Dit mag je in principe weigerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef octopussy het volgende:
8< inkortknipje >8
Na de bevalling kijkt de kraam trouwens ook elke dag de hechtingen na dus dan moet je ook met de benen wijd. Wen je vanzelf aan.
De babyborrel of het aantal mensen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef amaranta het volgende:
Ik zit nu ff naar the pfaffs te kijken, en Debby heeft zo een babyborrel met 250 gasten![]()
(dat is toch niet gebruikelijk in Belgie of wel Leonieke??)
haha ik ook, ik heb geschreeuwd ala André van duin( m'n gras m'n gras) ; haaaal weg die hand, haaaaal weg! Randje wegmasseren klinkt veel te lief. Ik kon me nog net inhouden om niet haar neus met m'n voet weg te masseren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ik vond het helemaal niet best.![]()
Heb de opgetrommelde gyneacoloog dan ook 'vriendelijk' verzocht haar vingers daar weg te halen (zowel bij het laatste randje weg masseren als bij het helpen rekken)
Mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Mone het volgende:
[..]
haha ik ook, ik heb geschreeuwd ala André van duin( m'n gras m'n gras) ; haaaal weg die hand, haaaaal weg! Randje wegmasseren klinkt veel te lief. Ik kon me nog net inhouden om niet haar neus met m'n voet weg te masseren.
Sorry dat ik effe inbreek, tis nog vers.
als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef mijsje het volgende:
alleen laten wegmasseren van het laatste randje met de ruggeprik... check...
goeie tip!
Nou dat helpen rekkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ik vond het helemaal niet best.![]()
Heb de opgetrommelde gyneacoloog dan ook 'vriendelijk' verzocht haar vingers daar weg te halen (zowel bij het laatste randje weg masseren als bij het helpen rekken)
ik wil dus echt zooooo een ruggeprik als ik ooit nog in die situatie kom... (wel handig om allerlei dingen alvast van te voren te weten, zodat ik dat op een geboorteplan kan noteren als ik zwanger wordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:
[..]
als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
Ben je al klaar dan??quote:
Naja joh tis toch ook bij iedereen anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef bodpa09 het volgende:
Bij mij deed dat wegmasseren echt geen zeer hoor.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben je al klaar dan??. En waarom weet ik niks???
.
Gefeliciteerd ouwe stiekemerd!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:40 schreef Mone het volgende:
[..]
![]()
het zit er alweer op! Nog een zoontje!
Nee wel Scorp news...quote:
Gefeliciteerd met Robinquote:Op woensdag 24 februari 2010 07:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nee wel Scorp news...
Ben net terug van het zkh. Gisterenavond rond 23:00 kwam een andere vk en om bepaalde redenen moesten we naar het zkh. Gevolg na een uur bad, uur persen en daarna nog de vacuumpomp eindelijk rond 5:30 onze zoon Robin geboren. (ja weer een Robin) (net geen 7 pond)
Alles goed met K en R(obin). Papa is nu dus kapot, eet nog wat vanwege de honger en duikt dan zijn bed in. Voor mijn gevoel ben ik nu wel 24 uur op en ben ik gaarder dan gaar. Ik ga pitten en morgen weer terug naar het zkh. Dan mogen ze naar huis.
Truste dus en ik lees morgen misschien hier nog wel even![]()
![]()
Wat een domper....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....
Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.
Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeej, Scorpion is papa!!Gefeliciteerd met Robin!!!!
En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijkenIk vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
We praten al elke keer tegen de buik, maandag ben je er. Maar misschien ook nog wel gewoon eerder hè. Maar ik houd rekening met inleiden maandag, kan het alleen nog maar meevallen. En dat het dan eventueel geen thuis bevallen zal zijn, helaas pindakaas. Heb me er al bij neergelegt. Zoals al gezegt: Alles voor onze zoon. Daar denk ik maar aan, en ik red mij wel. (najaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een domper....
Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
Ik voelde toch wel degelijk de laatste paar cm's hoor, ruggeprik en al!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:
[..]
als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
*lol* ben ook benieuwd of ik nog zo dapper ben in juli hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Scorpion + K, van harte met Robin!!
En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad![]()
En vanavond, vanavond![]()
ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje
ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn
(denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid...
)
Jammer dat er nog niks kon gebeuren. Maar hij komt er toch écht binnenkort uit, hoor! Sterkte!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....
Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.
Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.
En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
Ruggeprik dus ze was er wel bij maar het maakte haar eigenlijk niet meer zoveel uit. Het moest er gewoon uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |