Nu zal je zien dat ze uiteindelijk blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef GuidooH het volgende:
Nu de kogel door de kerk is, gaan onze jongens dus definitief weg uit Uruzgan?
Neeheeee...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef Omnifacer het volgende:
CDA/VVD/PVV
Mark my words. En de premier wordt Balkenende, want Verhagen heeft zichzelf gediskwalificeerd.
Walgelijk, cordon sanitairequote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef JAM het volgende:
[..]
...en politieke tegenstanders. Dat cordon-sanitaire was een briljante vinding. Gewoon doodzwijgen die hap.
Is daar een kamermeerderheid voor? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
Betekend dit dat -nu de PvdA eruit is gestapt- dat de rest hun wil doorzet en we alsnog in Afghanistan blijven?
Balkenende blijft echt wel partijleider hoor van het CDA, maak je geen illusies.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef superworm het volgende:
Grappig dat de datum tegelijkertijd ook de regeerperiode van MP Balkenende aangeeft. Die komt denk ik niet meer terug.
2002-2010, RIPieces
De Nederlandse samenleving laat zijn collectieve onvermogen zien als ze Balkenende wéér als minister-president verkiezen. We worden onderhand door heel de wereld uitgelachen vanwege Balkenende's gestuntel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef Omnifacer het volgende:
CDA/VVD/PVV
Mark my words. En de premier wordt Balkenende, want Verhagen heeft zichzelf gediskwalificeerd.
Naja dat is niet zozeer wat ik wens, maar wat ik verwacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Neeheeee...Alles goed, maar niet nog een keer Balkenende...
Let maar op dat ze blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
Betekend dit dat -nu de PvdA eruit is gestapt- dat de rest hun wil doorzet en we alsnog in Afghanistan blijven?
Is geen meerderheid voor. Gelukkig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is daar een kamermeerderheid voor? Dacht het niet.
Dat is het probleem van de PvdA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef yavanna het volgende:
Plaskerk hield het erg netjes, zonder vinger wijs werk.
Anders wordt USA booooosquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkelijk dat de CDA het belang van de NAVO belangrijker vind dan het belang van het voortbestaan van de coalitie
Zou kunnen, hoewel demissionaire kabinetten in principe wel terughoudend zijn met dergelijke besluiten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
Nou een rokerspartij lijkt me wel wat.
Ik hoorde op radio1 dat een demissionair kabinet die beslissing niet kan maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
mag ik lid worden >?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
Ja, ze zijn echt begaan met de crisis in Nederland enzo...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkelijk dat de CDA het belang van de NAVO belangrijker vind dan het belang van het voortbestaan van de coalitie
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
Ja, Halsema weet ook wel waar ze de stemmers kan wegtrekken. Niet echt een verrassende uitspraak, he. Die haalt ze niet bij het CDA weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Libereco het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de PvdA hier veel baat bij heeft. Zoals Halsema terecht op merkt: "dit is een pyrrusoverwinning voor de PvdA".
Daar is op dit moment geen meerderheid voor...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoewel demissionaire kabinetten in principe wel terughoudend zijn met dergelijke besluiten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoewel demissionaire kabinetten in principe wel terughoudend zouden moeten zijn met dergelijke besluiten.
Ja, en de PvdA vindt de gemeenteraadsverkiezingen belangrijker dan ons NAVO bondgenootschap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef GuidooH het volgende:
Wat betekend dit voor andere "grote beslissingen" die genomen moeten worden?
Ik ben minister van economie !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[..]
Nu voel ik me een populist.
Naar mijn weten was het 2 jaar geleden al besloten om uit Uruzgan terug te trekken totdat de NAVO twee weken geleden met een nieuwe verzoek kwam. Ik zie niet in hoe PvdA hier schuld treft.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en de PvdA vindt de gemeenteraadsverkiezingen belangrijker dan ons NAVO bondgenootschap.
35 miljard aan bezuinigingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?
En dat is niet alleen de fout van Bos. Ook Verhagen ging zijn boekje te buiten tijdens het afgelopen kamerdebat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Omnifacer het volgende:
Sow, ze zijn wel erg duidelijk bij het CDA. Het ging fout, zeggen ze, toen eenheid van kabinetsbeleid verbroken werd.
Ja, hallo, ze waren het oneens. Logisch dat ze bij de ander de schuld leggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:49 schreef Theoden het volgende:
grappig ook dat PvdA netjes blijft en niet gaat wijzen naar CDA terwijl Balkenende alleen aan het janken was over PvdA
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef tho_Omas het volgende:
Als ik niet wist dat het Christenen waren, gaf ik alle CU'ers een kusje.
Ik heb zo'n gevoel dat Balkenende IV zoiets heftigs toch niet besloten zou hebben...quote:
Klopt. Maar tijden kunnen veranderen en jij en ik weten niet wat er 2 jaar geleden precies is afgesproken en wat de verwachtingen toen waren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was het 2 jaar geleden al besloten om uit Uruzgan terug te trekken totdat de NAVO twee weken geleden met een nieuwe verzoek kwam. Ik zie niet in hoe PvdA hier schuld treft.
Eens. Het was ook een beetje kiezen voor JP: Laat ik Verhagen of Bos vallen? Hij heeft Verhagen laten zitten, maar ik vraag me af of er voor hem nog voldoende toekomst is (MP zal hij uit zn hoofd kunnen zetten ben ik bang).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat is niet alleen de fout van Bos. Ook Verhagen ging zijn boekje te buiten tijdens het afgelopen kamerdebat.
nou idd, dat is ook zo'n boef die op internationale afspraken geilt. De JSF ook, die moet er komen anders zal heel Nederland hel en verdoemenis worden op internationaal gebiedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Jack de Vries basht PvdA nog even.
dat bedoel ikquote:
Ik denk ook dat Verhagen hier beschadigd uit komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Eens. Het was ook een beetje kiezen voor JP: Laat ik Verhagen of Bos vallen? Hij heeft Verhagen laten zitten, maar ik vraag me af of er voor hem nog voldoende toekomst is (MP zal hij uit zn hoofd kunnen zetten ben ik bang).
Ach JP zat al jaren terug te azen op een EU-baantje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Eens. Het was ook een beetje kiezen voor JP: Laat ik Verhagen of Bos vallen? Hij heeft Verhagen laten zitten, maar ik vraag me af of er voor hem nog voldoende toekomst is (MP zal hij uit zn hoofd kunnen zetten ben ik bang).
Ik moet zeggen dat ik het niet heel veel gevolgd heb, maar er schijnt nogal wat miljard bezuinigd moeten worden. En volgens mij was de kilometerheffing ook nog niet zeker? Verder is er vast nog veel meer...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?
dan had je dat voorbehoud al 2 jaar geleden moeten maken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef FB14 het volgende:
[..]
Klopt. Maar tijden kunnen veranderen en jij en ik weten niet wat er 2 jaar geleden precies is afgesproken en wat de verwachtingen toen waren.
Idd, De Vries is ook al zo'n achter de ellebogen figuur. Wat een trieste lijer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd, dat is ook zo'n boef die op internationale afspraken geilt. De JSF ook, die moet er komen anders zal heel Nederland hel en verdoemenis worden op internationaal gebied
Alleen zo jammer dat ze anderen hun enge onschuld willen opleggen.quote:
Lijkt mij ook. Kampioen voor zich uit schuiven waren ze.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Balkenende IV zoiets heftigs toch niet besloten zou hebben...
En de cruciale vraag blijft, en die werd gister niet door de oppositie gesteld, is waarom er er geen commitment was maar er wel zo'n verzoek kwam (zoals op pagina 6 van vervolgtopic 6 al gesteld...)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was het 2 jaar geleden al besloten om uit Uruzgan terug te trekken totdat de NAVO twee weken geleden met een nieuwe verzoek kwam. Ik zie niet in hoe PvdA hier schuld treft.
En jij dacht dat Balkenende IV die beslissing wel zou nemen... want ze hebben al laten zien dat ze grote beslissingen in tijden van crisis niet voor zich uit schoven...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:52 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet heel veel gevolgd heb, maar er schijnt nogal wat miljard bezuinigd moeten worden. En volgens mij was de kilometerheffing ook nog niet zeker? Verder is er vast nog veel meer...
Echt wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:53 schreef Hukkie het volgende:
Wat is die Donner toch een engerd, brrr.
je kan ook zijn hanf afhakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:53 schreef JAM het volgende:
Mooi zo, blijft Plasterk mooi met z'n gore poten van mijn studiefinanciering af.
Met een idiote wachtgeldregeling.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:53 schreef Omnifacer het volgende:
Zelfs nu kan Donner dat belerende toontje niet achterwege laten. Je bent werkloos, knuppel!
Dat de nacht lang was en hij ging slapen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik miste de quote van Eurlings, wat zei hij?
Dat is een compleet onbelangrijk geneuzel over procedures. Feit is dat er al een beslissing lag om in 2010 te vertrekken: dat is wat belangrijk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:52 schreef FTWO het volgende:
[..]
En de cruciale vraag blijft, en die werd gister niet door de oppositie gesteld, is waarom er er geen commitment was maar er wel zo'n verzoek kwam (zoals op pagina 6 van vervolgtopic 6 al gesteld...)
Eens ik blijf ervan overtuigd dat Balkenende de vraag over de brief bij P&W ook met nee beantwoord zou hebben... Dat past zelfs in wat hij gister in het debat gezegd heeft...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ach, waar ik me zo aan irriteer bij de politiek is dat het in de kamer allemaal water en vuur is, en dan zijn de camera's weg en dan gaan ze gezellig thee leuten met z'n allen; net als gister dat femke even gezellig bij de pvda ging buurten. 1 grote poppenkast.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:52 schreef FTWO het volgende:
[..]
En de cruciale vraag blijft, en die werd gister niet door de oppositie gesteld, is waarom er er geen commitment was maar er wel zo'n verzoek kwam (zoals op pagina 6 van vervolgtopic 6 al gesteld...)
Vind het allemaal erg treurig wat er gebeurd is, maar wil er verder niet te veel over zeggen, het is laat en het wordt een korte nachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik miste de quote van Eurlings, wat zei hij?
Voor mensen die aan korte termijn denken doen wel ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is een compleet onbelangrijk geneuzel over procedures. Feit is dat er al een beslissing lag om in 2010 te vertrekken: dat is wat belangrijk is.
Wildersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:55 schreef Morendo het volgende:
Donner is een held. Wie is dan een goede, intelligente politicus: Mariette Hamer?
Stumpers.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:55 schreef Morendo het volgende:
Donner is een held. Wie is dan een goede, intelligente politicus: Mariette Hamer?
Stumpers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |