Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.
Dat weet ik niet. Ik kijk nooit op hun site.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef portie het volgende:
[..]
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?
ja hij komt als plastikman, hoop dat ie ook nog gewoon gaat draaien want die plastikman sets duren maar een uurtje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
quote:
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Editten is zó 2009.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Ik ga wel mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
Hopend op goede techno/minimal dj's![]()
vorig jaar grotendeels gemist, maar dit jaar ga ik zeker kijken. desnoods alleen.
Jimbo for sure.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Wie zat er eigenlijk te wachten op Blink 182?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |