Voel je je dan niet slaperig inmiddels?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik volg deze reeks al vanaf #5
Zeker, nadat ie mislukt was als minister van Justitie is ie maar minister van SZW geworden. He's my hero indeedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:55 schreef Morendo het volgende:
Donner is een held. Wie is dan een goede, intelligente politicus: Mariette Hamer?
Stumpers.
Nee. Zeker nu niet meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voel je je dan niet slaperig inmiddels?
samequote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef Stranger het volgende:
Nog even luisteren naar het populistische gelul van wouter bos, dan ga ik slapen.
Hoezo mislukt? Hij trad inderdaad af naar aanleiding van die Schiphol brand, maar was dat echt zijn schuld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Hukkie het volgende:
Uit het vorig deeltje:
[..]
Zeker, nadat ie mislukt was als minister van Justitie is ie maar minister van SZW geworden. He's my hero indeed
Daar komt hij aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef Theoden het volgende:
[..]
![]()
Gaap, ik zit er ook op te wachten.
Ik denk dat Bos nu geen behoefte heeft om van bil te gaan met jou.quote:
Deel 1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik volg deze reeks al vanaf #5
deze reeks is al dagen bezig dus...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:01 schreef Type-R het volgende:
waarom moeten we in 2 topics discussieren
Ja, wij waren eerst!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
deze reeks is al dagen bezig dus...
Anke Mquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef FB14 het volgende:
Wat is dat nou voor een mongool met die rollator![]()
Ja ik eigenlijk ook vanaf deel 1 zag ik net. Maar 2 t/m 4 weer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Deel 1
Ach guttegut, ze staan zij aan zij, als ware communisten
Lekkere tegenvaller zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos nu geen behoefte heeft om van bil te gaan met jou.
Die baalt joh, die mongolide pot. Vanaf morgen stelt ze weer niks voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef FB14 het volgende:
Wat is dat nou voor een mongool met die rollator![]()
QFTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Stranger het volgende:
Diederik Samson is het meest walgelijke stuk politiek sinds Rosemuller.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Sloggi het volgende:
En hopelijk kondigt Bos het vertrek van Hamer aan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Sloggi het volgende:
En hopelijk kondigt Bos het vertrek van Hamer aan.
EENSCHquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef leukvoorlater het volgende:
Wat is PvdA toch een walgelijke partij.![]()
CDA en CU ook trouwens.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef leukvoorlater het volgende:
CDA en CU ook trouwens.
Scheelt ons weer wat subsidiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Die baalt joh, die mongolide pot. Vanaf morgen stelt ze weer niks voor
hhahhahah kan die kut ook nog anders dan onzin schijten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Gelukkig zijn we nu van het wanbeleid van Albayrak af.
SP.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef leukvoorlater het volgende:
CDA en CU ook trouwens.
Even kijken... ja, ik ook vanaf deel 1: [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER OM 16:15 UUR***quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Deel 1
Ach guttegut, ze staan zij aan zij, als ware communisten
wat een baasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:05 schreef Kwaliteit het volgende:
WOUTER BOS NU OP RTL4
Bedoel je daarmee eigenlijk dat hij een geweldig politicus is?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Stranger het volgende:
Diederik Samson is het meest walgelijke stuk politiek sinds Rosemuller.
Dat Plasterk zich leent voor zo een potsierlijke vertoning zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:06 schreef tho_Omas het volgende:
Unity! Wij staan achter Bos!
Ik ook.quote:
Het is nacht. Om 6:00 begint de ochtend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:07 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Het is NU vanochtend... Niet gister ochtend!
Het is nog steeds ochtend toch?quote:
Bos zei goedemorgen,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is nacht. Om 6:00 begint de ochtend.
Maar niet over dat de bevolking tegen is. Niet gemeten, dus kan hij ook niets over zeggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos heeft gewoon een punt bij wat hij zegt over de eerdere kabinetsbesluit over vertrek uit Uruzgan en het ontbreken van een parlementaire meerderheid om te blijven in Uruzgan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voel je je dan niet slaperig inmiddels?![]()
Ja, idd. Vd Laan ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat Plasterk zich leent voor zo een potsierlijke vertoning zeg
Dan hadden ze een referendum moeten houden, nu is de Tweede Kamer de geldende graadmeter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:09 schreef FB14 het volgende:
[..]
Maar niet over dat de bevolking tegen is. Niet gemeten, dus kan hij ook niets over zeggen.
Klopt. Maar Bos zei dat de bevolking ook tegen was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hadden ze een referendum moeten houden, nu is de Tweede Kamer de geldende graadmeter.
De enige Calimero's die ik heb gezien waren van de CDA en dan ben ik niet eens een PvdA aanhanger om dat op te merken.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef capricia het volgende:
Toch komt Bos sympathiek over, as usual.
Referenda zijn waardelozer dan de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hadden ze een referendum moeten houden, nu is de Tweede Kamer de geldende graadmeter.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De enige Calimero's die ik heb gezien waren van de CDA en dan ben ik niet eens een PvdA aanhanger om dat op te merken.
verkiezingscampagne.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:12 schreef Type-R het volgende:
Stukje Verkiezings campange
Dankzij jou ga ik met een lach op mijn gezicht slapen, weltrusten mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Omnifacer het volgende:
Sharon Dijksma rijdt zo nog effe langs de warme bakker voor een koffiekoek of 4 en gaat dan slapen
Bij die manke achterop de rollator zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Omnifacer het volgende:
Sharon Dijksma rijdt zo nog effe langs de warme bakker voor een koffiekoek of 4 en gaat dan slapen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef capricia het volgende:
Bos komt wel minder verbitterd over dan het CDA. Hij ziet er ook minder vermoeid uit. En heeft zelfs een vriendelijke houding op dit tijdstip.
Netjes hoor!
Ruimte voor vragen van journalisten enzo. Petje af.
Goede PR manager. Dat wordt winst op 3 maart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef capricia het volgende:
Bos komt wel minder verbitterd over dan het CDA. Hij ziet er ook minder vermoeid uit. En heeft zelfs een vriendelijke houding op dit tijdstip.
Netjes hoor!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Omnifacer het volgende:
Het is en blijft een arrogante onbetrouwbare rat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:14 schreef Morendo het volgende:
Check Bos dan vies lachen, toen hij bevraagd werd over de aankomende gemeenteraadsverkiezingen.
Ik ga ook, tot snel mensenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dankzij jou ga ik met een lach op mijn gezicht slapen, weltrusten mensen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef FB14 het volgende:
[..]
Bij die manke achterop de rollator zeker
Oftewel: de enige reden dat-ie het kabinet heeft laten klappen is voor de zetels tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:14 schreef Zelva het volgende:
"Daar bestaat traditioneel in de verkiezingstijd ook meer ruimte voor"
Wat een geblaat. Wat heeft de lokale politiek in vredesnaam met Uruzgan te maken? Wat heeft Bos überhaupt met de lokale politiek van doen?
Hier ook, we weten het nu wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:14 schreef beantherio het volgende:
Ik ga ook slapen. Het is wel goed zo.
Joh, die mensen die daar allemaal staan hadden deze pc gisteren al in de agenda staan en de speech was vorige week al klaar. Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:15 schreef FB14 het volgende:
[..]
Oftewel: de enige reden dat-ie het kabinet heeft laten klappen is voor de zetels tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.
Pure Evil dus. Jij bent zeker ook erg vatbaar voor onderstaande propaganda:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef capricia het volgende:
Netjes hoor!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:17 schreef Sloggi het volgende:
JAAAA WE STAAN IN DE NY TIMES, WE ZIJN BEROEMD!
http://www.nytimes.com/reuters/2010/02/19/world/international-dutch-government.html?_r=1&ref=europe
WE TELLEN MEE!
Nou, nou, goh, dat we zo meetellen zeg, dat zie ik niet zo snel gebeuren als zoiets in Belgie aan de hand is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:17 schreef Sloggi het volgende:
JAAAA WE STAAN IN DE NY TIMES, WE ZIJN BEROEMD!
http://www.nytimes.com/reuters/2010/02/19/world/international-dutch-government.html?_r=1&ref=europe
WE TELLEN MEE!
Ik heb net (vanaf 4:45) achtereenvolgens Rouvoet, Verhagen, de Vries en Donner en dan vergeet ik er vast nog eentje vragen zien beantwoorden. Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:15 schreef Martinovibes het volgende:
Bos trek zeer terechte conclusies en beantwoord vragen , dat is iets dat CU en CDA momenteel niet doen , dat is tekenend!
