Simmu begon er al overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahh Sangdrax.. ook al 2 van die kleine mensjes...en zo te horen echte vechtertjes
![]()
kom je ook snel met je 2 kleintjes naar het kleine babietjes-topic?
Simmu herstelt snel! Loopt al rond, is soms wat te overmoedig daarmee maar verder gaat het prima. Zes weken niet mogen tillen en autorijden is vervelend mja dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Raissa het volgende:
Wat leuk om foto's te zien sangdrax! Hoe gaat het met simmu?
Nou ik vond het helemaal niet best.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, was niet sarcastisch. Meer dat het best triets is dat jan en allemaal in je gat staan te woelen en je het wel best vind..
Er zit een piemel in jequote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef nytar het volgende:
wat een mooie foto's zeg!
Ik ben zelf net terug van de 20 weken echo, alles wat ze nagekeken heeft was goed of niets op aan te merken. We zijn stom genoeg helemaal vergeten om een dvd te vragen, maar we hebben wel een rits foto's meegekregen. Onder andere 2 met piemel erop!!![]()
Vanavond gaan we het grote nieuws aan onze ouders vertellen met blauwe spikkels op de chocolade koekjes
Sangdrax en Simmu Gefeliciteerd met de twee kleine mannen, en Selene gefeliciteerd met je broertjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef sangdrax het volgende:
Eindelijk wat fotos kunnen maken en uploaden!
Hier is Ravi:
[ afbeelding ]
En Kiro:
[ afbeelding ]
Zo'n plakkertje is 2cm breed, daarmee schat ik Ravi op 35cm en Kiro op 30cm.
Ze maken het beiden prima. Ravi blijkt een relaxed gastje en Kiro erg energiek. Trapt vanalles weg. Ik moet wel zeggen dat in het echt minder eng is dan op fotos met al die buisjes en draadjesJe stoort je daar zelf vrij snel al niet meer aan trouwens.
Ook hebben we ze tegen de borst mogen houdenRavi eergisteren al en Kiro gisteren. Ze kwamen helemaal tot rust en er kwamen tevreden geluidjes uit. Hier alvast een foto van Ravi, ik heb nu ook een schattige met Kiro en die zal ik dan vanavond even posten. Kan nog net onder dit geboortetopic vind ik
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef sangdrax het volgende:
[..]
Simmu herstelt snel! Loopt al rond, is soms wat te overmoedig daarmee maar verder gaat het prima. Zes weken niet mogen tillen en autorijden is vervelend mja dat hoort erbij.
De naweeen waren een nare verrassing de nacht na de bevalling, en ook de dagen erna elke keer als ze de babies zag of vasthield wel een paar. Dat vertellen ze je niet van tevoren.. maar die zijn nu ook al een stuk minder, en drukken de pret van het eindelijk kunnen vasthouden van je kindjes natuurlijk nauwelijks.
Edit: ze zal zelf d'r bevallingsverhaal nog komen vertellen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |