Voel je je dan niet slaperig inmiddels?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik volg deze reeks al vanaf #5
Zeker, nadat ie mislukt was als minister van Justitie is ie maar minister van SZW geworden. He's my hero indeedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:55 schreef Morendo het volgende:
Donner is een held. Wie is dan een goede, intelligente politicus: Mariette Hamer?
Stumpers.
Nee. Zeker nu niet meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voel je je dan niet slaperig inmiddels?
samequote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef Stranger het volgende:
Nog even luisteren naar het populistische gelul van wouter bos, dan ga ik slapen.
Hoezo mislukt? Hij trad inderdaad af naar aanleiding van die Schiphol brand, maar was dat echt zijn schuld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Hukkie het volgende:
Uit het vorig deeltje:
[..]
Zeker, nadat ie mislukt was als minister van Justitie is ie maar minister van SZW geworden. He's my hero indeed
Daar komt hij aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef Theoden het volgende:
[..]
![]()
Gaap, ik zit er ook op te wachten.
Ik denk dat Bos nu geen behoefte heeft om van bil te gaan met jou.quote:
Deel 1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik volg deze reeks al vanaf #5
deze reeks is al dagen bezig dus...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:01 schreef Type-R het volgende:
waarom moeten we in 2 topics discussieren
Ja, wij waren eerst!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
deze reeks is al dagen bezig dus...
Anke Mquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef FB14 het volgende:
Wat is dat nou voor een mongool met die rollator![]()
Ja ik eigenlijk ook vanaf deel 1 zag ik net. Maar 2 t/m 4 weer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Deel 1
Ach guttegut, ze staan zij aan zij, als ware communisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |