Misschien is het wel iets van een hartkwaal ofzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
martijn gay geweest of op een andere manier besmet ?
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Duderella het volgende:
Zou Martijn eigenlijk nog teruggegaan zijn met dat geld en voor dat ontbijtje?
Of is 'ie 'm gewoon gepeerd?
Volgens mij ging die gelijk naar huis, wat ik ook al verwachttequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Duderella het volgende:
Zou Martijn eigenlijk nog teruggegaan zijn met dat geld en voor dat ontbijtje?
Of is 'ie 'm gewoon gepeerd?
Krystal en Alexis en de Onfortuinlijke Plons in het Zwembad, waren er niets bij inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die vechtpartij tussen Fien en Anton was echt hilarisch
Nou Dude, ik hoor niet bij de jonkiequote:Op zaterdag 3 april 2010 17:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Krystal en Alexis en de Onfortuinlijke Plons in het Zwembad, waren er niets bij inderdaad.![]()
Voor de jonkies: dat is een historische vechtscène uit de soap Dynastie.
Och, Blake dood! Dat wist ik helemaal niet zeg. Maar wat een puike leeftijd heeft hij bereikt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Dude, ik hoor niet bij de jonkieIk weet het nog goed..Dat was een mooie scene tussen Joan Collins en Linda Evans.Donderdag is Blake Carrington overleden 92 jr. Leuke serie Dynastie..Ontopic: weer. Tussen Fien en Anton is en blijft ook maar vechten.
Dat kan ik niet zeggen..dat is weer het moeilijkste van de serie.quote:Fien en Anton. Komen ze nog weer bij elkaar, Baaike, denk je?
Bedoel je de officiële website?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de website staat bij zijn karakteromschrijving iets over geleende tijd
Helemaal niet gezien, dank!quote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef OeJ het volgende:
"Ik weet er zelf bijna niks meer van, maar het was heel heftig, geloof ik. Maar daarna is alles eigenlijk wel vanzelf gegaan. Misschien omdat ik in extra tijd leef of zo. Ik weet het niet."
bron: http://www.avro.nl/tv/pro(...)rakters/martijn.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef Purdey het volgende:
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:Ja dat zag ik ook in mijn gids staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:zal ik voorspellen dat martijn zijn ziekte daar mee te maken heeft ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:Grote godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja voor de spanning kan je beter naar b.v. deadline kijken, bloedverwanten legt veel meer de nadruk op het uitdiepen van de verschillende karakters, En daar slagen ze wat mij betreft zeer goed inquote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Sylvia speelt goed ja.. Maar spelen wel meerdere acteurs goed in ''Bloedverwanten''
Kreeg gister de nieuwe gids binnen en daar stond in dat:Het wordt steeds gekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |