Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.
Dat weet ik niet. Ik kijk nooit op hun site.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef portie het volgende:
[..]
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?
ja hij komt als plastikman, hoop dat ie ook nog gewoon gaat draaien want die plastikman sets duren maar een uurtje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
quote:
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Editten is zó 2009.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Ik ga wel mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
Hopend op goede techno/minimal dj's![]()
vorig jaar grotendeels gemist, maar dit jaar ga ik zeker kijken. desnoods alleen.
Jimbo for sure.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Wie zat er eigenlijk te wachten op Blink 182?
Je kunt blink-182, Plastikman en Freebee gewoon overslaan hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik realiseer me eindelijk, nu er namen bekend zijn, dat ik gewoon erheen ga.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent nog wel ouder dan ik. Schande!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
Dit jaar derde keer, voel me al oud.
Dus dan spoor je gelijk nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Helemaal niemand!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
1 aug. HMH klopt iig niet.quote:Iemand al iets vernomen van Daft Punk. Ze treden 1 Aug op in de HMH. En de geruchten gaan dat ze ook op LL staan.
Kwam er pas later achter dat LL zo leuk was, en was niet heel serieus bedoelt hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En je bent nog wel ouder dan ik. Schande!
Heb in elk topic fap smileys en blink 182 in dezelfde zin gebruiktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Richie Hawtin.. zeker even kijken
C'est moi!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Nee, dat kan wel degelijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:04 schreef MadGuy het volgende:
Klopt het nu dat je nergens die CJP-korting kunt halen?
Werkt dat met een kortingscoupon of zo?quote:
Wel te hopen dat ie een beetje diep in de nacht geprogrammeerd wordt en niet als headliner al zo rond een uur of twaalf.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja hij komt als plastikman, hoop dat ie ook nog gewoon gaat draaien want die plastikman sets duren maar een uurtje.
Hier ook!quote:Op zondag 21 februari 2010 10:31 schreef Hpzone het volgende:
Kaartjes binnen. Weer een stukje voorpret erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |