zie je wel , ze zijn overalquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent de enige niet. Jaren geleden met een grote reiki groep zagen er ook mensen orbs.
[..]
sommige mensen worden beetje boos als ik hun briljante argumenten niet aanneem , maar ja , andere ervaringen , andere kennis enzquote:Dat klopt. Je hoeft een ander ook niet te overtuigen van jouw gelijk, hun tijd komt nog wel. Aan de andere kant betekent dat ook dat een ander jou niet hoeft te proberen te overtuigen van zijn gelijk. Iedereen neemt op een andere manier waar en heeft een heel andere schat aan ervaring. Iemands ervaring vergelijken met die van iemand anders is Amstel bier vergelijken met ezelzeik.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Kijk, dit is dus zo typerend. Een prima verklaard, volkomen normaal natuurlijk verschijnsel wordt toegewezen aan iets bovennatuurlijks als 'aura'. Mensen gloeien nou eenmaal, dat ziet niet iedereen omdat niet iedereen zijn tijd eraan verspilt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is hetzelfde met aura's, die ziet ook niet iedereen. Persoonlijk moet ik me er echt op concentreren en dan zie alleen nog maar de kleur lichtgroen rond mijn vingers. Nee ik stem niet op groenlinks.
Misschien heb ik in de verkeerde dimensie gepostquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker hier
Dankje voor je goede raad!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Fijn voor je , probeer die andere mensen te vinden , ik vind altijd mensen met ervaringen
die lijken op wat ik ervaar en zie enz ...
succes met zoeken
Als men geen antwoord meer heeft, dan wordt hetquote:
Ga eens in je eigen topic kijken, je hebt nog vragen openstaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als men geen antwoord meer heeft, dan wordt het
a) genegeerd
b) belachelijk gemaakt
c) de user gekleineerd (je bent kortzichtig enz)
standaard warfare, trek het je niet aan
Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Summers het volgende:
Ik heb trouwens jaren geleden 8 orbs in mijn woonkamer rond zien stuiteren , ze hadden elk
verschillende pasteltinten en dat duurde 2 uur lang , op het einde gingen ze in een patroon voor de muur stilstaan en toen waren ze weg.
Ik moest hier aan denkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien.
Welkom in de 21ste eeuw , get use to itquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.
vind je niet dat je je een beetje aanstelt ? het is niet zo dat iemand kiest wat hij of zij ziet ,quote:Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.
Ja echt, ik zie het nu ook weer! Een lichte groene gloed rond mijn vingers. Nee ik ben niet radioactief.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus zo typerend. Een prima verklaard, volkomen normaal natuurlijk verschijnsel wordt toegewezen aan iets bovennatuurlijks als 'aura'. Mensen gloeien nou eenmaal, dat ziet niet iedereen omdat niet iedereen zijn tijd eraan verspilt.
Nee hoor. Mensen zoals jij en ik. Met een gewone baan en een gewone auto. Ze slapen 8 uur, drinken bier en eten pizza. Ze hebben een hond of een kat en zitten op dansles. De band van hun fiets is lek. Ze hebben een hekel aan Wouter Bos en gooien met sloffen naar de TV als er een cillit bang reclame op komt. En hun computer is een medion van de Aldi en ze houden van thee met gevulde koeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Pulzzar het volgende:
Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.
Tot zover alles goed. U gaat door voor de koelkast!quote:Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares.
En hier ging het fout. Helaas, u wint geen koelkastquote:Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.
Mijn goede smaak, wat doe jequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Summers het volgende:
moet iedereen er ook nog eens uitzien zoals jij eruit ziet
Maakt niet uit, ik heb er al één!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
En hier ging het fout. Helaas, u wint geen koelkast
ja dat zal het zijn , misschien moeten mensen zich niet persoonlijk aantrekkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Pulzzar het volgende:
en mijn god, trek je die post van mij niet zo persoonlijk aan. Als je beweert orbs te zien, prima. Maar ik reageer zo, omdat je iedereen aanvalt die dat niet direct gelooft. Je doet precies hetzelfde als hetgeen waar je anderen zo op aanvalt.
Enne... degenen die weten hoe ik eruitzie, vinden dat ik ermee door kan hoor.
quote:
เอ็มเอสเอ็นquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeveel kost die foto uit je fotoboek in groter formaat?
Thai voor msn?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
เอ็มเอสเอ็น
installeer dat nu eens
quote:
เอ็มเอสเอ็นquote:
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja echt, ik zie het nu ook weer! Een lichte groene gloed rond mijn vingers. Nee ik ben niet radioactief.
klopt , daar zie ik het ook 't beste.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:26 schreef Summers het volgende:
[..]
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |