Waarschijnlijk wist ie het ook niet meer! Ik gok er dus op dat er geen tweede serie komt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Duderella het volgende:
De verknipte personen vind ik leuk. Hoe gekker hoe beter!
Maar je moet als schrijver wel het einde van een (sub)verhaallijn aandurven bij een laatste aflevering van een seizoen.
Hij heeft het zo bizar gemaakt dat hij op een bepaald moment dacht: Nu zet ik gewoon een punt en klaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wist ie het ook niet meer! Ik gok er dus op dat er geen tweede serie komt...
de volgende aargier die op het de winterflowers kapitaal aastquote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef alors het volgende:
Net ff gekekenWat een mysterieuze twist
Maar ik snapte nou even niet wie die kerel nou was. Ik wist ook niet dat Anton Zwager heette van achteren dus ik dacht hij heeft het over haar zwagerWie is die gozer nou precies?
Weer zo'n los eindje inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:36 schreef Lovechild het volgende:
Wat mij nou uiteindelijk zo'n beetje het meest boeide in de serie was: waarom is Martijn er zo op gebrand een kind te krijgen?
Hij was laaiend enthousiast toen zijn Belgische zwanger was, hij probeerde die ander over te halen zwanger te worden en Laura moet ook snel zwanger worden
Waar heb je die gevonden? Ik heb gezocht (oa op Avro webshop), maar zag hem nergensquote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de dvd thuis gekregen ..3 dubbel dvd. ik zag het vanmiddag, toen wij thuis kwamen van paar daagjes Valkenburg zijn geweest..
It never hurts to try.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef Adelante het volgende:
Ik ben bij aflevering 4 afgehaakt, maar nu in USA de zomerstop begint, is het beter geworden en de moeite om dit weer op te pakken
via www.cosmox.nlquote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Ik heb gezocht (oa op Avro webshop), maar zag hem nergens.
Zitten er ook Ned ondertitels voor doven en sh bij?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweede seizoen voor Bloedverwanten
De AVRO gaat een tweede seizoen van Bloedverwanten maken. De dramaserie was de afgelopen weken te zien op de donderdagavond van Nederland 1 en trok ongeveer 800 duizend kijkers. “Als de scripts net zo goed worden als vorig seizoen, dan wordt het weer smullen geblazen“, zegt actrice Tanja Jess bij Shownieuws. Haar collega Henriėtte Tol sluit zich daarbij aan: “Dat is geweldig natuurlijk. We hoopten er enorm op.” Op dit moment wordt Bloedverwanten ook uitgezonden op de Vlaamse televisie.
Bron
Geweldig nieuws![]()
Die kans zit er wel in natuurlijk, zeker als het nog gemaakt moet worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef Moelie het volgende:
en terecht!Hopelijk hoeven we er geen jaar op te wachten..
Sj*tquote:
die had ik al mee geteld zonder was het 19,99quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sj*tik betaalde 24.99 bij Cosmox maar er zit geen verzendkosten erbij ..Hoef je bij Cosmox nooit betalen.. en bij Bol.com betaal je 1.95 aan verzendkosten.
Laatste keer dat ik er iets over hoorde inderdaad 2012. Het heeft een tijd geduurd om het script en de financiering rond te krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:23 schreef Ties02 het volgende:
Sorry voor de kick, maar weet iemand toevallig wanneer het 2e seizoen eindelijk een keer op de buis verschijnt? Las ergens pas in 2012
Pierre Bokma zou ook een grotere rol erin krijgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
was een goede serie, soms vreemd maar ik heb alle afleveringen achter elkaar gezien, wacht ook op seizoen 2.
Ze zijn tweede seizoen bloedverwanten aan het opnemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
was een goede serie, soms vreemd maar ik heb alle afleveringen achter elkaar gezien, wacht ook op seizoen 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |