Ja, we zitten nu precies op de helft. Een half jaar geleden zaten we met z'n allen op LL en over precies een half jaar zitten we er! Vanaf nu komt het dus steeds dichterbij!quote:
+1quote:
over en half jaar en nog wat dagen is het al weer voorbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, we zitten nu precies op de helft. Een half jaar geleden zaten we met z'n allen op LL en over precies een half jaar zitten we er! Vanaf nu komt het dus steeds dichterbij!
(Morgen kaartje kopen)
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
over en half jaar en nog wat dagen is het al weer voorbij.
Blink-182: Vrij / 12.30 / Indiaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef ondeugend het volgende:
Hawtin: Vrij / 12.30 / India
12.30 wtf ?
Okquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Jezus mensen...dat zijn gewoon placeholder tijden.
The Hives mogen van mij wel weer terugkomen, heb ze in 2008 moeten missen door MGMT. Hoewel ik ze wel op Pinkpop had gezien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Even google gebruikt en dit zijn bands die om en nabij rond lowlands optreden en dus eventueel zouden kunnen komen:
That would be nice?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Even google gebruikt en dit zijn bands die om en nabij rond lowlands optreden en dus eventueel zouden kunnen komen:
(bevestigd voor Pukkelpop, zelfde weekend als Lowlands)
Fun Lovin' Criminals
Niet echt grote namen dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
(bevestigd voor Øya festival in Noorwegen en/of Way Out West in Zweden, 10-14 augustus)
Casiokids
CCTV
Converge
Cymbals Eat Guitars
Fool's Gold
The Gaslight Anthem
Girls
Iggy & The Stooges
Invasion
La Roux
Major Lazer
Motorpsycho
Pavement
Raekwon
Serena Maneesh
Surfer Blood
The xx
(bevestigd voor Taubertal festival , 13-15 augustus)
The Hives
Levellers
Skunk Anansie
(bevestigd voor Haldern Pop: 10-14 augustus):
Tallest Man On Earth
The Low Anthem
Efterklang
David Ford
(bevestigd voor Pukkelpop, zelfde weekend als Lowlands)
Fun Lovin' Criminals
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Major Lazer
Raekwon
The xx
Efterklang
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.quote:
Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.
Dat weet ik niet. Ik kijk nooit op hun site.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef portie het volgende:
[..]
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?
ja hij komt als plastikman, hoop dat ie ook nog gewoon gaat draaien want die plastikman sets duren maar een uurtje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
quote:
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Editten is zó 2009.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Ik ga wel mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
Hopend op goede techno/minimal dj's![]()
vorig jaar grotendeels gemist, maar dit jaar ga ik zeker kijken. desnoods alleen.
Jimbo for sure.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Wie zat er eigenlijk te wachten op Blink 182?
Je kunt blink-182, Plastikman en Freebee gewoon overslaan hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik realiseer me eindelijk, nu er namen bekend zijn, dat ik gewoon erheen ga.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent nog wel ouder dan ik. Schande!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
Dit jaar derde keer, voel me al oud.
Dus dan spoor je gelijk nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Helemaal niemand!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
1 aug. HMH klopt iig niet.quote:Iemand al iets vernomen van Daft Punk. Ze treden 1 Aug op in de HMH. En de geruchten gaan dat ze ook op LL staan.
Kwam er pas later achter dat LL zo leuk was, en was niet heel serieus bedoelt hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En je bent nog wel ouder dan ik. Schande!
Heb in elk topic fap smileys en blink 182 in dezelfde zin gebruiktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Richie Hawtin.. zeker even kijken
C'est moi!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Nee, dat kan wel degelijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:04 schreef MadGuy het volgende:
Klopt het nu dat je nergens die CJP-korting kunt halen?
Werkt dat met een kortingscoupon of zo?quote:
Wel te hopen dat ie een beetje diep in de nacht geprogrammeerd wordt en niet als headliner al zo rond een uur of twaalf.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja hij komt als plastikman, hoop dat ie ook nog gewoon gaat draaien want die plastikman sets duren maar een uurtje.
Hier ook!quote:Op zondag 21 februari 2010 10:31 schreef Hpzone het volgende:
Kaartjes binnen. Weer een stukje voorpret erbij.
Het zal wel een stormloop aan kaartkopers zijn, aangezien LL veel te veel media aandacht heeft gekregen de afgleopen week op 3fm.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Gitaarmat het volgende:Zou dat zijn omdat de server het niet aankan, de stormloop van de kaartkopers, of een ander probleempje.
Fijn! Die doet het niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen via de site van Lowlands
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef lunko1979 het volgende:
Ik heb de kaarten in de pocket! Whoehoe ben erbij!!!
JEEEEEEEEEEEEUUUUUUUHHHH!!!..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wel meteen via livenation bestled ipv via de niet werkende LL site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha daaromquote:Op zondag 21 februari 2010 12:55 schreef ranja het volgende:
Het is nog niet uitverkocht
Kaart gekocht.
Yes!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan le Sac vs Scroobius Pip
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=9123
Elke CJP-pas heeft z'n eigen code, dus niet naamsgebonden. Even van iemand anders een code lenen en je krijgt kortingquote:Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef Cyclonist het volgende:
Dan zou ik toch graag aan de CJP-kaartjes eigenaren willen vragen: staat er op het kaartje vermeld dat je CJP korting hebt? Of misschien zelfs je CJP nummer? Als je alleen maar een kortingscode aan hoeft te vragen met een CJP nummer kan je natuurlijk makkelijk het kaartje van iemand anders ff lenen..![]()
Ik ben dan wel student (en volgens lowlands verdien ik dan die korting), maar ik ga geen 15 euro betalen voor 10 euro korting..
jep je naam komt wel groot in beeld en je moet de bijpassende geboortedatum weten maar verderop kan je gewoon je eigen verzendadres / eventim account gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Elke CJP-pas heeft z'n eigen code, dus niet naamsgebonden. Even van iemand anders een code lenen en je krijgt korting
Inderdaad, de oudere-jongerequote:Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef swentibold het volgende:
[..]
ik las trouwens net dat cjp pas nu 'voor jongeren tot 30 jaar 'is..dus echt niet alleen de studentjes die dr van kunnen profiteren
Wachten op de 65+ kortingquote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef Byte_Me het volgende:
wil ik mn vroege vogel ticket halen, zie ik dat ik tegenwoordig een CJP pas nodig heb. maar ja, zo jong ben ik natuurlijk niet meer
Er moet een nieuw topic komen daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:34 schreef Da hopman het volgende:
Lowlands 2010 bingo! Raad 10 artiesten die gaan komen!
Eens kijken wie er voor de volle kaart gaat.
Ik heb de mijne via Eventim besteld.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:10 schreef Ace1 het volgende:
Welke site kan je het beste kaartjes kopen? Hoor er verschillende langskomen...
Alles gaat via Eventim toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom niet gewoon de officiële Lowlands-site?
Bewaking @ LL is 99% ge-wel-dig. Maar dit valt wel ff tegen.quote:
Drummer Blood Red Shoes gevochten met bewaking LLAUNCH na het ruw verwijderen meisje dansend op het podium #LL10 #LLAUNCH
Dat ja. Eventim is wel een top bedrijf moet ik zeggen. Gaat soepeler dan anderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
kaartjes bestellen kan via eventim.nl en livenation.nl (is allebei van eventim) op LL site wordt je ook doorgeleid naar de site van livenation/eventim
ik was er ook maar heb niks meegekregen? het was dan iig niet tijdens blood red shoes,. misschien tijdens alpha dj's ofzo of nog later? en dan zal die drummer ook wel niet meer helemaal nuchter zijn geweestquote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bewaking @ LL is 99% ge-wel-dig. Maar dit valt wel ff tegen.
ik ben gewoon naar livenation.nl gegaan, snap ook niet waarom die twee sites er beiden zijn terwijl het voor grootste deel hetzelfde is maarjaquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat ja. Eventim is wel een top bedrijf moet ik zeggen. Gaat soepeler dan anderen.
Live Nation verkoopt geen kaarten, zij verzorgen productie en marketing.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon naar livenation.nl gegaan, snap ook niet waarom die twee sites er beiden zijn terwijl het voor grootste deel hetzelfde is maarja
ah ok maar dat kan toch ook op 1 sitequote:Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Live Nation verkoopt geen kaarten, zij verzorgen productie en marketing.
Bij Eventim kun je de kaarten kopen.
Via Live Nation wordt je ook altijd doorgelinkt naar Eventim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |