Het is nacht. Om 6:00 begint de ochtend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:07 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Het is NU vanochtend... Niet gister ochtend!
Het is nog steeds ochtend toch?quote:
Bos zei goedemorgen,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is nacht. Om 6:00 begint de ochtend.
Maar niet over dat de bevolking tegen is. Niet gemeten, dus kan hij ook niets over zeggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos heeft gewoon een punt bij wat hij zegt over de eerdere kabinetsbesluit over vertrek uit Uruzgan en het ontbreken van een parlementaire meerderheid om te blijven in Uruzgan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voel je je dan niet slaperig inmiddels?![]()
Ja, idd. Vd Laan ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat Plasterk zich leent voor zo een potsierlijke vertoning zeg
Dan hadden ze een referendum moeten houden, nu is de Tweede Kamer de geldende graadmeter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:09 schreef FB14 het volgende:
[..]
Maar niet over dat de bevolking tegen is. Niet gemeten, dus kan hij ook niets over zeggen.
Klopt. Maar Bos zei dat de bevolking ook tegen was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hadden ze een referendum moeten houden, nu is de Tweede Kamer de geldende graadmeter.
De enige Calimero's die ik heb gezien waren van de CDA en dan ben ik niet eens een PvdA aanhanger om dat op te merken.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef capricia het volgende:
Toch komt Bos sympathiek over, as usual.
Referenda zijn waardelozer dan de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hadden ze een referendum moeten houden, nu is de Tweede Kamer de geldende graadmeter.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De enige Calimero's die ik heb gezien waren van de CDA en dan ben ik niet eens een PvdA aanhanger om dat op te merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |