Het zou een enorme verrassing zijn als het wel haar halfzus is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vermoed dat zij de zus niet van Esther is.
Dat dus, er zit echt geen tempo in. Er gebeurt ook maar bar weing en er gebeurt steeds weer hetzelfde. Ik hou het ook voor gezien. Jammer hoor, wel mooie locaties en goede acteurs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef marcodej het volgende:
Wat...gaat...het...lang...zaam... En wat zijn de dialogen geforceerd.
Dat zou wel een kansloos en voorspelbaar cliché zijn. Maar met deze serie verbaast me dat niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook al een vermoeden dat die Egyptische man van Iris niet eens meer terug gaat komen met die twee meiden.Zo lekker gaat dat huwelijk niet,en volgens mij pakt hij zijn kans schoon om er tussenuit te knijpen
Nee dat gaat volgens mij niet goed..Iris die borstkanker heeft ..hij kan daar niet mee omgaan met haar ziekte.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook al een vermoeden dat die Egyptische man van Iris niet eens meer terug gaat komen met die twee meiden.Zo lekker gaat dat huwelijk niet,en volgens mij pakt hij zijn kans schoon om er tussenuit te knijpen
Volgens mij kan ze er zelf ook niet helemaal mee omgaan,het lijkt haar ook weinig te doen,maar misschien is ze gewoon enorm introvert.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat gaat volgens mij niet goed..Iris die borstkanker heeft ..hij kan daar niet mee omgaan met haar ziekte.
Ik denk ook niet dat Esther daar erg veel begrip voor zou hebben.Die is toch volgens mij best egoïstisch ingesteld en zou snel zoiets hebben van 'ah joh,dat loopt wel los! Wijntje?'quote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze kan er niet mee omgaan.Ze doet beetje onverschillig over haar ziekte tegen over haar man.. Tegen haar moeder vertelt ze dat niet maar wel tegen haar vader en broers.
Ik vind hem niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bovendien is een halfnaakte Michiel Huisman nooit vervelend om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |