verkiezingscampagne.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:12 schreef Type-R het volgende:
Stukje Verkiezings campange
Dankzij jou ga ik met een lach op mijn gezicht slapen, weltrusten mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Omnifacer het volgende:
Sharon Dijksma rijdt zo nog effe langs de warme bakker voor een koffiekoek of 4 en gaat dan slapen
Bij die manke achterop de rollator zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Omnifacer het volgende:
Sharon Dijksma rijdt zo nog effe langs de warme bakker voor een koffiekoek of 4 en gaat dan slapen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef capricia het volgende:
Bos komt wel minder verbitterd over dan het CDA. Hij ziet er ook minder vermoeid uit. En heeft zelfs een vriendelijke houding op dit tijdstip.
Netjes hoor!
Ruimte voor vragen van journalisten enzo. Petje af.
Goede PR manager. Dat wordt winst op 3 maart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef capricia het volgende:
Bos komt wel minder verbitterd over dan het CDA. Hij ziet er ook minder vermoeid uit. En heeft zelfs een vriendelijke houding op dit tijdstip.
Netjes hoor!
Ruimte voor vragen van journalisten enzo. Petje af.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Omnifacer het volgende:
Het is en blijft een arrogante onbetrouwbare rat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:14 schreef Morendo het volgende:
Check Bos dan vies lachen, toen hij bevraagd werd over de aankomende gemeenteraadsverkiezingen.
Ik ga ook, tot snel mensenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dankzij jou ga ik met een lach op mijn gezicht slapen, weltrusten mensen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef FB14 het volgende:
[..]
Bij die manke achterop de rollator zeker
Oftewel: de enige reden dat-ie het kabinet heeft laten klappen is voor de zetels tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:14 schreef Zelva het volgende:
"Daar bestaat traditioneel in de verkiezingstijd ook meer ruimte voor"
Wat een geblaat. Wat heeft de lokale politiek in vredesnaam met Uruzgan te maken? Wat heeft Bos überhaupt met de lokale politiek van doen?
Hier ook, we weten het nu wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:14 schreef beantherio het volgende:
Ik ga ook slapen. Het is wel goed zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |