Het zal wel een stormloop aan kaartkopers zijn, aangezien LL veel te veel media aandacht heeft gekregen de afgleopen week op 3fm.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Gitaarmat het volgende:Zou dat zijn omdat de server het niet aankan, de stormloop van de kaartkopers, of een ander probleempje.
Fijn! Die doet het niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen via de site van Lowlands
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef lunko1979 het volgende:
Ik heb de kaarten in de pocket! Whoehoe ben erbij!!!
JEEEEEEEEEEEEUUUUUUUHHHH!!!..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wel meteen via livenation bestled ipv via de niet werkende LL site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha daaromquote:Op zondag 21 februari 2010 12:55 schreef ranja het volgende:
Het is nog niet uitverkocht
Kaart gekocht.
Yes!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan le Sac vs Scroobius Pip
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=9123
Elke CJP-pas heeft z'n eigen code, dus niet naamsgebonden. Even van iemand anders een code lenen en je krijgt kortingquote:Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef Cyclonist het volgende:
Dan zou ik toch graag aan de CJP-kaartjes eigenaren willen vragen: staat er op het kaartje vermeld dat je CJP korting hebt? Of misschien zelfs je CJP nummer? Als je alleen maar een kortingscode aan hoeft te vragen met een CJP nummer kan je natuurlijk makkelijk het kaartje van iemand anders ff lenen..![]()
Ik ben dan wel student (en volgens lowlands verdien ik dan die korting), maar ik ga geen 15 euro betalen voor 10 euro korting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |