abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:00:50 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78444718
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je bent de enige niet. Jaren geleden met een grote reiki groep zagen er ook mensen orbs.
[..]
zie je wel , ze zijn overal
quote:
Dat klopt. Je hoeft een ander ook niet te overtuigen van jouw gelijk, hun tijd komt nog wel. Aan de andere kant betekent dat ook dat een ander jou niet hoeft te proberen te overtuigen van zijn gelijk. Iedereen neemt op een andere manier waar en heeft een heel andere schat aan ervaring. Iemands ervaring vergelijken met die van iemand anders is Amstel bier vergelijken met ezelzeik.
sommige mensen worden beetje boos als ik hun briljante argumenten niet aanneem , maar ja , andere ervaringen , andere kennis enz
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_78444841
Waarom leest men over mijn post heen
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78444885
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Amos_ het volgende:
Dat gebeurt wel vaker hier
pi_78444914
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is hetzelfde met aura's, die ziet ook niet iedereen. Persoonlijk moet ik me er echt op concentreren en dan zie alleen nog maar de kleur lichtgroen rond mijn vingers. Nee ik stem niet op groenlinks.
Kijk, dit is dus zo typerend. Een prima verklaard, volkomen normaal natuurlijk verschijnsel wordt toegewezen aan iets bovennatuurlijks als 'aura'. Mensen gloeien nou eenmaal, dat ziet niet iedereen omdat niet iedereen zijn tijd eraan verspilt.
pi_78444948
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker hier
Misschien heb ik in de verkeerde dimensie gepost
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78445245
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Fijn voor je , probeer die andere mensen te vinden , ik vind altijd mensen met ervaringen
die lijken op wat ik ervaar en zie enz ...
succes met zoeken
Dankje voor je goede raad!

[lotgenoten] Wie hier heeft wel eens een Pokemon gezien?
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:24:01 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78445552
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Amos_ het volgende:
Als men geen antwoord meer heeft, dan wordt het

a) genegeerd
b) belachelijk gemaakt
c) de user gekleineerd (je bent kortzichtig enz)

standaard warfare, trek het je niet aan
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:59:35 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78446872
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

Als men geen antwoord meer heeft, dan wordt het

a) genegeerd
b) belachelijk gemaakt
c) de user gekleineerd (je bent kortzichtig enz)

standaard warfare, trek het je niet aan
Ga eens in je eigen topic kijken, je hebt nog vragen openstaan.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78447141
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Summers het volgende:
Ik heb trouwens jaren geleden 8 orbs in mijn woonkamer rond zien stuiteren , ze hadden elk
verschillende pasteltinten en dat duurde 2 uur lang , op het einde gingen ze in een patroon voor de muur stilstaan en toen waren ze weg.
Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.

Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.

pi_78450219
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Pulzzar het volgende:

[..]
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien.
Ik moest hier aan denken

Voor de rest vind ik je bericht een beetje een persoonlijke aanval.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:43:27 #136
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78454703
quote:

[..]