Jij mag mij altijd smsen, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik je zou smsen
Ik zie het meer al gewoon normaal netjes omgaan met mensen die daar de hele nacht hebben staan wachten in de kou. Maar maak er maar van wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pure Evil dus. Jij bent zeker ook erg vatbaar voor onderstaande propaganda:
[ afbeelding ]
Wat een aardige man, kijk toch eens hoe goed hij is met kinderen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:17 schreef Lotusss het volgende:
Hulde aan het RTL Nieuws team. Hebben ze even goed ingevuld zeg! Goede en snelle nieuwsgaring, goede presentatie en goede montages..
RTL Nieuws ftw.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:20 schreef capricia het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk! Weg uit Afghanistan!
Jaja, puur altruisme natuurlijk van Woutertje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie het meer al gewoon normaal netjes omgaan met mensen die daar de hele nacht hebben staan wachten in de kou. Maar maak er maar van wat je zelf wilt.
Mijn dag kan niet meer stuk! Weg uit Afghanistan!
Ze deden het idd beter dan de NOS!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Eens. Die waren heel goed bezig. Dikke plus.
Zou dat iets te maken kunnen hebben met dat PvdA het sowieso wilde laten klappen en dit dus tot in de puntjes is voorbereid?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:20 schreef NumberNine het volgende:
De PvdA presenteert het wel een stuk beter dan het CDA nu, in tegenstelling tot eigenlijk altijd. Netjes.
Idd, ben wel moe nu.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:22 schreef Siegfried het volgende:
Pfoe, dit was weer een lange zit vanavond zeg.
quote:Ze kunnen het er niet over eens worden wiens nacht het wordt
Balkenende: “Het wordt de nacht van Bos!”
Bos: “Nee hoor, jij mag hem hebben. De nacht van Balkenende.”
Balkenende: “De nacht van Verhagen?”
Verhagen: “De nacht van Bos lijkt me toch beter.”
Bos: “Ja, maar mij niet.”
Koenders: “Mag ik even wat zeggen?”
Allen, in koor: “BERT! NIET DOEN!”
Nee ik ook niet. Al kwamen er veel te weinig updates natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd, ben wel moe nu.
Lekker slapen! Maar ben blij dat ik het uitgezeten heb. Had het niet willen missen.
ja erg terechtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:25 schreef FTWO het volgende:
Hier brandt hij dus Verhagen terecht helemaal af...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd, ben wel moe nu.
Lekker slapen! Maar ben blij dat ik het uitgezeten heb. Had het niet willen missen.
Eind Mei, begin Juni.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:32 schreef kebabkoning het volgende:
Doe eens een gok, wanneer krijgen we verkiezingen?
quote:Het is frustrerend, stelt hij, dat het belang van de missie niet eens een rol speelt. ‘Zo ga je niet met je mannen in het veld om. Iedereen zit hier met verbazing te kijken hoe Wouter Bos partijbelang boven alles stelt.’ Een collega: ‘Dit is onbegrijpelijk. Dit is geen staatsmanschap.’
Misschien, maar het CDA zal toch ook al een tijd lang hebben aangevoeld dat er een grote kans was dat het kabinet zou vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zou dat iets te maken kunnen hebben met dat PvdA het sowieso wilde laten klappen en dit dus tot in de puntjes is voorbereid?
Op wie ga je stemmen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:22 schreef Siegfried het volgende:
Pfoe, dit was weer een lange zit vanavond zeg.
En dat is de enige juiste reactie op dit alles.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:36 schreef Zelva het volgende:
Maar goed, op dit hele gebeuren is eigenlijk maar één reactie mogelijk en die is gisteren al gegeven:
[..]
Nou ja, militairen hebben vanzelfsprekend niet een al te objectieve kijk op dit conflict.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:36 schreef Zelva het volgende:
Maar goed, op dit hele gebeuren is eigenlijk maar één reactie mogelijk en die is gisteren al gegeven:
[..]
Hier past maar één plaatje bij:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:42 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Nou ja, militairen hebben vanzelfsprekend niet een al te objectieve kijk op dit conflict.
Leg uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:46 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hier past maar één plaatje bij:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |