Shit, ik had moeten blijven kijken als ik deze hilariteit zo leesquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:09 schreef Duderella het volgende:
En?
Nog leuk?
Ik vond het een klein beetje stommer. Maar dat komt denk ik omdat ik nu een beetje ongeduldig word voor de ontknoping met de halfzus. Wel weer gelachen om de gezichtsuitdrukkingen van Esther, gedurende de aflevering. Zij kan ergens achter in beeld staan, maar als je dan let op hoe zij reageert op anderen, alleen maar door op een bepaalde manier te kijken... hilarisch! (Zoals bijvoorbeeld wanneer de Egyptenaar wauwelt over zijn penopauzale ditjes en datjes).
Een snuffelende Tanja Jess die de waanzin in haar ogen kreeg toen ze sperma rook, was ook wel vrij onvergetelijke TV.![]()
Op naar volgende week. Met een dooie!
Kun je terug kijken via avro site: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/bloedverwanten/quote:Op zondag 18 april 2010 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Shit, ik had moeten blijven kijken als ik deze hilariteit zo lees
Ja, je mist alle fun, door de aanvankelijke kritische blik. Dit soort series wordt natuurlijk al maar hilarischer. Leer mij Haje van der Heide (of hoe heet de Purper-ellende) kennen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Shit, ik had moeten blijven kijken als ik deze hilariteit zo lees
Troost je, vanavond en morgen is het Champions League-avond, en dan donderdag weer *Bloedverwanten*.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef kenwel het volgende:
blijft een goede serie, jammer dat je iedere keer een week moet wachten op meer.
dat helpt wel ja al is jeroen ook zeer smakelijk als hapjequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef alors het volgende:
Ik ben ook weer ingeschakeldvoornamelijk uit verveling en voor Michiel Huisman
Heb zin om te kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:37 schreef Stroekie het volgende:
nog maar krap 4 uurtjes en dan kunnen we weer
Muwhahaha.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
En die kalkoen (!) die maar door de hele familie misbruikt wordt om alle klusjes op te knappen waar ze zelf geen fuck zin in hebben. Dronkelap uit de cel halen, bezopen Fien checken, Antons ego opvijzelen, en proefbunny zijn voor het bi-broertje... niets is haar te dol!
op woensdag na nova is op ned 2 telkens de herhalingquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp, ik vergeet steeds wanneer de serie komt maar de afleveringen die ik gezien heb zijn
Ja, allemaal volslagen van lotje getikt! Dat is volgens mij nog nooit eerder vertoond in een Nederlandse serie. Daar is altijd wel één goeie sul die de boel weer zo nodig moet redden.quote:Op zondag 25 april 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Briljánte serie! Henriëtte van der Tol speelt echt goed. De leden van die familie zijn stuk voor stuk totaal verknipt. Cool hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |