ik raad je aan wat meer met mensen in je eigen omgeving te praten en dit soort zaken bespreekbaar te maken en normaal te doen over het onderwerp anders hebben mensen niet eens zin om het er met jou over te hebben en mis je echt een heel groot deel van het leven
en wat er speelt met je medemens en wat voor ervaringen ze hebben , serieus .
Mensen kunnen er niks aan doen dat jij blijkbaar van niemand hebt meegekregen dat zulke dingen bestaan .
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:51:40 #30
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78420948
edit + note

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 25-02-2010 09:32:19 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78421044
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef lolekke het volgende:
WE WAREN ERBIJ OM TRUC UIT TE SLUITEN

Er wordt vaak geroepen dat Robbert trucfoto's gebruikt, en (zoals bij het verhaal van de Mudman) bedrog pleegt. In dit filmpje is te zien dat Robbert een camera leend, en wezens fotografeerd, en om truc uit te sluiten blijft de cameraploeg er continu bij. Hoe heeft Robbert dit dan voor elkaar gekregen?

Is dat het verhaal waarbij hij 3x afdrukt en er 4 foto's op het toestel staan? Waarachtig een tovenaar!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:59:23 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78421087
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Daar heb je hem weer hoor

Ik bedoel iedereen die serieus bezig is met spiritualiteit en daar ook goede bedoelingen mee heeft. Van iemand die mediteert tot aan de reikimaster, van de yoga leerling tot aan het medium.

Overigens nog even terugkomend op de "wetenschap": die kan net zo min ontkennen dat iets bestaat als dat de alternatieve wereld wetenschappelijk kan aantonen dat iets wel bestaat. Het is de arrogantie van de wetenschap die volgens haar normen en haar criteria verwerpt wat ze niet begrijpt. Wat ze niet weten is niet waar.
Ik zou dat stelletje niet als voorbeeld voor de wetenschap nemen , hun houding is meer kerkelijk
, het is slecht en ik ben tegen en ik onderzoek het gewoon niet want men zegt dat het slecht is .
gelukkig zijn er mensen die het wel serieus nemen en meer doen dan rationeel bedenken dat ze niks hoeven te doen dan erover praten .
http://www.centerforreikiresearch.org/
pi_78421196
Het spelletje wordt erg flauw
pi_78421228
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:46 schreef Summers het volgende:

[..]

OMG , weet je hoeveel mensen ik in mijn omgeving heb met eigen ervaringen ?
ik kom ze al mijn hele leven tegen overal waar ik kom , mensen die ik ken kennen op hun beurt weer mensen en die op hun beurt weer etc .., dat het de laatste tijd populair is op tv en dat jij
het dan ook een keer meekrijgt
Ik raad je aan wat meer met mensen in je eigen omgeving te praten en dit soort zaken bespreekbaar te maken en normaal te doen over het onderwerp anders hebben mensen niet eens zin om het er met jou over te hebben en mis je echt een heel groot deel van het leven
en wat er speelt met je medemens en wat voor ervaringen ze hebben , serieus .
Mensen kunnen er niks aan doen dat jij blijkbaar van niemand hebt meegekregen dat zulke dingen bestaan .
Puur uit een sociaal-psychologisch oogpunt zou dit nog wel eens interessant kunnen zijn ja. Wellicht dat je een filmacademie student kunt benaderen om te gaan praten met een aantal van deze mensen uit jouw omgeving? Dat zou best nog wel eens een leuke (internet)documentaire kunnen opleveren die mogelijk authentieker is dan al dat geneuzel op tv waarmee jij maar weinig op lijkt te hebben.

Zeg, wat spookt Sunchaser eigenlijk uit tegenwoordig?

Overigens ken ik zelf helaas maar 1 iemand die mogelijk ooit 'iets' heeft gezien maar in dat geval zijn er tal van zinnigere verklaringen denkbaar dan dat het een aanvaring betrof met een 'geest'.

Verder kennen bekenden van mij wel een borderliner met meerdere zelfmoordpogingen op haar naam die wel eens met geesten in contact zou staan en weet ik van een andere borderliner die zelfs claimt zo nu en dan bezeten te zijn door/van een geest/demoon.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:17:55 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78421359
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oh, je zit dus al in een psychiatrische inrichting .
je nieuwsgierigheid brengt je ver zeg , tot aan de psychiatrische inrichting ,
daar stopt je voorstellingsvermogen .
en dan straks weer klagen dat je nooit bewijs hebt gekregen en het
zoooo graag wilt weten , je wilt het helemaal niet weten want jij hebt al
voor jezelf uitgemaakt dat mensen dan gek zijn .
Om de vraag van de TS te beantwoorden , men staat er niet open voor .
Met jouw houding kom je nooit iets te weten , jij denkt dat je al aan het onderzoeken bent
als je het woord nieuwsgierigheid gebruikt terwijl je ondertussen iedereen gek
noemt die het zegt te ervaren .
Je bent alleen geinteresseerd in je vooroordeel , en dat is prima want jij moet daarmee leven .
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:31:12 #36
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78421558
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:17 schreef Summers het volgende:
als je het woord nieuwsgierigheid gebruikt terwijl je ondertussen iedereen gek
noemt die het zegt te ervaren .
Nee hoor, ik vind niet iedereen gek die in paranormale dingen gelooft . Bovendien was die opmerking over de psychiatrische inrichting gewoon een inkoppertje, te makkelijk en daarom misschien inderdaad een beetje suf .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78421583
Ik blijf een MEGA FAN VAN DAT LEKKERE DING!
van een robbert!
Mijn stem heeft ie...wanneer mogen we ook alweer stemmen?
Snollebolt
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:35:13 #38
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78421619
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik blijf een MEGA FAN VAN DAT LEKKERE DING!
van een robbert!
Mijn stem heeft ie...wanneer mogen we ook alweer stemmen?
wanneer jij een poll maakt
pi_78421835
Haha die paastekening, is dat serieus bedoeld?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 25 februari 2010 @ 02:36:36 #40
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78422331
TS, inplaats van op de trollers in te gaan, probeer ze bij jouw les te houden.

Misschien dat ze eens inhoudelijk op je OP in kunnen gaan zoals het sbs6 ooggetuige fragment op video.
Ik ben weleens benieuwd naar een verklaring. SBS6 ook in het complot?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78423268
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:36 schreef Ticker het volgende:
TS, inplaats van op de trollers in te gaan, probeer ze bij jouw les te houden.

Misschien dat ze eens inhoudelijk op je OP in kunnen gaan zoals het sbs6 ooggetuige fragment op video.
Ik ben weleens benieuwd naar een verklaring. SBS6 ook in het complot?
heel vaak al gedaan, hoef ik nooit een antwoord op te verwachten. M.a.w. , ik bespaar mij de moeite van het 4 pagina;s uittypen van de hele reading inclusief commentaar.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78423288
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja joh, iedereen kan cold reading , ook kinderen , als je niest kan je al cold reading , waarom het zo duur kost om te leren snap ik niet , mensen die het spontaan kunnen schieten als paddestoelen uit de grond , je had je geld beter kunnen besteden dus , al die jaren
oefenen terwijl elke miep het kan .
I want to believe is juist de randi doelgroep die zich nooit verdiept en zijn CR trucjes geloven
en zijn boeken kopen en die quoten omdat randi precies weet wat hij moet zeggen en als geen ander weet hoe hij CR moet gebruiken en mensen zonder nadenken hem napraten terwijl
ze zich er heel goed bewust van zijn dat je overal wel 1 zin kan uithalen en naar je eigen hand zetten , dat doe jij ook de hele tijd .
gvd.. wat een onzin. Ik zeg toch juist dat Robbert een hotreader is.. ?
De meeste readers van de parabeurs ontstijgen het niveau van "matig" geeneens, dus niet iedereen kan het. Dat iedereen het lijkt te slikken is een tweede.
Op de rest van je post ga ik geeneens in, het is namelijk duidelijk dat je nu "krijgertje wil spelen" en maar wanhopig wat onzin de ether in smijt. "ook echt de hele tijd" ... Als je die readings van ogilvie een jaar terug las, wist je dat ik de hele reading line for line dissecte.. en er niet zomaar iets uit haalde,, [edit]

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 25-02-2010 09:33:44 ]
pi_78423297
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik ken de hele persoon van den Broeke niet, maar als dat zo is, dan is dat een slechte zaak voor degenen die wel serieus bezig zijn met spiritualiteit en daar wel goede resultaten mee behalen.
o, dit ben ik met je eens hoor..
pi_78423307
quote:
Overigens nog even terugkomend op de "wetenschap": die kan net zo min ontkennen dat iets bestaat als dat de alternatieve wereld wetenschappelijk kan aantonen dat iets wel bestaat. Het is de arrogantie van de wetenschap die volgens haar normen en haar criteria verwerpt wat ze niet begrijpt. Wat ze niet weten is niet waar
Hier ga je toch echt de mist in. Ook geen zin meer om hier op te reageren.. Ik bedoel.. als je het na 400x NOG niet snapt.. ligt het toch echt niet aan de duizenden fok posts die hierover al geplaatst zijn.. Dan denk ik persoonlijk dat de oorzaak bij jezelf gezocht kan worden, no offense.
  donderdag 25 februari 2010 @ 07:58:48 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78423430
Anders neem je ff een tabletje onder de tong Michielos
The truth was in here.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:34:30 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78424860
Persoonlijk worden tegen users is nog steeds een no-no hier.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:41:28 #47
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78425043
Dat Robbert die vermiste vader opspoorde was wel heel sterk idd , hij zag in een beeld
hoe de straat eruit zag , de stad , de antiekwinkel , en die vader was al 40 jaar spoorloos
en achteraf klopte het gewoon .
Niks CR , een medium krijgt bijv beelden door die kloppen met de werkelijkheid , die hoeft geen
bergen geld uit te geven aan nep CR , gewoon gebruiken wat je oprecht hebt meegekregen .
pi_78426623
Ik heb nog nooit een accurate reading van een medium gehad. Dat telt voor mij ook mee in de beoordeling hiervan. Maar hoe kan je iemand serieus nemen die van die obvious fake foto's maakt
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:37:44 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78426725
was het niet allang duidelijk in vorige topic dat de foto's duidelijk fake waren.
en die prachtige graancircels van hem etc etc etc.
als hij echt zoooooo goed is laat hem dan alvast dat miljoen ophalen bij Randi
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:53:48 #50
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78427299
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:37 schreef Michielos het volgende:

[..]

gvd.. wat een onzin. Ik zeg toch juist dat Robbert een hotreader is.. ?
De meeste readers van de parabeurs ontstijgen het niveau van "matig" geeneens, dus niet iedereen kan het. Dat iedereen het lijkt te slikken is een tweede.
gebruik je "zelfde " trucjes dan om vermiste mensen op te sporen net als Robert
graag een beschrijving van de straat , waar diegene werkt en in welke stad .
Hoeveel kost het om dat trucje te leren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')