Goh, wat knap van je! Jij moet wel heel speciaal zijn dat je die dingen kan zien. En wat moet je je eenzaam voelen met het besef dat je beter bent dan de gewone stervelingen.
Welkom in de 21ste eeuw , get use to it
als ik bijv dronken ben geweest als ervaring , mag ik dat wel vertellen ? kan je dat wel aan ?
En hoezo maak jij jouw waarnemingen nu een soort standaard voor de rest van de mensheid
Het is net zo zinnig als ik nu tegen jou aan ga trappen omdat je nog nooit orbs hebt gezien ,
voel je je nu beter en specialer
quote:
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares. Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.
vind je niet dat je je een beetje aanstelt ? het is niet zo dat iemand kiest wat hij of zij ziet ,
dat jij daar niet tegen kan , kan ik niks aan doen en is alleen jouw probleem hoor .
Enne , liever altijd lachen , zingen en bloemetjes plukken dan als een onnadenkende lomperik
je medemens beschimpen die een andere ervaring heeft dan wat jij gewend bent .
Ik heb zeker niet goed in de wetboeken gekeken van de mensheid , iedereen moet zien en ervaren wat jij persoonlijk ziet en ervaart anders ben je " fout "
geld dat trouwens alleen voor andere ervaringen of moet iedereen er ook nog eens uitzien zoals jij eruit ziet
pi_78458345
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kijk, dit is dus zo typerend. Een prima verklaard, volkomen normaal natuurlijk verschijnsel wordt toegewezen aan iets bovennatuurlijks als 'aura'. Mensen gloeien nou eenmaal, dat ziet niet iedereen omdat niet iedereen zijn tijd eraan verspilt.
Ja echt, ik zie het nu ook weer! Een lichte groene gloed rond mijn vingers. Nee ik ben niet radioactief.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_78458804
quote:
Nee hoor. Mensen zoals jij en ik. Met een gewone baan en een gewone auto. Ze slapen 8 uur, drinken bier en eten pizza. Ze hebben een hond of een kat en zitten op dansles. De band van hun fiets is lek. Ze hebben een hekel aan Wouter Bos en gooien met sloffen naar de TV als er een cillit bang reclame op komt. En hun computer is een medion van de Aldi en ze houden van thee met gevulde koeken.
quote:
Trek het u niet aan, oh wijze meesteres. Op een dag zullen de orbs zich aan iedereen openbaren en dan weet men dat u altijd de waarheid heeft gesproken en dat u ten onrechte bent beschimpt en uitgemaakt voor leugenares.
Tot zover alles goed. U gaat door voor de koelkast!
quote:
Maar het besef bij de gewone stervelingen zal niet lang duren, want de orbs openbaren zich om wraak te nemen op iedereen die niet in hun bestaan heeft geloofd. Met laserstralen zullen ze de gewone stervelingen uitroeien. Alleen de mensen die goed en zuiver zijn in hun hart, blijven over en zij kunnen de wereld veranderen in een mooi paradijs, waar de mensen altijd lachen en zingen en bloemetjes plukken.
En hier ging het fout. Helaas, u wint geen koelkast
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_78458933
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Summers het volgende:
moet iedereen er ook nog eens uitzien zoals jij eruit ziet
Mijn goede smaak, wat doe je
pi_78459746
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
En hier ging het fout. Helaas, u wint geen koelkast
Maakt niet uit, ik heb er al één!
pi_78459800
pi_78460330
en mijn god, trek je die post van mij niet zo persoonlijk aan. Als je beweert orbs te zien, prima. Maar ik reageer zo, omdat je iedereen aanvalt die dat niet direct gelooft. Je doet precies hetzelfde als hetgeen waar je anderen zo op aanvalt.

Enne... degenen die weten hoe ik eruitzie, vinden dat ik ermee door kan hoor.
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:44:34 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78461626
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Pulzzar het volgende:
en mijn god, trek je die post van mij niet zo persoonlijk aan. Als je beweert orbs te zien, prima. Maar ik reageer zo, omdat je iedereen aanvalt die dat niet direct gelooft. Je doet precies hetzelfde als hetgeen waar je anderen zo op aanvalt.

Enne... degenen die weten hoe ik eruitzie, vinden dat ik ermee door kan hoor.
ja dat zal het zijn , misschien moeten mensen zich niet persoonlijk aantrekken
als mensen andere ervaringen hebben .
Ik dacht ik vraag het maar ff om de grens te horen van wat wel en niet " mag " en op welk gebied .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 25-02-2010 23:50:34 ]
pi_78461744
Ik ben ook best een lekker stuk
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:50:32 #145
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78461889
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef Flammie het volgende:
Ik ben ook best een lekker stuk
Hoeveel kost die foto uit je fotoboek in groter formaat?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78462122
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hoeveel kost die foto uit je fotoboek in groter formaat?
เอ็มเอสเอ็น

installeer dat nu eens
pi_78462370
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

เอ็มเอสเอ็น

installeer dat nu eens
Thai voor msn?
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:09:29 #148
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78462741
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Flammie het volgende:
เอ็มเอสเอ็น

installeer dat nu eens
Ik haat chatten! Evenals Hyves, Twitter, en al dat soort onzin .
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef NotYou het volgende:
Thai voor msn?
เอ็มเอสเอ็น

[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 26-02-2010 00:20:12 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:26:02 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78463456
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja echt, ik zie het nu ook weer! Een lichte groene gloed rond mijn vingers. Nee ik ben niet radioactief.
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:26:38 #150
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78463477
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:26 schreef Summers het volgende:

[..]

ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
klopt , daar zie ik het ook 't beste.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')