35 miljard aan bezuinigingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?
En dat is niet alleen de fout van Bos. Ook Verhagen ging zijn boekje te buiten tijdens het afgelopen kamerdebat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Omnifacer het volgende:
Sow, ze zijn wel erg duidelijk bij het CDA. Het ging fout, zeggen ze, toen eenheid van kabinetsbeleid verbroken werd.
Ja, hallo, ze waren het oneens. Logisch dat ze bij de ander de schuld leggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:49 schreef Theoden het volgende:
grappig ook dat PvdA netjes blijft en niet gaat wijzen naar CDA terwijl Balkenende alleen aan het janken was over PvdA
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef tho_Omas het volgende:
Als ik niet wist dat het Christenen waren, gaf ik alle CU'ers een kusje.
Ik heb zo'n gevoel dat Balkenende IV zoiets heftigs toch niet besloten zou hebben...quote:
Klopt. Maar tijden kunnen veranderen en jij en ik weten niet wat er 2 jaar geleden precies is afgesproken en wat de verwachtingen toen waren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was het 2 jaar geleden al besloten om uit Uruzgan terug te trekken totdat de NAVO twee weken geleden met een nieuwe verzoek kwam. Ik zie niet in hoe PvdA hier schuld treft.
Eens. Het was ook een beetje kiezen voor JP: Laat ik Verhagen of Bos vallen? Hij heeft Verhagen laten zitten, maar ik vraag me af of er voor hem nog voldoende toekomst is (MP zal hij uit zn hoofd kunnen zetten ben ik bang).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat is niet alleen de fout van Bos. Ook Verhagen ging zijn boekje te buiten tijdens het afgelopen kamerdebat.
nou idd, dat is ook zo'n boef die op internationale afspraken geilt. De JSF ook, die moet er komen anders zal heel Nederland hel en verdoemenis worden op internationaal gebiedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Jack de Vries basht PvdA nog even.
dat bedoel ikquote:
Ik denk ook dat Verhagen hier beschadigd uit komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Eens. Het was ook een beetje kiezen voor JP: Laat ik Verhagen of Bos vallen? Hij heeft Verhagen laten zitten, maar ik vraag me af of er voor hem nog voldoende toekomst is (MP zal hij uit zn hoofd kunnen zetten ben ik bang).
Ach JP zat al jaren terug te azen op een EU-baantje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Eens. Het was ook een beetje kiezen voor JP: Laat ik Verhagen of Bos vallen? Hij heeft Verhagen laten zitten, maar ik vraag me af of er voor hem nog voldoende toekomst is (MP zal hij uit zn hoofd kunnen zetten ben ik bang).
Ik moet zeggen dat ik het niet heel veel gevolgd heb, maar er schijnt nogal wat miljard bezuinigd moeten worden. En volgens mij was de kilometerheffing ook nog niet zeker? Verder is er vast nog veel meer...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?
dan had je dat voorbehoud al 2 jaar geleden moeten maken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef FB14 het volgende:
[..]
Klopt. Maar tijden kunnen veranderen en jij en ik weten niet wat er 2 jaar geleden precies is afgesproken en wat de verwachtingen toen waren.
Idd, De Vries is ook al zo'n achter de ellebogen figuur. Wat een trieste lijer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd, dat is ook zo'n boef die op internationale afspraken geilt. De JSF ook, die moet er komen anders zal heel Nederland hel en verdoemenis worden op internationaal gebied
Alleen zo jammer dat ze anderen hun enge onschuld willen opleggen.quote:
Lijkt mij ook. Kampioen voor zich uit schuiven waren ze.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Balkenende IV zoiets heftigs toch niet besloten zou hebben...
En de cruciale vraag blijft, en die werd gister niet door de oppositie gesteld, is waarom er er geen commitment was maar er wel zo'n verzoek kwam (zoals op pagina 6 van vervolgtopic 6 al gesteld...)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was het 2 jaar geleden al besloten om uit Uruzgan terug te trekken totdat de NAVO twee weken geleden met een nieuwe verzoek kwam. Ik zie niet in hoe PvdA hier schuld treft.
En jij dacht dat Balkenende IV die beslissing wel zou nemen... want ze hebben al laten zien dat ze grote beslissingen in tijden van crisis niet voor zich uit schoven...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:52 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet heel veel gevolgd heb, maar er schijnt nogal wat miljard bezuinigd moeten worden. En volgens mij was de kilometerheffing ook nog niet zeker? Verder is er vast nog veel meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |