jep je naam komt wel groot in beeld en je moet de bijpassende geboortedatum weten maar verderop kan je gewoon je eigen verzendadres / eventim account gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Elke CJP-pas heeft z'n eigen code, dus niet naamsgebonden. Even van iemand anders een code lenen en je krijgt korting
Inderdaad, de oudere-jongerequote:Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef swentibold het volgende:
[..]
ik las trouwens net dat cjp pas nu 'voor jongeren tot 30 jaar 'is..dus echt niet alleen de studentjes die dr van kunnen profiteren
Wachten op de 65+ kortingquote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef Byte_Me het volgende:
wil ik mn vroege vogel ticket halen, zie ik dat ik tegenwoordig een CJP pas nodig heb. maar ja, zo jong ben ik natuurlijk niet meer
Er moet een nieuw topic komen daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:34 schreef Da hopman het volgende:
Lowlands 2010 bingo! Raad 10 artiesten die gaan komen!
Eens kijken wie er voor de volle kaart gaat.
Ik heb de mijne via Eventim besteld.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:10 schreef Ace1 het volgende:
Welke site kan je het beste kaartjes kopen? Hoor er verschillende langskomen...
Alles gaat via Eventim toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom niet gewoon de officiële Lowlands-site?
Bewaking @ LL is 99% ge-wel-dig. Maar dit valt wel ff tegen.quote:
Drummer Blood Red Shoes gevochten met bewaking LLAUNCH na het ruw verwijderen meisje dansend op het podium #LL10 #LLAUNCH
Dat ja. Eventim is wel een top bedrijf moet ik zeggen. Gaat soepeler dan anderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
kaartjes bestellen kan via eventim.nl en livenation.nl (is allebei van eventim) op LL site wordt je ook doorgeleid naar de site van livenation/eventim
ik was er ook maar heb niks meegekregen? het was dan iig niet tijdens blood red shoes,. misschien tijdens alpha dj's ofzo of nog later? en dan zal die drummer ook wel niet meer helemaal nuchter zijn geweestquote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bewaking @ LL is 99% ge-wel-dig. Maar dit valt wel ff tegen.
ik ben gewoon naar livenation.nl gegaan, snap ook niet waarom die twee sites er beiden zijn terwijl het voor grootste deel hetzelfde is maarjaquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat ja. Eventim is wel een top bedrijf moet ik zeggen. Gaat soepeler dan anderen.
Live Nation verkoopt geen kaarten, zij verzorgen productie en marketing.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon naar livenation.nl gegaan, snap ook niet waarom die twee sites er beiden zijn terwijl het voor grootste deel hetzelfde is maarja
ah ok maar dat kan toch ook op 1 sitequote:Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Live Nation verkoopt geen kaarten, zij verzorgen productie en marketing.
Bij Eventim kun je de kaarten kopen.
Via Live Nation wordt je ook altijd doorgelinkt naar Eventim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |