The Hives mogen van mij wel weer terugkomen, heb ze in 2008 moeten missen door MGMT. Hoewel ik ze wel op Pinkpop had gezien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Even google gebruikt en dit zijn bands die om en nabij rond lowlands optreden en dus eventueel zouden kunnen komen:
That would be nice?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Even google gebruikt en dit zijn bands die om en nabij rond lowlands optreden en dus eventueel zouden kunnen komen:
(bevestigd voor Pukkelpop, zelfde weekend als Lowlands)
Fun Lovin' Criminals
Niet echt grote namen dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
(bevestigd voor Øya festival in Noorwegen en/of Way Out West in Zweden, 10-14 augustus)
Casiokids
CCTV
Converge
Cymbals Eat Guitars
Fool's Gold
The Gaslight Anthem
Girls
Iggy & The Stooges
Invasion
La Roux
Major Lazer
Motorpsycho
Pavement
Raekwon
Serena Maneesh
Surfer Blood
The xx
(bevestigd voor Taubertal festival , 13-15 augustus)
The Hives
Levellers
Skunk Anansie
(bevestigd voor Haldern Pop: 10-14 augustus):
Tallest Man On Earth
The Low Anthem
Efterklang
David Ford
(bevestigd voor Pukkelpop, zelfde weekend als Lowlands)
Fun Lovin' Criminals
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Major Lazer
Raekwon
The xx
Efterklang
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.quote:
Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het Plastikman wordt.
Dat weet ik niet. Ik kijk nooit op hun site.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef portie het volgende:
[..]
Lowlands geeft dat zelf toch al aan?
ja hij komt als plastikman, hoop dat ie ook nog gewoon gaat draaien want die plastikman sets duren maar een uurtje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij gaat een wereldtour maken als Plastikman live, dus goeie kans dat hij als Plastikman Lowlands aan doet.
quote:
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 4 gel;eden sloot hij zondag de Bravo af, dat was zo'n geweldige set! Was echt bizar hoeveel Minimal en Techno er dat jaar stond!!
Editten is zó 2009.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Ik ga wel mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
Hopend op goede techno/minimal dj's![]()
vorig jaar grotendeels gemist, maar dit jaar ga ik zeker kijken. desnoods alleen.
Jimbo for sure.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Wie zat er eigenlijk te wachten op Blink 182?
Je kunt blink-182, Plastikman en Freebee gewoon overslaan hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik realiseer me eindelijk, nu er namen bekend zijn, dat ik gewoon erheen ga.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent nog wel ouder dan ik. Schande!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
Dit jaar derde keer, voel me al oud.
Dus dan spoor je gelijk nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:04 schreef portie het volgende:
[..]
[..]
je quote jezelf een paar seconden na elkaar.
Helemaal niemand!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:10 schreef frame-saw het volgende:
Wie zat er eigenlijk te wachten op Blink 182?
1 aug. HMH klopt iig niet.quote:Iemand al iets vernomen van Daft Punk. Ze treden 1 Aug op in de HMH. En de geruchten gaan dat ze ook op LL staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |