Zou kunnen, hoewel demissionaire kabinetten in principe wel terughoudend zijn met dergelijke besluiten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
Betekend dit dat -nu de PvdA eruit is gestapt- dat de rest hun wil doorzet en we alsnog in Afghanistan blijven?
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
Nou een rokerspartij lijkt me wel wat.
Ik hoorde op radio1 dat een demissionair kabinet die beslissing niet kan maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
Betekend dit dat -nu de PvdA eruit is gestapt- dat de rest hun wil doorzet en we alsnog in Afghanistan blijven?
mag ik lid worden >?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
Ja, ze zijn echt begaan met de crisis in Nederland enzo...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkelijk dat de CDA het belang van de NAVO belangrijker vind dan het belang van het voortbestaan van de coalitie
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
Ja, Halsema weet ook wel waar ze de stemmers kan wegtrekken. Niet echt een verrassende uitspraak, he. Die haalt ze niet bij het CDA weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Libereco het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de PvdA hier veel baat bij heeft. Zoals Halsema terecht op merkt: "dit is een pyrrusoverwinning voor de PvdA".
Daar is op dit moment geen meerderheid voor...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoewel demissionaire kabinetten in principe wel terughoudend zijn met dergelijke besluiten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoewel demissionaire kabinetten in principe wel terughoudend zouden moeten zijn met dergelijke besluiten.
Ja, en de PvdA vindt de gemeenteraadsverkiezingen belangrijker dan ons NAVO bondgenootschap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkelijk dat de CDA het belang van de NAVO belangrijker vind dan het belang van het voortbestaan van de coalitie
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef GuidooH het volgende:
Wat betekend dit voor andere "grote beslissingen" die genomen moeten worden?
Ik ben minister van economie !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[..]
Nu voel ik me een populist.
Naar mijn weten was het 2 jaar geleden al besloten om uit Uruzgan terug te trekken totdat de NAVO twee weken geleden met een nieuwe verzoek kwam. Ik zie niet in hoe PvdA hier schuld treft.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en de PvdA vindt de gemeenteraadsverkiezingen belangrijker dan ons NAVO bondgenootschap.
35 miljard aan bezuinigingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke grote beslissingen zouden ze nog nemen dan?
En dat is niet alleen de fout van Bos. Ook Verhagen ging zijn boekje te buiten tijdens het afgelopen kamerdebat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Omnifacer het volgende:
Sow, ze zijn wel erg duidelijk bij het CDA. Het ging fout, zeggen ze, toen eenheid van kabinetsbeleid verbroken werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |