ken hemquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef THeeF het volgende:
Pardon?
Als er iemand slecht en afgezaagde scenario's kan schrijven, is hij het wel!
heeft de Avro ooit weleens een goeie serie afgeleverd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:15 schreef Morgenrood het volgende:
Het lijkt me weer vreselijke AVRO-crap.
Ik kan het me ook niet herinneren, maar de trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit:quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft de Avro ooit weleens een goeie serie afgeleverd?
Wat dacht je van Oud Geld?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
Pleidooi was meen ik ook van de AVRO toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef Martial het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oud Geld?
Ik ga zeker kijken vanavond, aan de cast kan het in ieders niet liggen, want die is ijzersterk te noemen!
Ik durf ook nog wel een tweede aflevering aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe
Alleen de dialogen tussen de karakters komen een beetje gekunsteld over... ze wisselen info uit die de karakters zelf allang van elkaar zouden moeten weten maar ze worden nu uitgesproken om de karakters te introduceren
ja inderdaad, was op zich wel leuk, maar dit was een introotje. Volgende week kijk ik wel weer, ook omdat het na Wie is de mol isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe
Alleen de dialogen tussen de karakters komen een beetje gekunsteld over... ze wisselen info uit die de karakters zelf allang van elkaar zouden moeten weten maar ze worden nu uitgesproken om de karakters te introduceren
pardon? Pleidooi, Oud Geld, Stille Kracht, Hollands Glorie, vanaf deze week De Troonquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze Carine Crutzen en Gijs Scholten van Asschat een keertje links hebben laten liggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef evert het volgende:
[..]
pardon? Pleidooi, Oud Geld, Stille Kracht, Hollands Glorie, vanaf deze week De Troon
Vind je niet mooi dan ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het vrij Nederlands de eerste episode, maar nu iedereen is voorgesteld kan het verhaal beginnen.
Een mooie seriequote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Opeens allemaal nieuwe series en programmas, en deze was ik vergeten. Ga het op uitzendinggemist checkenDe cast en trailer zijn iig veelbelovend.
Ik vind het niet echt te vergelijken. Het tempo in Westenwind was veel hoger en bovendien allemaal wat heftiger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef OeJ het volgende:
Als ik nou toch parallellen moet trekken met Westenwind, zoals ik in de TT deed, dan is:
Michiel Huisman de Anton Noordermeer van het stuk. Op zichzelf, aan de drugs, de familie tegen zich in het harnas jagen. Een boef, maar heeft toch ook iets goeds.
Die vader (ik ben zo slecht in namen) = Max Noordermeer. Een vrouwenversierder, met een ongelukkig huwelijk.
Die dochter (met borstkanker) heeft dat klassieke van Sophie Noordermeer. Ook in de inrichting van het huis. Maar ook een carričrevrouw. Egoistisch.
De homo-zoon zou door kunnen gaan voor de ex-man van Sophie Noordermeer. De boekhouder, en weinig ondernemend.
Wat jullie?
Westenwind is ook (heel) anders, dit was dan ook een vergelijking met de karakters.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt te vergelijken. Het tempo in Westenwind was veel hoger en bovendien allemaal wat heftiger.
Westenwind vond ik mooier..en wat jij zegt heftiger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt te vergelijken. Het tempo in Westenwind was veel hoger en bovendien allemaal wat heftiger.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond de tweede aflevering een beetje tegenvallen, de gesprekken gaan zoooo ontzettend traag en als kijker ben je al 5 stappen verder. Te korte dialogen, de inhoud van de gesprekken zijn ook zo simpel en ingestudeerd, te veel/snel geswitch naar een andere scene, begon me echt tegen te zitten op het eind. En waarom moet er zo vaak het woord tiet en seks vallen? Alsof je naar een groep 8 basisschoolklas in de speeltuin aan het kijken bent.
Terwijl er met de verhaallijn en acteurs juist zoveel meer zou kunnen.
Ik heb het via uitzendinggemist zitten kijken, en op een bepaald moment ging ik regelmatig wat rondsurfen met het geluid aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond de tweede aflevering een beetje tegenvallen, de gesprekken gaan zoooo ontzettend traag en als kijker ben je al 5 stappen verder. Te korte dialogen, de inhoud van de gesprekken zijn ook zo simpel en ingestudeerd, te veel/snel geswitch naar een andere scene, begon me echt tegen te zitten op het eind. En waarom moet er zo vaak het woord tiet en seks vallen? Alsof je naar een groep 8 basisschoolklas in de speeltuin aan het kijken bent.
Vooralsnog vind ik de verhaallijn eigenlijk ook wel een probleem.quote:Terwijl er met de verhaallijn en acteurs juist zoveel meer zou kunnen.
Ja, en dat zoiets bij aflevering 1 gedaan wordt om de personages te leren kennen snap ik dan nog wel.quote:
Haha het zijn allemaal beetje rare verschijningen ja. Vond het overigens wel een redelijke aflevering, er lijkt een beetje tempo in te komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Er zit eigenlijk niet één sympathiek karakter in de serie... en die hele familie communiceert zo eigenaardig met elkaar
Nee hoor het is een mooi drama. Alleen laten ze in het begin de terug blikken van de vorige uitzendingen te veel zien ..Vind ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef RaymanNL het volgende:
M.a.w. iets te veel drama, het mag allemaal wel wat luchtiger en iets meer humorvol
Ik heb bij aflevering 1 aan de hand van de site een schema gemaakt, en deze aflevering met mijn schema gekeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:35 schreef Lov1 het volgende:
Ik heb deze aflevering eindelijk alle familiebanden door![]()
Zoveel personages zijn het toch niet. Ik vind het prima te volgen hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb bij aflevering 1 aan de hand van de site een schema gemaakt, en deze aflevering met mijn schema gekeken.
Inderdaad, ik ken zelfs alle namen al welquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zoveel personages zijn het toch niet. Ik vind het prima te volgen hoor.
Ik heb wat moeite met het onthouden van gezichten, en dan is een stuk of 10 nieuwe personages (en ook hun onderlinge verbanden weten) wat lastig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zoveel personages zijn het toch niet. Ik vind het prima te volgen hoor.
Gelukkig maar, het was immers al de derde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
Ik vind het best een aardige serie.Moet wel bekennen dat ik gisteravond niet echt zat te springen om de tweede aflevering.
Kan je nagaan hoe goed ik erin zit Oejquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het was immers al de derde.
Het zou een enorme verrassing zijn als het wel haar halfzus is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vermoed dat zij de zus niet van Esther is.
Dat dus, er zit echt geen tempo in. Er gebeurt ook maar bar weing en er gebeurt steeds weer hetzelfde. Ik hou het ook voor gezien. Jammer hoor, wel mooie locaties en goede acteurs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef marcodej het volgende:
Wat...gaat...het...lang...zaam... En wat zijn de dialogen geforceerd.
Dat zou wel een kansloos en voorspelbaar cliché zijn. Maar met deze serie verbaast me dat niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook al een vermoeden dat die Egyptische man van Iris niet eens meer terug gaat komen met die twee meiden.Zo lekker gaat dat huwelijk niet,en volgens mij pakt hij zijn kans schoon om er tussenuit te knijpen
Nee dat gaat volgens mij niet goed..Iris die borstkanker heeft ..hij kan daar niet mee omgaan met haar ziekte.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook al een vermoeden dat die Egyptische man van Iris niet eens meer terug gaat komen met die twee meiden.Zo lekker gaat dat huwelijk niet,en volgens mij pakt hij zijn kans schoon om er tussenuit te knijpen
Volgens mij kan ze er zelf ook niet helemaal mee omgaan,het lijkt haar ook weinig te doen,maar misschien is ze gewoon enorm introvert.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat gaat volgens mij niet goed..Iris die borstkanker heeft ..hij kan daar niet mee omgaan met haar ziekte.
Ik denk ook niet dat Esther daar erg veel begrip voor zou hebben.Die is toch volgens mij best egoďstisch ingesteld en zou snel zoiets hebben van 'ah joh,dat loopt wel los! Wijntje?'quote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze kan er niet mee omgaan.Ze doet beetje onverschillig over haar ziekte tegen over haar man.. Tegen haar moeder vertelt ze dat niet maar wel tegen haar vader en broers.
Ik vind hem niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bovendien is een halfnaakte Michiel Huisman nooit vervelend om naar te kijken
Ik lees zojuist in het Veronicablad van 8 april .....quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou wel een kansloos en voorspelbaar cliché zijn. Maar met deze serie verbaast me dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik lees zojuist in het Veronicablad van 8 april .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef OeJ het volgende:
[..]Ik zal me verder niet verlagen tot het afzeiken van de serie, want dat is niet leuk voor de mensen die het oprecht goed vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is gewoon een teleurstelling, de publieke omroep heeft in het verleden goede series gemaakt die mij 'pakten', en dat doet Bloedverwanten totaal niet.
Ik had er meer van verwacht.
was je wel gegrepen door pleidooi en oud geld ?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zal me verder niet verlagen tot het afzeiken van de serie, want dat is niet leuk voor de mensen die het oprecht goed vinden.
Maar het is gewoon een teleurstelling, de publieke omroep heeft in het verleden goede series gemaakt die mij 'pakten', en dat doet Bloedverwanten totaal niet.
Ik had er meer van verwacht.
dat is bijna het dubbele aantal van vorige weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:52 schreef Haaibaaike het volgende:
BLOEDVERWANTEN 1.020.000
Staat op de 6é plaats van de top 25.
Esther is tof.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:20 schreef OeJ het volgende:
Esther-quotes:
Oh, wat héééérlijk toch! Heb ik eindelijk een echte zus erbij. Waar ik gezellig mee kan kletsen. Morgenavond geef ik een etentje....Ben je mal! Jij komt gewoon. Ze zullen het vast en zeker accepteren. Wat zullen ze raar opkijken.
"Dag hoor. Groetjes Thuihuiiiis!"
"Een hele normale jongen hoor, niks geen raar gedoe."
Ja erg voor Iris ik denk dat die vent van haar niet meer terug komt ..Die is in Egypte met hun kinderen. Terwijl zij ziek is. Thomas zijn vriendje stond aan de deur..ik ben benieuwd of ze weer bij elkaar komen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is bijna het dubbele aantal van vorige week
die scene van Iris/Saskia Temmink in de auto na het ziekenhuis bezorgde mij kippenvel, en ging door merg en been !!!!!!!!
En bijzonder dat Thomas/Jeroen Spitzenberger ook kan lachen en niet alleen maar getormenteerd hoeft te spelen
Wat zou het grote geheim van Martijn zijn ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Esther is tof.![]()
Alleen al om háár kijk ik.
En verder vind ik het heeeeerlijk (op z'n Esthers) en verfrissend dat werkelijk niemand in die hele serie ook maar een haar te vertrouwen is. Iedereen is gefrustreerd en etaleert zijn of haar issues.![]()
Ik ben fan dus.
Als Oscar door Thomas niet meer mag terugkomen wil ik me wel met alle soorten van genoegen over hem ontfermenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja erg voor Iris ik denk dat die vent van haar niet meer terug komt ..Die is in Egypte met hun kinderen. Terwijl zij ziek is. Thomas zijn vriendje stond aan de deur..ik ben benieuwd of ze weer bij elkaar komen.
paar afleveringen terug ook al samen met Antje, dus dat is het volgens mij nietquote:
Als dat al terugkomt in de verhaallijn dan verwacht ik dat het met zijn betuttelende moeder te maken heeft; Esther wil altijd maar verzorgen en alles weten. Nu heeft hij aan de ene kant alle vrijheid, maar zoekt hij ook een (oudere) vrouw die hem op dezelfde manier vertroetelt. Zoiets?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
paar afleveringen terug ook al samen met Antje, dus dat is het volgens mij niet
hij is om een andere reden volgens mij roekeloos en hedonistisch
op de website staat bij zijn karakteromschrijving iets over geleende tijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:35 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als dat al terugkomt in de verhaallijn dan verwacht ik dat het met zijn betuttelende moeder te maken heeft; Esther wil altijd maar verzorgen en alles weten. Nu heeft hij aan de ene kant alle vrijheid, maar zoekt hij ook een (oudere) vrouw die hem op dezelfde manier vertroetelt. Zoiets?
Apart, want bij de karakteromschrijving van Thomas staat dat hij jaloers zou zijn "op zijn zieke broer Martijn". Ik ging er eerder vanuit dat het een vergissing is, en dat dat zijn zus moet zijn waar hij jaloers op is; zij mag straks immers de leiding overnemen en zij is degene die ziek is, maar goed, misschien zijn er nog dingen die wij niet weten. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de website staat bij zijn karakteromschrijving iets over geleende tijd
Géén idee. Zelf-destructief type. Heeft een afkeer van zijn familie, maar zoekt toch een moederfiguur? Zoiets?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat zou het grote geheim van Martijn zijn ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:
Wat ik trouwens wel een beetje niet zo goed bedacht vind, is dat eerst die moeder van Antje, daarna Esther en later weer Oscar ervanuit gaan dat de halfbroers zich aan hun zusje zullen vergrijpen. Dat Oscar in één oogopslag zelfs Thomas hiervan verdacht, dat vond ik dan weer even een momentje van net-niet.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef OeJ het volgende:
Serie zal zich wel ergens op de Veluwe afspelen dan.
martijn gay geweest of op een andere manier besmet ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Let op: hij heeft HIV en neemt wraak op zijn overheersende moeder door roekeloos met oudere dames te hotseflotsen!
Nah, gewoon via een drug shoot, vermoed ik dan. Twee homo-zoons zou Esther de haren te bergen doen rijzen. Martijn speelde ook nooit veel met meisjes hoor en hij voetbalde gewoon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
martijn gay geweest of op een andere manier besmet ?
Misschien is het wel iets van een hartkwaal ofzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
martijn gay geweest of op een andere manier besmet ?
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Duderella het volgende:
Zou Martijn eigenlijk nog teruggegaan zijn met dat geld en voor dat ontbijtje?
Of is 'ie 'm gewoon gepeerd?
Volgens mij ging die gelijk naar huis, wat ik ook al verwachttequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Duderella het volgende:
Zou Martijn eigenlijk nog teruggegaan zijn met dat geld en voor dat ontbijtje?
Of is 'ie 'm gewoon gepeerd?
Krystal en Alexis en de Onfortuinlijke Plons in het Zwembad, waren er niets bij inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die vechtpartij tussen Fien en Anton was echt hilarisch
Nou Dude, ik hoor niet bij de jonkiequote:Op zaterdag 3 april 2010 17:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Krystal en Alexis en de Onfortuinlijke Plons in het Zwembad, waren er niets bij inderdaad.![]()
Voor de jonkies: dat is een historische vechtscčne uit de soap Dynastie.
Och, Blake dood! Dat wist ik helemaal niet zeg. Maar wat een puike leeftijd heeft hij bereikt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Dude, ik hoor niet bij de jonkieIk weet het nog goed..Dat was een mooie scene tussen Joan Collins en Linda Evans.Donderdag is Blake Carrington overleden 92 jr. Leuke serie Dynastie..Ontopic: weer. Tussen Fien en Anton is en blijft ook maar vechten.
Dat kan ik niet zeggen..dat is weer het moeilijkste van de serie.quote:Fien en Anton. Komen ze nog weer bij elkaar, Baaike, denk je?
Bedoel je de officiële website?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien, dank!quote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef OeJ het volgende:
"Ik weet er zelf bijna niks meer van, maar het was heel heftig, geloof ik. Maar daarna is alles eigenlijk wel vanzelf gegaan. Misschien omdat ik in extra tijd leef of zo. Ik weet het niet."
bron: http://www.avro.nl/tv/pro(...)rakters/martijn.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef Purdey het volgende:
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:Ja dat zag ik ook in mijn gids staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:zal ik voorspellen dat martijn zijn ziekte daar mee te maken heeft ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:Grote godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja voor de spanning kan je beter naar b.v. deadline kijken, bloedverwanten legt veel meer de nadruk op het uitdiepen van de verschillende karakters, En daar slagen ze wat mij betreft zeer goed inquote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Sylvia speelt goed ja.. Maar spelen wel meerdere acteurs goed in ''Bloedverwanten''
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:Het wordt steeds gekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ik heb pas dvd van Deadline gekocht. Liefs 3 dvd's..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja voor de spanning kan je beter naar b.v. deadline kijken, bloedverwanten legt veel meer de nadruk op het uitdiepen van de verschillende karakters, En daar slagen ze wat mij betreft zeer goed in
Vind ik ookquote:
Ik heb 'm daar anders donderdagnacht al gekeken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Roberto258 het volgende:
Hij staat (nog) niet op uitzendinggemist
Deadlinequote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb pas dvd van Deadline gekocht. Liefs 3 dvd's..
Henriette Tol is een toegevoegde actrice in Bloedverwanten als Esther onmisbaar ! Ik heb haar altijd een goede actrice gevonden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Deadline
Wel 'n aardige serie trouwens dat Bloedverwanten. Al blijf ik me enigszins storen aan het personage van Henriëtte Tol. Ligt overigens vooral aan haar eerdere rollen, met name die in Keyzer & de Boer advocaten. Ik blijf Nina Bisschot verwachten.![]()
![]()
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/bloedverwanten/afleveringen/ Daar kan je afl 6 terug kijken..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Roberto258 het volgende:
Hij staat (nog) niet op uitzendinggemist
Ja, zij is echt goed. Antje is een tof personagequote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef rubje het volgende:
jullie gaan ook allemaal erg in het verhaal op he?![]()
Die Sylvia Hoeks speelt haar rol weer met verve zo te zien.
Geef de link maar even dan...quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb 'm daar anders donderdagnacht al gekeken.![]()
[..]
Deadline
Wel 'n aardige serie trouwens dat Bloedverwanten. Al blijf ik me enigszins storen aan het personage van Henriëtte Tol. Ligt overigens vooral aan haar eerdere rollen, met name die in Keyzer & de Boer advocaten. Ik blijf Nina Bisschot verwachten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/bloedverwanten/afleveringen/ Daar kan je afl 6 terug kijken..
Dan heb ik niet goed opgelet..Henriette Tol a.k.a. Esther is een goeie actrice ook Derek de Lint hoor en meerdere zijn goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef She-Wolf het volgende:
Ja, het lijk in het zwembad. Lieten ze in een voorstukje van volgende week zien.
Volgens mij is het Laura. Ik vind Esther echt het leukste karakter in deze serie. Goeie actrice ook.
als ik het had moeten gokken kwam ik op Fien uit, maar dat is weer te zeer voor de hand liggendquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Roberto258 het volgende:
911.000 kijkers, 12e plek
En volgens mij was het idd Laura in dat zwembad
Elke keer als ik die scčne weer voor me zie, schiet ik weer in de lach. Geweldig idd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik het had moeten gokken kwam ik op Fien uit, maar dat is weer te zeer voor de hand liggend
Ik vind wel dat die scene waarin Fien het bed ging inspecteren zeer gedenkwaardig
Shit, ik had moeten blijven kijken als ik deze hilariteit zo leesquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:09 schreef Duderella het volgende:
En?
Nog leuk?
Ik vond het een klein beetje stommer. Maar dat komt denk ik omdat ik nu een beetje ongeduldig word voor de ontknoping met de halfzus. Wel weer gelachen om de gezichtsuitdrukkingen van Esther, gedurende de aflevering. Zij kan ergens achter in beeld staan, maar als je dan let op hoe zij reageert op anderen, alleen maar door op een bepaalde manier te kijken... hilarisch! (Zoals bijvoorbeeld wanneer de Egyptenaar wauwelt over zijn penopauzale ditjes en datjes).
Een snuffelende Tanja Jess die de waanzin in haar ogen kreeg toen ze sperma rook, was ook wel vrij onvergetelijke TV.![]()
Op naar volgende week. Met een dooie!
Kun je terug kijken via avro site: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/bloedverwanten/quote:Op zondag 18 april 2010 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Shit, ik had moeten blijven kijken als ik deze hilariteit zo lees
Ja, je mist alle fun, door de aanvankelijke kritische blik. Dit soort series wordt natuurlijk al maar hilarischer. Leer mij Haje van der Heide (of hoe heet de Purper-ellende) kennen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Shit, ik had moeten blijven kijken als ik deze hilariteit zo lees
Troost je, vanavond en morgen is het Champions League-avond, en dan donderdag weer *Bloedverwanten*.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef kenwel het volgende:
blijft een goede serie, jammer dat je iedere keer een week moet wachten op meer.
dat helpt wel ja al is jeroen ook zeer smakelijk als hapjequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef alors het volgende:
Ik ben ook weer ingeschakeldvoornamelijk uit verveling en voor Michiel Huisman
Heb zin om te kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:37 schreef Stroekie het volgende:
nog maar krap 4 uurtjes en dan kunnen we weer
Muwhahaha.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
En die kalkoen (!) die maar door de hele familie misbruikt wordt om alle klusjes op te knappen waar ze zelf geen fuck zin in hebben. Dronkelap uit de cel halen, bezopen Fien checken, Antons ego opvijzelen, en proefbunny zijn voor het bi-broertje... niets is haar te dol!
op woensdag na nova is op ned 2 telkens de herhalingquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp, ik vergeet steeds wanneer de serie komt maar de afleveringen die ik gezien heb zijn
Ja, allemaal volslagen van lotje getikt! Dat is volgens mij nog nooit eerder vertoond in een Nederlandse serie. Daar is altijd wel één goeie sul die de boel weer zo nodig moet redden.quote:Op zondag 25 april 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Briljánte serie! Henriëtte van der Tol speelt echt goed. De leden van die familie zijn stuk voor stuk totaal verknipt. Cool hoor.
Moet goedkomen met de eigenzinnige Avro.quote:Op zondag 25 april 2010 23:49 schreef Stroekie het volgende:
avro leest u mee ? We willen meer zien!
de door het beeld vliegende vogels waren behoorlijk eigenzinnigquote:Op maandag 26 april 2010 05:46 schreef OeJ het volgende:
[..]
Moet goedkomen met de eigenzinnige Avro.
"De Avroooooooooooooooooooooooooooooooooooo."
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Eva had erover dat ze terug moeten betalen de schulden van 150.000 gulden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:03 schreef Duderella het volgende:
Esther die ongevraagd ook maar meteen die hele begrafenis van die moeder gaat regelen.
waar heb je die besteld dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de dvd van Bloedverwanten besteld komt op 18 mei pas in de winkels.
is het eerste seizoen al bijna afgelopen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de dvd van Bloedverwanten besteld komt op 18 mei pas in de winkels.
Volgens wiki was dit aflevering 10 en zijn er 12 in totaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is het eerste seizoen al bijna afgelopen dan?.
komende woensdag ned 2 om 22.45quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Roberto258 het volgende:
Helemaal vergeten hehe, dan maar de herhaling ofzo.
Je kunt ook online terug kijken via AVRO-site..quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Roberto258 het volgende:
Helemaal vergeten hehe, dan maar de herhaling ofzo.
ben wel jaloers op antje, ik wil ook wel sex met thomas en oscarquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Ach, wat aandoenlijk, iedereen is akkoord met de incest kennelijk.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat volgende week de laatste aflevering is te zien!
Dat ken ik weer niet..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef OeJ het volgende:
[..]
Muziek en sfeer doen wel erg denken aan American Beauty.
Welke zender komt dat dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als je dit een mooie serie vindt (en dat vind je), dan is dat ook wel een aanrader.
Ik hoop het. Een vos verliest zijn streken niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Wat een fantastische aflevering!.
En wat een dubieuze blik van Martijn richting Eva toen 'ie met Laura zoende. Hij zou toch niet....
idd, Martijn verlies zijn streken niet ..zat ik ook aan te denken..Prachtige aflevering weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een vos verliest zijn streken niet.
ik mag het hopen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Moelie het volgende:
Mooie laatste aflevering! Kan haast niet anders of hier komt nog een tweede seizoen van
Fien is spoorloos. Weggelopen, op het spoor gaan liggen, of op een geweldige manier revanche aan het nemen. (Laatste lijkt het meest aannemelijk omdat volgende week de laatste aflevering is).quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Duderella het volgende:
Huh?
Ik Begreep heul veul dingen van het einde niet. En ik hou daar niet van.![]()
Waar is Fien dan?![]()
Wat was dat nou met Pierre Bokma? Ik snap niet waar dat personage nu opeens vandaan kwam?
En hoe zit het eigenlijk met die dame die zwanger was van hoeheetie?
Dit was de slotaflevering al hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:11 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Laatste lijkt het meest aannemelijk omdat volgende week de laatste aflevering is
Dat bloedgeld verhaal vind ik het minst interessant en volg ik niet.
Volgens mij is er niet eerder iets gezegd over dit geval, hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:11 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Maar volgens mij is Pierre de kleinzoon van de leenboer die is omgekomen in het concentratiekamp en waar de familie geld van heeft 'geleend' in de oorlog waarmee Winterflowers is opgebouwd, en ze nooit een cent van heeft terugbetaald. Die komt dus in het minste geval geld halen.![]()
Bennie de Winter was toch geen NSB'er, dat waren toch juist de ouders van Anton Zwager ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit was de slotaflevering al hoor![]()
En over het bloedgeld verhaal, het is wel duidelijk dat Bennie de Winter, als NSB'er, er een mooi zaakje op nahield in de oorlog, geld aannemen van joden en ze vervolgens aangeven en nooit meer terugzien, zoals die Pierre Bokma al zei, dit kan geen toeval zijn..
Maargoed fantastische serieEn Sylvia Hoeks
![]()
WE WANT MOAR!!!11
Klopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bennie de Winter was toch geen NSB'er, dat waren toch juist de ouders van Anton Zwager ?
13. Bloedverwanten (Ned1) 787.000quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat wel volgend seizoen gewoon doorgaan.
Hoe zijn de kijkcijfers?
Geen een verhaallijn is af; is mij ook wat te...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef Duderella het volgende:
Oké, dus nu snap ik het een beetje.
Maar ik vond het toch een onbevredigende laatste aflevering. Het mag best een beetje spannend blijven, maar nu heb ik het idee dat geen énkele verhaallijn een plot kende.
Wat dat betreft lijkt het wel op Six Feet Underquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Geen een verhaallijn is af; is mij ook wat te...
Verder wel allemaal heele rare mensen in deze serie! Zo'n verzameling zie je in het echte leven weinig voorbij komen, maar alla!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit was de slotaflevering al hoor![]()
En over het bloedgeld verhaal, het is wel duidelijk dat Bennie de Winter, als NSB'er, er een mooi zaakje op nahield in de oorlog, geld aannemen van joden en ze vervolgens aangeven en nooit meer terugzien, zoals die Pierre Bokma al zei, dit kan geen toeval zijn..
Maargoed fantastische serieEn Sylvia Hoeks
![]()
WE WANT MOAR!!!11
Waarschijnlijk wist ie het ook niet meer! Ik gok er dus op dat er geen tweede serie komt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Duderella het volgende:
De verknipte personen vind ik leuk. Hoe gekker hoe beter!
Maar je moet als schrijver wel het einde van een (sub)verhaallijn aandurven bij een laatste aflevering van een seizoen.
Hij heeft het zo bizar gemaakt dat hij op een bepaald moment dacht: Nu zet ik gewoon een punt en klaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wist ie het ook niet meer! Ik gok er dus op dat er geen tweede serie komt...
de volgende aargier die op het de winterflowers kapitaal aastquote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef alors het volgende:
Net ff gekekenWat een mysterieuze twist
Maar ik snapte nou even niet wie die kerel nou was. Ik wist ook niet dat Anton Zwager heette van achteren dus ik dacht hij heeft het over haar zwagerWie is die gozer nou precies?
Weer zo'n los eindje inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:36 schreef Lovechild het volgende:
Wat mij nou uiteindelijk zo'n beetje het meest boeide in de serie was: waarom is Martijn er zo op gebrand een kind te krijgen?
Hij was laaiend enthousiast toen zijn Belgische zwanger was, hij probeerde die ander over te halen zwanger te worden en Laura moet ook snel zwanger worden
Waar heb je die gevonden? Ik heb gezocht (oa op Avro webshop), maar zag hem nergensquote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de dvd thuis gekregen ..3 dubbel dvd. ik zag het vanmiddag, toen wij thuis kwamen van paar daagjes Valkenburg zijn geweest..
It never hurts to try.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef Adelante het volgende:
Ik ben bij aflevering 4 afgehaakt, maar nu in USA de zomerstop begint, is het beter geworden en de moeite om dit weer op te pakken
via www.cosmox.nlquote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Ik heb gezocht (oa op Avro webshop), maar zag hem nergens.
Zitten er ook Ned ondertitels voor doven en sh bij?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweede seizoen voor Bloedverwanten
De AVRO gaat een tweede seizoen van Bloedverwanten maken. De dramaserie was de afgelopen weken te zien op de donderdagavond van Nederland 1 en trok ongeveer 800 duizend kijkers. “Als de scripts net zo goed worden als vorig seizoen, dan wordt het weer smullen geblazen“, zegt actrice Tanja Jess bij Shownieuws. Haar collega Henriëtte Tol sluit zich daarbij aan: “Dat is geweldig natuurlijk. We hoopten er enorm op.” Op dit moment wordt Bloedverwanten ook uitgezonden op de Vlaamse televisie.
Bron
Geweldig nieuws![]()
Die kans zit er wel in natuurlijk, zeker als het nog gemaakt moet worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef Moelie het volgende:
en terecht!Hopelijk hoeven we er geen jaar op te wachten..
Sj*tquote:
die had ik al mee geteld zonder was het 19,99quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sj*tik betaalde 24.99 bij Cosmox maar er zit geen verzendkosten erbij ..Hoef je bij Cosmox nooit betalen.. en bij Bol.com betaal je 1.95 aan verzendkosten.
Laatste keer dat ik er iets over hoorde inderdaad 2012. Het heeft een tijd geduurd om het script en de financiering rond te krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:23 schreef Ties02 het volgende:
Sorry voor de kick, maar weet iemand toevallig wanneer het 2e seizoen eindelijk een keer op de buis verschijnt? Las ergens pas in 2012
Pierre Bokma zou ook een grotere rol erin krijgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
was een goede serie, soms vreemd maar ik heb alle afleveringen achter elkaar gezien, wacht ook op seizoen 2.
Ze zijn tweede seizoen bloedverwanten aan het opnemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
was een goede serie, soms vreemd maar ik heb alle afleveringen achter elkaar gezien, wacht ook op seizoen 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |