Haha het zijn allemaal beetje rare verschijningen ja. Vond het overigens wel een redelijke aflevering, er lijkt een beetje tempo in te komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Er zit eigenlijk niet één sympathiek karakter in de serie... en die hele familie communiceert zo eigenaardig met elkaar
Nee hoor het is een mooi drama. Alleen laten ze in het begin de terug blikken van de vorige uitzendingen te veel zien ..Vind ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef RaymanNL het volgende:
M.a.w. iets te veel drama, het mag allemaal wel wat luchtiger en iets meer humorvol
Ik heb bij aflevering 1 aan de hand van de site een schema gemaakt, en deze aflevering met mijn schema gekeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:35 schreef Lov1 het volgende:
Ik heb deze aflevering eindelijk alle familiebanden door![]()
Zoveel personages zijn het toch niet. Ik vind het prima te volgen hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb bij aflevering 1 aan de hand van de site een schema gemaakt, en deze aflevering met mijn schema gekeken.
Inderdaad, ik ken zelfs alle namen al welquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zoveel personages zijn het toch niet. Ik vind het prima te volgen hoor.
Ik heb wat moeite met het onthouden van gezichten, en dan is een stuk of 10 nieuwe personages (en ook hun onderlinge verbanden weten) wat lastig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zoveel personages zijn het toch niet. Ik vind het prima te volgen hoor.
Gelukkig maar, het was immers al de derde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
Ik vind het best een aardige serie.Moet wel bekennen dat ik gisteravond niet echt zat te springen om de tweede aflevering.
Kan je nagaan hoe goed ik erin zit Oejquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het was immers al de derde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |