abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78346091
Eindelijk wat fotos kunnen maken en uploaden!

Hier is Ravi:

En Kiro:

Zo'n plakkertje is 2cm breed, daarmee schat ik Ravi op 35cm en Kiro op 30cm.

Ze maken het beiden prima. Ravi blijkt een relaxed gastje en Kiro erg energiek. Trapt vanalles weg. Ik moet wel zeggen dat in het echt minder eng is dan op fotos met al die buisjes en draadjes Je stoort je daar zelf vrij snel al niet meer aan trouwens.

Ook hebben we ze tegen de borst mogen houden Ravi eergisteren al en Kiro gisteren. Ze kwamen helemaal tot rust en er kwamen tevreden geluidjes uit. Hier alvast een foto van Ravi, ik heb nu ook een schattige met Kiro en die zal ik dan vanavond even posten. Kan nog net onder dit geboortetopic vind ik

pi_78346305
Och wat een kleintjes Mooiiii!
En nog gefeliciteerd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78346310
ahh Sangdrax.. ook al 2 van die kleine mensjes... en zo te horen echte vechtertjes

kom je ook snel met je 2 kleintjes naar het kleine babietjes-topic?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78346407
Wat leuk om foto's te zien sangdrax! Hoe gaat het met simmu?
pi_78346428
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahh Sangdrax.. ook al 2 van die kleine mensjes... en zo te horen echte vechtertjes

kom je ook snel met je 2 kleintjes naar het kleine babietjes-topic?
Simmu begon er al over Morgen moet ze naar huis dus dan zal ze zelf ook zeker willen bijbabbelen enzo.
pi_78346520
Simmu en sangdrax, heerlijk dat jullie mannetjes het zo goed doen! Blij te horen dat ze het prima maken!
pi_78346653
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Raissa het volgende:
Wat leuk om foto's te zien sangdrax! Hoe gaat het met simmu?
Simmu herstelt snel! Loopt al rond, is soms wat te overmoedig daarmee maar verder gaat het prima. Zes weken niet mogen tillen en autorijden is vervelend mja dat hoort erbij.

De naweeen waren een nare verrassing de nacht na de bevalling, en ook de dagen erna elke keer als ze de babies zag of vasthield wel een paar. Dat vertellen ze je niet van tevoren.. maar die zijn nu ook al een stuk minder, en drukken de pret van het eindelijk kunnen vasthouden van je kindjes natuurlijk nauwelijks.

Edit: ze zal zelf d'r bevallingsverhaal nog komen vertellen trouwens
pi_78347112
och Simmu en Sangdrax, wat een schatjes! fijn dat het goed met ze gaat (onder omstandigheden)!
hoe gaat het met Selene? snapt ze het een beetje, dat er nu twee broertjes zijn die veel aandacht in het ziekenhuis nodig hebben?
pi_78347233
Sangdrax en Simmu: wat een schatjes!
pi_78347614
Wat een knappe mannen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:05:53 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78347641
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, was niet sarcastisch. Meer dat het best triets is dat jan en allemaal in je gat staan te woelen en je het wel best vind..
Nou ik vond het helemaal niet best.
Heb de opgetrommelde gyneacoloog dan ook 'vriendelijk' verzocht haar vingers daar weg te halen (zowel bij het laatste randje weg masseren als bij het helpen rekken )
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:06:45 #87
258612 nytar
boys boys boys
pi_78347677
wat een mooie foto's zeg!

Ik ben zelf net terug van de 20 weken echo, alles wat ze nagekeken heeft was goed of niets op aan te merken. We zijn stom genoeg helemaal vergeten om een dvd te vragen, maar we hebben wel een rits foto's meegekregen. Onder andere 2 met piemel erop!!
Vanavond gaan we het grote nieuws aan onze ouders vertellen met blauwe spikkels op de chocolade koekjes
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:09:24 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78347798
Orea, wat een gedoe met jou zeg... Hopelijk voel je je snel wat beter

sangdrax en simmu, mooi gedaan hoor!

nytar, fijn dat alles goed was!
pi_78347893
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef nytar het volgende:
wat een mooie foto's zeg!

Ik ben zelf net terug van de 20 weken echo, alles wat ze nagekeken heeft was goed of niets op aan te merken. We zijn stom genoeg helemaal vergeten om een dvd te vragen, maar we hebben wel een rits foto's meegekregen. Onder andere 2 met piemel erop!!
Vanavond gaan we het grote nieuws aan onze ouders vertellen met blauwe spikkels op de chocolade koekjes
Er zit een piemel in je
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78348593
Simmu en Sangdrax wat zijn ze mooi! Ben blij dat het goed met ze gaat.
pi_78348998
wat een mini's
mooie mannen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78349470
Oh wat een mooie kleine frummeltjes Simmu en Sangdrax!

En nytar, wat leuk, je krijgt een zoon!

En ook nog een voor de megamijlplaal van Leonie en een voor Orea.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:44:41 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78351665
simmu en sangdrax wat een kleintjes, fijn dat ze het zo goed doen

nytar van harte met je jungske... Ik hoor hier van iedereen dat die haske leuk zijn...

@Orea, klote dat ze niets doen aan de pijn.. Sterkte meid
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:53:11 #94
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78352038
Ik blijf dat zo gek vinden, dat je als meisje een jongen kan maken Gefeliciteerd met je zoon Nytar!

En dan de kuikens, wat zijn ze mooi!

En dan al dat gewoel down there...
Ik ben niet van de preutse maarrrrr ben eigenlijk wel van mening dat ik zo min mogelijk mensen IN mij wil hebben. Dus pech voor stagiaires en ook pech voor de VK en voor de gyn als ze vaak willen voelen hoe het er mee staat.
Bij L heeft de vk 1x gekeken hoe ver ik was toen ze net binnen kwam en daarna niet meer. Liever niet beleid binnen mijn doos. En toen ik serieuze persdrang had moest ik er twee wegzuchten en toen zag ze dat het menses was en mocht ik persen. Even later was L er.

Moraal van het verhaal; je hebt altijd een keuze. Ik ken ze zelfs die helemaal nooit zijn getoucheerd en toch een kind hebben gekregen.
Medici doen alsof het moet maar het moet niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Floria op 23-02-2010 18:29:02 ]
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78353073
Hear hear Floria! In mijn doos ook geen polonaise.
En wat leuk om foto's van de tweeling te zien Sangdrax!
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 februari 2010 @ 18:49:56 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78354193
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef sangdrax het volgende:
Eindelijk wat fotos kunnen maken en uploaden!

Hier is Ravi:

[ afbeelding ]

En Kiro:

[ afbeelding ]

Zo'n plakkertje is 2cm breed, daarmee schat ik Ravi op 35cm en Kiro op 30cm.

Ze maken het beiden prima. Ravi blijkt een relaxed gastje en Kiro erg energiek. Trapt vanalles weg. Ik moet wel zeggen dat in het echt minder eng is dan op fotos met al die buisjes en draadjes Je stoort je daar zelf vrij snel al niet meer aan trouwens.

Ook hebben we ze tegen de borst mogen houden Ravi eergisteren al en Kiro gisteren. Ze kwamen helemaal tot rust en er kwamen tevreden geluidjes uit. Hier alvast een foto van Ravi, ik heb nu ook een schattige met Kiro en die zal ik dan vanavond even posten. Kan nog net onder dit geboortetopic vind ik

[ afbeelding ]
Sangdrax en Simmu Gefeliciteerd met de twee kleine mannen, en Selene gefeliciteerd met je broertje

Hoe is het nu met Simmu?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78355740
Ynske, een paar posts later schrijft Sangdrax dit:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef sangdrax het volgende:

[..]

Simmu herstelt snel! Loopt al rond, is soms wat te overmoedig daarmee maar verder gaat het prima. Zes weken niet mogen tillen en autorijden is vervelend mja dat hoort erbij.

De naweeen waren een nare verrassing de nacht na de bevalling, en ook de dagen erna elke keer als ze de babies zag of vasthield wel een paar. Dat vertellen ze je niet van tevoren.. maar die zijn nu ook al een stuk minder, en drukken de pret van het eindelijk kunnen vasthouden van je kindjes natuurlijk nauwelijks.

Edit: ze zal zelf d'r bevallingsverhaal nog komen vertellen trouwens
pi_78355800
Ymme, hoe ging het bij de vk?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 februari 2010 @ 19:28:40 #99
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78355936
dank je raissa, pagina laad hier niet altijd goed, dus had t niet gelezen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78358422
Hier nog niets ...

Weeën komen nu vaker, maar er is nog steeds geen goede ontsluiting.
Vk is geweest en komt zo rond 21:00 even voordat ze de dienst overgeeft.

Het wordt dus nachtwerk of vroege ochtend werk....
Ik zal zo meteen ook maar vroeg het bed induiken want je weet nooit.
Gisteren telkens dat ik net in slaap viel, kreeg K een wee ... En op het moment dat zij wilde slapen zag ik bomen om te zagen...
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')