abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78358422
Hier nog niets ...

Weeën komen nu vaker, maar er is nog steeds geen goede ontsluiting.
Vk is geweest en komt zo rond 21:00 even voordat ze de dienst overgeeft.

Het wordt dus nachtwerk of vroege ochtend werk....
Ik zal zo meteen ook maar vroeg het bed induiken want je weet nooit.
Gisteren telkens dat ik net in slaap viel, kreeg K een wee ... En op het moment dat zij wilde slapen zag ik bomen om te zagen...
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:19:01 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78358520
pfff wat vervelend dat het zo langzaam gaat scorpion
Ben ook erg benieuwd of Ymme al bezig is.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:21:10 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78358658
ze zijn mooi sangdrax de simmu!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:27:35 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78359073
Ik zit nu ff naar the pfaffs te kijken, en Debby heeft zo een babyborrel met 250 gasten

(dat is toch niet gebruikelijk in Belgie of wel Leonieke??)
pi_78359628
Sangdrax en simmu mooie foto's hopelijk groeien ze snel in de coufeuse en fijn dat je ze af en toe lekker tegen je borst kunt houden en merkt dat ze daar van genieten met geluidjes

Leonieke gefeliciteerd met je mijlpaal van 40 weken

Orea morgen een echo en dan weet je of het een meisje of jongen wordt.. spannend!

Scorpioen, succes vanavond, hopeljk kun je nog wat slaap meepikken

Sonnetje fijn dat je weer een stickertje hebt gekregen, ook mooi voor alle andere dames, die ik even ben vergeten die weer goed zijn gekeurd door de VK

Mijn schoonzusje is ook net zwanger, ga zondag op bezoek, ze woont wat verder weg jammer genoeg, maar vind het leuk om wat ervaringen uit te wisselen. Geen vriendinnen die zwanger zijn, wel een aantal collega's

Ik moet er niet aan denken dat een stagiaire daar beneden aan het graaien is.. ik heb er geen probleem mee dat ze bij de VK aan mijn buik voelt. Ik moet nog maar eens goed bedenken of ik wel een stagiaire bij mijn bevalling wil hebben, zoals ik er nu over denk zie ik dat niet zitten, ik hoef de kamer niet helemaal vol te hebben.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:02:49 #105
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78361108
ik heb geen problemen met stagieres, assistenten of co's. Iedereen moet het leren tenslotte, heb inmiddels ook al zo vaak met 'de kooi open' voor diverse disciplines gelegen dat ik flink wat schaamte kwijt ben. (voor m'n miskramen en deze zwangerschap ook verschillende operaties in m'n liezen gehad) Ik ga echter wel de afspraak maken dat ze accuut verdwijnen als ik daar om vraag. Vooralnog ben ik ook niet van het wroeten, maar zal geen nee zeggen als ze vragen of er op me geoefend mag worden. Ook daarbij geldt echter weer dat het voorbij is zodra ik er genoeg van heb. Ik kan mezelf daarbij voorstellen dat ik in het begin ietwat toeschietelijker zal zijn dan wanneer ik in een uitputingsslag zit...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78361119
Ohh ik zag de van Simmu voorbij komen Wat een mini-frummels, maar ze zien er goed uit vind ik

Scorp, wat duurt dat al lang Hopelijk zet het vannacht goed door en heb je morgen je kindje.

Orea, stom dat ze je gewoon door laten lopen met deze pijn Is hier nu echt de kous mee af?

Ymme, je geduld wordt wel op de proef gesteld he? Nog heel even en je bent ook mamma hoor

Leonieke 40 weken! Ook jij dus binnen 2 weken mamma

Voor alle dames met stickers.

Over het toucheren: ik had voor de bevalling ook niet echt een idee hoe dat was. Ik kreeg wel de complimenten dat ik zo goed kon ontspannen De ene toucheert echt veel ruwer dan de ander helaas, en ze houden er ook nog eens verschillende metingen op na (natte vingerwerk zeg maar ). Zo had ik zondagavond nog 2 cm ontsluiting en de volgende ochtend 1,5 cm bij verschillende verloskundigen.
Toen de ruggenprik eenmaal erin zat was het toucheren echt ontzettend niet boeiend meer. Ik voelde er immers niets van, dus ik heb de arts in opleiding ook haar gang laten gaan.
Ze moeten het ook leren immers.

Na de bevalling kijkt de kraam trouwens ook elke dag de hechtingen na dus dan moet je ook met de benen wijd. Wen je vanzelf aan.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:21:50 #107
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78362321
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef octopussy het volgende:
8< inkortknipje >8

Na de bevalling kijkt de kraam trouwens ook elke dag de hechtingen na dus dan moet je ook met de benen wijd. Wen je vanzelf aan.
Dit mag je in principe weigeren Het is geen noodzakelijke controle aangezien de VK dit de eerste week ook al controleert. Je kan natuurlijk wel vragen als je er echt last van hebt of ze wil kijken, maar het hoeft dus niet als je je er niet prettig bij voelt

(en ja dit was gelijk een nuttige TVP)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78362672
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef amaranta het volgende:
Ik zit nu ff naar the pfaffs te kijken, en Debby heeft zo een babyborrel met 250 gasten

(dat is toch niet gebruikelijk in Belgie of wel Leonieke??)
De babyborrel of het aantal mensen?
Babyborrel is vrij gebruikelijk aan het worden, maar het aantal mensen hangt natuurlijk af van je kennissenkring. Wij zouden alleszins niet aan 250 mensen geraken, maar iemand van de Pfaffs? Ah, alle BV's moeten toch ook aanwezig zijn, hé
pi_78363076
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou ik vond het helemaal niet best.
Heb de opgetrommelde gyneacoloog dan ook 'vriendelijk' verzocht haar vingers daar weg te halen (zowel bij het laatste randje weg masseren als bij het helpen rekken )
haha ik ook, ik heb geschreeuwd ala André van duin( m'n gras m'n gras) ; haaaal weg die hand, haaaaal weg! Randje wegmasseren klinkt veel te lief. Ik kon me nog net inhouden om niet haar neus met m'n voet weg te masseren.
Sorry dat ik effe inbreek, tis nog vers .
pi_78363258
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Mone het volgende:

[..]

haha ik ook, ik heb geschreeuwd ala André van duin( m'n gras m'n gras) ; haaaal weg die hand, haaaaal weg! Randje wegmasseren klinkt veel te lief. Ik kon me nog net inhouden om niet haar neus met m'n voet weg te masseren.
Sorry dat ik effe inbreek, tis nog vers .
Mooie omschrijving
Maar idd, de naam massage doet anders vermoeden....
pi_78363505
alleen laten wegmasseren van het laatste randje met de ruggeprik... check...
goeie tip!
pi_78364246
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef mijsje het volgende:
alleen laten wegmasseren van het laatste randje met de ruggeprik... check...
goeie tip!
als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
pi_78364400
Zoo pas hier bijgekomen en moest al 2 hele nieuwe topics bijlezen zo ongeveer!

Wat is er een mooie tweeling geboren.. wat klein!!
Weet niet meer wie er op mijn voorstelronde reageerde maar dacht vertel even uitgebreid wat over mezelf aangezien hier ook bevallingsverhalen van alles op staan..

Las over streepjes en plopnavel.. Dit is mij niet bekend van mijn eerste maar nu de tweede komt groei ik veel en veel sneller dus wie weet..

AUW toucheren... Ik ervaarde het als iets vreselijks, hoe ontspannen ik ook was het deed me zo'n pijn! Alleen toen op e 5 cm mijn vliezen braken tijdens het toucheren dat deed geen pijn.. Hier dus liever ook geen stagaires en weet ik veel wie allemaal in mijn doos.

Spannend zeg al die dames die al op of over die grens heen zijn.. Het kan zo ineens beginnen...

Hier op de helft, a.s Vrijdag hebben we de 20 weken echo en weten we wat het word! Ben heel benieuwd. Denk zelf een jongen maar of dat nou komt omdat ik al een meid heb?! haha
Altijd blijven lachen... :)
pi_78364765
Het blijft wel stil aan de kant van Ymme! Hopenlijk was alles ok bij de vk en is het gewoon direct begonnen na het strippen!

Nuttige tips komen er weer langs hier
pi_78366422
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou ik vond het helemaal niet best.
Heb de opgetrommelde gyneacoloog dan ook 'vriendelijk' verzocht haar vingers daar weg te halen (zowel bij het laatste randje weg masseren als bij het helpen rekken )
Nou dat helpen rekken , ik had daar dus nog nooit van gehoord Ik was ook echt kwaad op die vk toen ze dat deed, dat deed echt pijn. En ze bleef er maar mee doorgaan. Was wel makkelijk voor haar, omdat ik steeds wegviel door die medicijnen. Maar dat gaat een volgende keer dus echt niet meer gebeuren.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:21:21 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78366569
simmu en sangdrax gefeliciteerd! Twee jongens toch wéér bijzonder om zo te zien!
pi_78366680
Wat een schattige foto Sangdrax, die laatste bedoel ik. Ze zien er goed uit jullie jongens. Heel erg gefeliciteerd met Ravi en Kiro!
pi_78366831
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:

[..]

als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
ik wil dus echt zooooo een ruggeprik als ik ooit nog in die situatie kom... (wel handig om allerlei dingen alvast van te voren te weten, zodat ik dat op een geboorteplan kan noteren als ik zwanger word )
pi_78366887
Bij mij deed dat wegmasseren echt geen zeer hoor.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:27:09 #120
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78366977
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Mone het volgende:

[..]
tis nog vers .
Ben je al klaar dan?? . En waarom weet ik niks??? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78367790
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef bodpa09 het volgende:
Bij mij deed dat wegmasseren echt geen zeer hoor.
Naja joh tis toch ook bij iedereen anders?
pi_78368166
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ben je al klaar dan?? . En waarom weet ik niks??? .
het zit er alweer op! Nog een zoontje!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:42:10 #123
14746 k_i_m
pi_78368386
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:40 schreef Mone het volgende:

[..]

het zit er alweer op! Nog een zoontje!
Gefeliciteerd ouwe stiekemerd!!! . Wanneer dan???

ik trapte die rotvent die ongevraagd aan mijn randje zat ook bijna op zijn neus. Dat gaat dus mooi nooit meer gebeuren, in het geval van je weet maar nooit .
In my life
Why do I smile
pi_78369027
Thankyou
Het is alweer 2,5 maand geleden, maar dat weggemasseer was ineens weer heel dichtbij .
Jij vond het meevallen toch, alles bij elkaar bedoel'k??
pi_78369081
of was dat een gebbetje?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:59:22 #126
14746 k_i_m
pi_78370677
Nee, ik vond het inderdaad meevallen. Maar dat kwam omdat ik me had voorbereid op een groot gapend gat van de voor- naar achterkant en blijvend incontinent worden enzo .

Ik vond het laconieke ziekenhuis personeel vele malen erger dan de bevalling ansich. Daar zijn een hoop "goede" voornemens uit voort gekomen, mocht het nog een keer gaan gebeuren .
In my life
Why do I smile
pi_78381023
Nog geen ymmenieuws?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78381111
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:00 schreef Vicky het volgende:
Nog geen ymmenieuws?
Nee wel Scorp news...

Ben net terug van het zkh. Gisterenavond rond 23:00 kwam een andere vk en om bepaalde redenen moesten we naar het zkh. Gevolg na een uur bad, uur persen en daarna nog de vacuumpomp eindelijk rond 5:30 onze zoon Robin geboren. (ja weer een Robin ) (net geen 7 pond)

Alles goed met K en R(obin). Papa is nu dus kapot, eet nog wat vanwege de honger en duikt dan zijn bed in. Voor mijn gevoel ben ik nu wel 24 uur op en ben ik gaarder dan gaar. Ik ga pitten en morgen weer terug naar het zkh. Dan mogen ze naar huis.

Truste dus en ik lees morgen misschien hier nog wel even
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:01:50 #129
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78381283
Sc0rp, whaaaa, wat goed! Ontzettend gefeliciteerd met Robin's geboorte!! Ik wens jullie ontzettend veel liefde en geluk

En even een héle dikke kus voor de LLM's, zet ' op meiden!

En alle niet-LLM's óók een dikke

En qua stagaires/nieuwe mensen is mijn oordeel wel veranderd, ik wilde zo min mogelijk mensen bij mijn bevalling maar toen het eenmaal zo ver was kon het me geen reet schelen. Er was een zuster voor wie ik de eerste bevalling was en zij was zo lief! Bovendien was zij de enige in de ruimte die ook kinderen had en aan haar praktijkervaring heb ik erg veel gehad: zij vertelde toen ik helemaal over de zeik ging omdat het persen maar niet opschoot (voor mijn gevoel dan) dat zij bij haar bevalling telkens naar de draad van de elektrode op het hoofd van de baby keek. Daaraan kun je nl precies zien dat het hoofdje wel telkens wat verder kwam en dat was zó fijn! Toucheren deed iedereen trouwens érg voorzichtig, behalve dan mijn VK, maar die was gelukkig toch meteen 'ontslagen' omdat ik voor pijnbestrijding ging
3!
pi_78381304
Scorp en K, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78381357
Scorpion en K gefeliciteerd!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_78381386
mornings gefeliciteerd Scorp met de geboorte van jullie zoontje Robin!

en ik heb wel een stagaire bij mij bevalling gehad; en het was ook nog eens haar allereerste bevalling die ze mee zou maken..
had ze met mij wel mooi geluk; denk dat ik om 12:05 uur op de verloskamer was en om 12:18 uur was Evie al geboren...hoop niet dat dat meisje straks denkt dat alle bevallingen zo soepel gaan...

en over toucheren etc: ik heb maar 1 keer wat vingers gehad; de gyn. En toen bleek ik dus al 10 cm te hebben. (de verloskundige had thuis niet getoucheerd), maar als ik jullie zo lees ben ik daar ook blij van,..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:16:55 #133
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78381393
Joepie daar is hij dan! Gefeliciteeeeerd!
pi_78381471
daar iessie eindelijk!!!! Gefeliciteerd met robin. Leuke naam ook!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:44:27 #135
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78381665
Sc0rp en K, eindelijk

Van harte met jullie zoon
pi_78381701
Daar is hij dan Gefeliciteerd met Robin

En nog helemaal geen nieuws over ymme sinds de strippoging? Dat belooft toch wel iets goeds, hoop ik
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:46:43 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78381706
Gefeliciteerd Scorpion!
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:49:46 #138
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78381745
Gefeli Scorp en K en welkom R(obin)
En ymme doe ons eens verlossen ?
toch maar wat richting de "overtijdse" llm's
Gewoon n stuiterballetje
pi_78381800
Gefeliciteerd Scorp!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78382177
Gefeliciterd Simmu en man met de tweeling.

Scorpion ook gefeliciteerd!

@ Toucheren, nou ik was daar ook niet zo'n fan van maar op dat moment boeide mij het allemaal niet zo en dacht ik, het zal wel goed zijn.
pi_78382221
Scorpion en K, gefeliciteerd met R!!!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:49 schreef maffemuts het volgende:
En ymme doe ons eens verlossen ?
goeie woordkeus...
pi_78382235
Scorpion, gefeliciteerd met jullie zoon Robin!!!

Ik had ook een behoorlijk aantal mensen in eerste instantie aan mijn bed staan maar bij mij wou iedereen op een gegeven moment voelen... GRRR!
Ik ging van 5 CM naar volledig in 5 minuten tijd en dat geloofden ze niet.. Twijfelden allemaal aan hun eigen oordeel...

Denk dat het bij een ieder anders is want ik vond toucheren erg pijnlijk maar ja het kind erdoor drukken was pijnlijker
pi_78382315
Gefeliciteerd Scorpion en K met jullie zoon!! Wow!

Over stagiaires... ik was er zelf altijd vanuit gegaan dat er veel meer weerstand zou zijn, maar ik heb t in mijn complete opleiding nooit meegemaakt dat ik als stagiaire niet actief aanwezig mocht zijn!! Blijkbaar komt dat gevoel dan óf toch pas achteraf, óf maakt t ze op dat moment echt werkelijk niets meer uit, óf voelen mensen zich zo voor het blok gezet dat ze daar op het moment supreme geen nee tegen durven te zeggen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:25:05 #144
258612 nytar
boys boys boys
pi_78382370
Scorpion en K, van harte gefeliciteerd met Robin!
pi_78382387
@Poppedein: voor mij telt er op dat gebied eigenlijk maar één iets: die mensen moeten het ook ergens leren en dat doe je nu eenmaal niet op poppen, maar in het echt. Iedereen wil de beste dokter hebben, maar die mensen moeten wel de kans krijgen om ervaring op te doen.
pi_78382395
Scorpion, gefeliciteerd met jullie zoon Robin.
Verwen je vrouwtje maar goed!
pi_78382430
Ik wist niet dat je ook mocht weigeren dat de kraam elke dag naar je doos staat te gluren. Dat vond ik echt heel onplezierig. Ook het temperaturen... god ik had er en hekel aan!
pi_78382462
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Nee wel Scorp news...

Ben net terug van het zkh. Gisterenavond rond 23:00 kwam een andere vk en om bepaalde redenen moesten we naar het zkh. Gevolg na een uur bad, uur persen en daarna nog de vacuumpomp eindelijk rond 5:30 onze zoon Robin geboren. (ja weer een Robin ) (net geen 7 pond)

Alles goed met K en R(obin). Papa is nu dus kapot, eet nog wat vanwege de honger en duikt dan zijn bed in. Voor mijn gevoel ben ik nu wel 24 uur op en ben ik gaarder dan gaar. Ik ga pitten en morgen weer terug naar het zkh. Dan mogen ze naar huis.

Truste dus en ik lees morgen misschien hier nog wel even
Gefeliciteerd met Robin
pi_78382519
Simmu en sandrax, van harte met jullie mooie kereltjes! Wat een gave namen ook zeg, heel tof!

Scorp en k. Jullie ook van harte met de komst van Robin!!! Na zon lange tijd is hij er dan toch... Geniet ervan met zijn 3-tjes!

Oh over toucheren en stagaires, hier geen last van de vingers en wel een stagaire bij de bevalling maardat heb ik pas achteraf gemerkt... Ze heeft geloof ik ook alleen maar in de hoek gestaan of gediend als voetensteun tijdens het persen. Ik vond het prima, was alle schaamte allang voorbij. Tevens wisseling van de wacht net voor de pers fase, dus in totaal ook een man of tien aan en in me gehad. na de bevalling kwam er ook een man feliciteren, toen ie weg was vroeg ik mijn man wie dat was, bleek de gyn te zijn
pi_78382801
@ Poppedein, Ik vind ook dat iedereen het vak moet leren en vond het niet erg om stagaires erbij te hebben maar mijn ervaring met toucheren was gewoon heel naar.. Niks tegen stagaires. Ik mijn beroep ook als stagaire geleerd!
pi_78382999
Scorp en vrouw! Gefeliciteerd!!

en over toucheren, ik heb er werkelijk waar helemaal niets van gevoeld ofzo. De eerste keer was ietwat ongemakkelijk (als in heuh er zit toch iemand met zn vingers in je doos ) maar daarna kon het me roesten.
En over stagiaires, ik heb ook liever dat een stagiair actief meekijkt enzo dan dat we straks een klimaat creëeren waarin afgestudeerde vk's nog nooit een échte bevalling hebben gedaan
Overigens heb ik volgens mij wel de stagiaire die mijn doos bekeek na de bevalling een hartverzakking bezorgd ik was de eerste ontplofte egel die ze echt live zag dat er nog maar vele mogen volgen voor haar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78383134
Scorpion en K, gefeliciteerd met jullie zoontje Robin Toch nog snel gegaan vannacht!

Ik ben ook benieuwd naar Ymme
pi_78383313
Gefeliciteerd Scorp!
En Ymme, doe es een update!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:23:06 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78383758
Moet nog even bijlezen maar ik zag wel dat bij Scorpion de baby gearriveerd is!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Robin!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:25:10 #155
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78383804
Scorpion, EIN-DE-LIJK! Gefeliciteerd!

Hot topic dat toucheren. Grappig dat het vooral over stagiaires gaat nu want in mijn geval maakt het me geen bal uit of het een stagiaire of een gyn is; ik wil geen gedonder in het vooronder. Punt
.
Het komt voort uit een drang om alles te kunnen plannen en een bevalling is een natuurlijk proces. Ik heb het gewoon niet nodig om te weten hoe ver ik ben en als de gyn goede redenen heeft waarom hij WEL moet weten hoeveel ontsluiting ik heb dan is het natuurlijk geen probleem. Maar dat om te haverklap voelen dat wil ik niet.

Met mijn benen wijd liggen voor de kraam boeit me niet. Het gaat namelijk niet om dat ik niet wil dat mensen in mijn kruis kijken, of mij naakt zien maar het gaat erom dat ik niet wil dat mensen ongevraagd IN mij zitten. Dat vind ik buiten het bevallen al niet normaal (....) en ook niet tijdens het bevallen (want bespreek dit vooraf!!).

En Ymme is stiekem keihard bevallen!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78384353
Scorpion en vrouw van harte met de geboorte van Robin
pi_78384518
Jeej, Scorpion is papa!! Gefeliciteerd met Robin!!!!

En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijken Ik vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
pi_78384562
Eindelijk is het dan zover. Van harte Scorpion en K.
pi_78384577
Sorry.....

Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.

Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
pi_78384582
.verdorie
moet eens leren niet te posten in de verkeerde topics
I'm not a sinner.
pi_78384647
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....

Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.

Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
Wat een domper....

Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
pi_78384674
Scorpion en vrouw, van harte gefeliciteerd
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:58:12 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78384703
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeej, Scorpion is papa!! Gefeliciteerd met Robin!!!!

En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijken Ik vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!
pi_78384724
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat een domper....

Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
We praten al elke keer tegen de buik, maandag ben je er. Maar misschien ook nog wel gewoon eerder hè. Maar ik houd rekening met inleiden maandag, kan het alleen nog maar meevallen. En dat het dan eventueel geen thuis bevallen zal zijn, helaas pindakaas. Heb me er al bij neergelegt. Zoals al gezegt: Alles voor onze zoon. Daar denk ik maar aan, en ik red mij wel. (naja )
pi_78384818
Gefeliciteerd Scorpion! Daar is jullie Robin dan eindelijk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:02:49 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78384835
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:

[..]

Ik voelde toch wel degelijk de laatste paar cm's hoor, ruggeprik en al!
Ik weet het zeker omdat ik nl. aan het mopperen was dat dat helemaal niet zo hoorde te zijn bij een ruggeprik.
pi_78384953
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!
*lol* ben ook benieuwd of ik nog zo dapper ben in juli hoor
pi_78385415
Scorpion + K, van harte met Robin!!

En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad

En vanavond, vanavond ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn (denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid... )
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:21:26 #169
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78385438
Ymme, laat je niet ontmoedigen hoor! Dat je NU potdicht zit zegt niets over hoe het over een uur is. je hebt iig een einddatum nu
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78385612
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Scorpion + K, van harte met Robin!!

En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad

En vanavond, vanavond ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn (denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid... )

pi_78386135
Ymme, ik hoop dat je zoon nu gauw komt!
pi_78386617
Scorpion en K, van harte met Robin!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....

Jammer dat er nog niks kon gebeuren. Maar hij komt er toch écht binnenkort uit, hoor! Sterkte!

Orea, spannend, ik ben ook heel benieuwd!

Hier gaat alles z'n normale gangetje. Gisteren heb ik die wieg gezien die we krijgen (de wieg waar mijn man zelf in heeft gelegen) en hij is Binnenkort stof uitzoeken, dan gaat mijn schoonmoeder 'm opnieuw bekleden.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:52:30 #173
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78386713
*Maffe blij is duidelijke afspraken heeft met zowel gyn/vk als kraamzorg bureau, geen stagaires bij mijn bevalling.*
Dit heeft dan wel te maken met nare sexuele ervaringen dat ik mensen echt moet "vertrouwen en kennen" voor ze aan mn doos komen. gelukkig wel begrip voor.
Ook mijn Kraamverzorgster mag geen stagaire zijn van het kraambureau zelf door mijn verleden( het verliezen van 2 kindjes tijdens de zwangerschap), hier zetten ze liever iemand in die al langer mee draait en ook de andere kant ervaren heeft voor de goede opvang tijdens de kraamtranen. Pas na 5 dagen zal als het nodig is een stagaire mee kunnen draaien, na dat we zelf even hebben kunnen cocoonen en wennen aan de nieuwe situatie. Gelukkig kwam dit van het kraamzorgbureau zelf af, want k had niet geweten hoe k het had moeten brengen .
Gewoon n stuiterballetje
pi_78387422
Fijn maffe, dat ze zo goed met je mee denken! het is ook vreselijk om zoiets te moeten bespreken. wat dat betreft is er gelukkig goede opvang voor mensen met een vervelende (traumatische) ervaring.
pi_78388280
Ik had daadwerkelijk een stagiaire die mijn bevalling gedaan heeft, totaal geen problemen mee gehad hoor. Er moet altijd een vk bij aanwezig zijn om te zien of de stagiare het goed doet enzo, en wie er op dat moment mij van ''beneden'' aan het voelen was interesseerde me echt niks meer, als dat kind er maar uitkwam!
Ik heb overigens in het ziekenhuis voor letterlijk 6 artsen mn ''benedenkant'' moeten laten zien, dus ik ben alle schaamte die ik daarvoor had wel kwijt geloof ik
Ik heb zelfs gezegd voordat ik zwanger werd dat ik alleen door een vrouwelijke gyn wou bekeken worden

Maffe dat is ook wel een heel logsich besluit dan hoor

en laatste cm's heb ik niks van gevoeld, het was dat de vk zei ''ik zie het hoofdje, zuchten NU!" en 1 zucht en hij viel er letterlijk uit, echt MEGAsnel(daardoor dus finaal uitgescheurd), iedereen stond met open mond
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78388954
ymme ik had gehoopt op een ander berichtje van jou, maar je klinkt wel een pak positiever dan een paar dagen geleden
pi_78389606
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.

En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:28:54 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78390180
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.

Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 24-02-2010 13:56:58 ]
pi_78390202
Wat een mooierd Gefeliciteerd
Lotte!
Noah!
pi_78390230
Dat heeft ze mooi gebakken! Gefeliciteerd..
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 13:31:55 #181
43556 miss_dynastie
pi_78390296
Ah Veel geluk
pi_78390301
Wat een mooierd!!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
pi_78390349
ooooh wauw gefeliciteerd!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78390426
Wat een mooierd hebben jullie Happy en Marky!!!!!

Leuke naam ook!
Geniet ervan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:35:30 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78390434
Happy, daar is ie dan eindelijk

Van harte meid!!

Enne Marky, jij ook goed gedaan trotse pa!

Wat een eer trouwens dat jullie hem naar me vernoemd hebben
pi_78390439
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
pi_78390448
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.

En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
sterkte meid
Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
pi_78390486
Ohhhh Happy mama & Marky..hij is er!! Jullie zoon, jullie Daan! wat goed zeg!! Wat een knapperd! Heel erg veel geluk, liefde en plezier met zn 3tjes!

[ Bericht 4% gewijzigd door Poppedein op 24-02-2010 13:48:47 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:39:09 #189
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78390590
Bedankt allemaal!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
Ruggeprik dus ze was er wel bij maar het maakte haar eigenlijk niet meer zoveel uit. Het moest er gewoon uit.
pi_78390722
Na eerst uren weeen weg puffen lijkt me ook idd dat je het niet zo veel uit maakt. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en mogen moeder en zoon gauw naar huis.
pi_78390764
Wat een knapperd die Daniël Gefeliciteerd happy en marky
pi_78390794
happyme en marky, gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Wat geweldig dat hij er is.
Beterschap voor happy, een keizersnede lijkt me niet niks
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:44:25 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78390828
Oh wat een prachtige baby! Wat heerlijk! Gefeliciteerd!
Ik wil ook! oh wacht I will!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:34 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78391004
scorp gefeliciteerd met Robin.

Happy gefeliciteerd met Daan.

En mooie foto's van de kuikens!
pi_78391178
Scorpio, gefeliciteerd met jullie zoon Robin

Happyme en marky, gefeliciteerd met jullie zoon Daniel
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:25 #196
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78391250
Scorpion, gefeliciteerd met Robin!

Happyme en Marky, gefeliciteerd met Daan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:55:39 #197
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78391296
Wat een prachtig nieuws. Twee gezonde kerels erbij!

Scorpion en vrouw en Happyme & Marky, allemaal van harte proficiat met jullie kinders <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78391350
Welkom op de wereld Daniel!
Gefeliciteerd papa marky en mama happyme!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')