Welke climax? Die dat een van de 2 partijen buigt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Equites het volgende:
Ik vind het wel zonde dat we er niets van zien. Gister heel dat debat kunnen volgen en dan nadert de climax, mis je hem
Het was een succes geweest als we maar 1 topic nodig hadden, voordat het kabinet viel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef Sphere het volgende:
Topic no 19 alweer.
Heb wel een succesreeks geopend geloof ik.![]()
PvdA zal wel weer draaien. Kost ze hun laatste zetels.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Welke climax? Die dat een van de 2 partijen buigt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was een succes geweest als we maar 1 topic nodig hadden, voordat het kabinet viel!
Jah, daar kan ik niet tegenopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was een succes geweest als we maar 1 topic nodig hadden, voordat het kabinet viel!
Tsja, écht gesloten blijven de deuren niet, met al die blackberries enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:13 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Momenteel keihard gevecht in Trêveszaal over Uruzgan. PvdA blijft bij standpunt.. nu weg. CDA wil daar niet aan [aldus Journaal].
Zijn er al berichten naar buiten gekomen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Tsja, écht gesloten blijven de deuren niet, met al die blackberries enzo.
ik heb het journaal niet gezien - baseren die zich alleen op de informatied ie vooraf al bekend was?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn er al berichten naar buiten gekomen dan?
Tenzij anders vermeldt,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
ik heb het journaal niet gezien - baseren die zich alleen op de informatied ie vooraf al bekend was?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Sphere het volgende:
[..]
PvdA zal wel weer draaien. Kost ze hun laatste zetels.
daarom niet dus he, dan ziin ze mijn stem kwijtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Sphere het volgende:
[..]
PvdA zal wel weer draaien. Kost ze hun laatste zetels.
Sterker........het is het CDA dat tegen de wil van de kamer in wil blijven, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Waarom wordt de PvdA daar zo op afgerekend terwijl het CDA minstens zo erg is?
Keer op keer & Balkie weet de waarheid altijd zo te verdraaien dat de PvdA de schuld krijgtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef Pugg het volgende:
[..]
Sterker........het is het CDA dat tegen de wil van de kamer in wil blijven, zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Keer op keer & Balkie weet de waarheid altijd zo te verdraaien dat de PvdA de schuld krijgt... En ik had ooit de illusie dat het volk niet zó stom was
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef ender_xenocide het volgende:
Het CDA heeft gewoon gegokt op een draai en verloren….
Ze tillen het dus over het weekendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
PVDA wil vandaag besluit "weg uit Uruzgan" en dan evenueel volgende week nog kijken naar andere opties
Mooi. Ik kreeg gisteren sterk de indruk dat de PvdA (weer) tegemoet wilde komen aan de wensen van het CDA.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
PVDA wil vandaag besluit "weg uit Uruzgan" en dan evenueel volgende week nog kijken naar andere opties
Keertje te vaak naar de Vliegende Panters geluisterd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:44 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap niet waarom het CDA zo graag oorlog wil met die moslims
Inderdaad, dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Mooi. Ik kreeg gisteren sterk de indruk dat de PvdA (weer) tegemoet wilde komen aan de wensen van het CDA.
simpel. baantjes in de NAVO. Of baantjes internationaal. Dat levert vele geld en aanzien op. Ze zitten er echt niet voor de belangen van wie dan ook. Alleen die van zichzelfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:44 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap niet waarom het CDA zo graag oorlog wil met die moslims
Moet het CDA het wel eens zijn met het besluit dat ze uit Uruzgan gaan.quote:Ze tillen het dus over het weekend .
die iillusie is me jaren terug al ontnomen...m.n toen in ene allerlei figuren namens "De Nederlander" en " Het Volk" begonnen te praten...En deze figuren ook nog eens flink gehoor kregenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik had ooit de illusie dat het volk niet zó stom was
kan het wel voorstellen. Ongeacht welke vraag je ook zou stellen, hoe vast je iemand ook lult, er gebeurt gewoon helemaal NIETS. Zelfs al had Hamer of Bos jankend de 2e kamer verlaten, nog steeds zal er niets veranderen. Simpelweg omdat het pluche zo lekker zit, en men toch wel weet dat als er verkiezingen komen, ze sowieso wel afgestraft wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef paddy het volgende:
Ik vond het SGP nog het meest fatsoenlijk naar buiten komen. Kritiek moet kunnen, maar de oppositie gedroeg zich werkelijk als een stel schreeuwende en rellende tokkies.
Ik kan mijn stem niet naar de SGP laten gaan, omdat ik het met bepaalde punten absoluut niet eens was, maar mijn waardering voor die man qua het debat van gisteren.
Omdat de PvdA, bij monde van Wouter Bos, van de week heel hard en onomwonden heeft in de media heeft gezegd dat ze hoe dan ook weg gaan uit Uruzgan. Nu weer terugkrabbelen is dan een beetje raar. Bovendien is zulke zaken in de media uitvechten ipv in de besloten trevezaal nogal not done.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Waarom wordt de PvdA daar zo op afgerekend terwijl het CDA minstens zo erg is?
Nee dat vind ik te simpel. Ook de redenering dat het invloed oplevert binnen intergouvermentele organisaties als de NAVO of de G-20 wat mij betreft is te beperkt. Het is mij niet meer helemaal duidelijk wat de belangen precies zijn, dus volgens mij gaat dit puur om de partijpolitieke opstelling van een paar zeer koppige CDA'ers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
simpel. baantjes in de NAVO. Of baantjes internationaal. Dat levert vele geld en aanzien op. Ze zitten er echt niet voor de belangen van wie dan ook. Alleen die van zichzelf
Dit is toch niet wat er gisteren tijdens het debat heeft afgespeeld. Toen Verhagen werd ondervraagd door de Kamer of het verzoek van de NAVO voor de direct betrokkenen (de zeshoek) een verrassing zou kunnen zijn, zei hij duidelijk dat dit voor niemand kon zijn. En ook op de vraag of Wouter Bos niets wist over een brief zei hij duidelijk nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef ender_xenocide het volgende:
Aangezien Bos aan Balkenende op 4 februari ’s ochtends heeft laten weten niet akkoord te gaan met verlenging van missie in Uruzgan was hij dus terecht verbaasd dat er ’s middags al een brief met juist verlenging al op de mat lag.
Het CDA heeft gewoon gegokt op een draai en verloren….
misshien nog nieuws zometeen?quote:haagsche
Ministers even in de rust stand. Lunch. Verhagen en Donner buiten de deur, de rest blijft binnen..
Hier ook, vooral toen men massaal op een lijk stemdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:47 schreef Motorist het volgende:
[..]
die iillusie is me jaren terug al ontnomen...m.n toen in ene allerlei figuren namens "De Nederlander" en " Het Volk" begonnen te praten...En deze figuren ook nog eens flink gehoor kregen
Er is dan ook niks mis met het repsect hebben voor iemand met een ander strandpunt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef paddy het volgende:
Ik vond het SGP nog het meest fatsoenlijk naar buiten komen. Kritiek moet kunnen, maar de oppositie gedroeg zich werkelijk als een stel schreeuwende, zuigende en rellende tokkies. SP sloeg werkelijk alles.
Ik kan mijn stem niet naar de SGP laten gaan, omdat ik het met bepaalde punten absoluut niet eens was, maar mijn waardering voor die man qua het debat van gisteren.
speelt natuurlijk ook mee, het achterban verhaal. er word gewoon een vies spelletje gespeelt binnen het CDA, en dat werkt door naar buiten. Soms in goede zin, maar zoals nu, kan het de coalitie breken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee dat vind ik te simpel. Ook de redenering dat het invloed oplevert binnen intergouvermentele organisaties als de NAVO of de G-20 wat mij betreft is te beperkt. Het is mij niet meer helemaal duidelijk wat de belangen precies zijn, dus volgens mij gaat dit puur om de partijpolitieke opstelling van een paar zeer koppige CDA'ers.
Het kabinet spreekt met één mond, dat staat zelfs in de Grondwet. De ministers mogen het best met elkaar oneens zijn, maar dat moeten ze dan achter gesloten deuren in de ministerraad met elkaar uitvechten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef paddy het volgende:
Ik vond het SGP nog het meest fatsoenlijk naar buiten komen. Kritiek moet kunnen, maar de oppositie gedroeg zich werkelijk als een stel schreeuwende, zuigende en rellende tokkies. SP sloeg werkelijk alles.
Zoals de oppositie loopt te janken zouden er alleen gelijkdenkenden samen kunnen regeren? Alsjeblieft niet zeg. Het is juist goed dat er een mix van stellingen is.
Toch was Balkie (voor zijn doen) heel duidelijk toen hij zei dat Bos van niets wist.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat er gisteren tijdens het debat heeft afgespeeld. Toen Verhagen werd ondervraagd door de Kamer of het verzoek van de NAVO voor de direct betrokkenen (de zeshoek) een verrassing zou kunnen zijn, zei hij duidelijk dat dit voor niemand kon zijn. En ook op de vraag of Wouter Bos niets wist over een brief zei hij duidelijk nee.
Wie van het PvdA heeft dan gezegd dat ze de beslissing over Uruzgan over het weekend heen willen tillen? De beslissing die ze nu willen forceren in het kabinet is terugtrekking uit Uruzgan, over de rest van Afganistan valt nog te praten zoals ook altijd is gezegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef Sphere het volgende:
[..]
Omdat de PvdA, bij monde van Wouter Bos, van de week heel hard en onomwonden heeft in de media heeft gezegd dat ze hoe dan ook weg gaan uit Uruzgan. Nu weer terugkrabbelen is dan een beetje raar. Bovendien is zulke zaken in de media uitvechten ipv in de besloten trevezaal nogal not done.
En zelfs dat doen ze en plain public al niet meer. Daar is nog maar één mogelijke conclusie aan te verbinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Het kabinet spreekt met één mond, dat staat zelfs in de Grondwet. De ministers mogen het best met elkaar oneens zijn, maar dat moeten ze dan achter gesloten deuren in de ministerraad met elkaar uitvechten.
Ja. Maar dan klopt de stelling van Verhagen weer niet. Iemand liegt, of er is een groffe communicatiefout tussen Koenders, en Bos.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch was Balkie (voor zijn doen) heel duidelijk toen hij zei dat Bos van niets wist.
Dit is juist heel grappigquote:
Dat kan helemaal niet!quote:
CDA'ers bepleitten vanochtend uitstel.
Voor de PvdA lijkt dat alleen wenselijk
als ze erop kan vertrouwen dat er geen
verlengde militaire missie komt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef Sphere het volgende:
[..]
"Ze" ?
Jij behoort niet tot "het volk" ?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ja. Maar dan klopt de stelling van Verhagen weer niet. Iemand liegt, of er is een groffe communicatiefout tussen Koenders, en Bos.
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?quote:CDA'ers bepleitten vanochtend uitstel.
Voor de PvdA lijkt dat alleen wenselijk
als ze erop kan vertrouwen dat er geen
verlengde militaire missie komt.
nee, was wel een logsich gevolg van wat hamer aangaf. Het moet voor 1 maart klaar. Aangezien dit de laatste ministerraad is voor 1 maart, zou je verwachten dat het vandaag klaar moet zijn, maar, er zijn nog altijd opties over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?
Nee, maar aangezien ze dat gisteren vele malen letterlijk hebben gezegd, is het niet echt de moeite van herhalen waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?
Idd. anders hadden de CDA’ers wel veel harder van zich afgebeten, zoals ik al eerder zei gegokt op een draai en verloren…..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]& mijns inziens is het Verhagen die liegt. Als een PvdA'er zo stellig is als Bos is, met de reputatie die de PvdA heeft, kunnen ze het niet maken om te liegen. Zeker niet, als het een lid van de regering betreft. Liegen zal dan altijd uitkomen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
eenschquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Idd. anders hadden de CDA’ers wel veel harder van zich afgebeten, zoals ik al eerder zei gegokt op een draai en verloren…..
Wilders kan zich alleen bedienen van Tokkie-taalgebruik. Normaal reageren is hem tegenwoordig vreemd. Jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)ilders.avi_plain.xmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..], zei hij (schijnbaar) in een interview op RTLZ... Kan helaas niet de video vinden.
Nee. Verhagen en Donner. Samen. Donner is keiharde onderhandelaar. Verhagen is een rat.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
*** UPDATE: Frits Wester: Er is nog niet over Uruzgan gesproken tijdens de ministerraad.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef GuidooH het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ilders.avi_plain.xml
Hoe weet hij dat nu weer..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
*** UPDATE: Frits Wester: Er is nog niet over Uruzgan gesproken tijdens de ministerraad.
Volgens BNR: ze zijn wss met de reguliere agenda begonnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?
Ze zitten nog over de de medailles van Gerritsen en Van Riessen te praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?
ministers komen net naar buiten. Is wss in alle nieuwsuitzendingen geweestquote:
Wat een leeghoofd is het ook. Lijkt net zo'n draaiorgel, maar dan met een uiterst beperkt aantal platen op de kar. Hopelijk neemt hij zichzelf serieuzer dan de mensen die op hem stemmen, daar schijnt hij zelf ook geen echt hoge pet van op te hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]& mijns inziens is het Verhagen die liegt. Als een PvdA'er zo stellig is als Bos is, met de reputatie die de PvdA heeft, kunnen ze het niet maken om te liegen. Zeker niet, als het een lid van de regering betreft. Liegen zal dan altijd uitkomen.
Dat klopt, en zegt in feite ook die man van het SGP, maar de drama die er nu op volgt is werkelijk overtrokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Het kabinet spreekt met één mond, dat staat zelfs in de Grondwet. De ministers mogen het best met elkaar oneens zijn, maar dat moeten ze dan achter gesloten deuren in de ministerraad met elkaar uitvechten.
En verder vond ik dat Halsema en Pechtold het goed deden. Bij een belangrijke kwestie is het niet zo gek als er vurig gedebatteerd wordt. Alleen dat gebries van Kant en het getier van Verdonk hoeft van mij ook niet, nee.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
linkje? Kan het niet vinden op zijn twitterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
Beetje lafhartige poging om het kabinet te redden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ministers komen net naar buiten. Is wss in alle nieuwsuitzendingen geweest.
Verslaggever op BNR noemt het "kinderachtig, maar ziet Balkenende wel aan om de reguliere agenda te volgen en vervolgens Uruzgan in de rondvraag te behandelen"
Zal ie op tv gezegd hebben, gok ik. Wel typisch dat ie dat weet. En als ze het niet over Uruzgan hebben, waarover dan wel??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
linkje? Kan het niet vinden op zijn twitter
Zie mijn eerdere postsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal ie op tv gezegd hebben, gok ik. Wel typisch dat ie dat weet. En als ze het niet over Uruzgan hebben, waarover dan wel??
Naja. Het zijn beslissingen die genomen moeten worden. begin je met Uruzgan en het knalt uit elkaar, dan worden die beslissingen niet meer genomen. Vertraging dus, en dat is slecht. Kan je beter ieder geval beslissen wat kan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens BNR: ze zijn wss met de reguliere agenda begonnen
Dan is het gek dat Wouter Bos in de verklaring van 12 februari in plaats van zijn verbazing te onderstrepen ineens praatte over een misverstand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef RvLaak het volgende:
Waar zou verhagen in dit geval moeten liegen dan? Liegen tegen de NAVO? Hij heeft toch herhaaldelijk gezegd dat er geen besluit is genomen? En alleen punten wilde zien voordat er überhaupt wat te discussiëren valt vanuit de NAVO?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Verhagen liegt echt vaak hoor. Of ieder geval, de waarheid net iets anders brengen dan de bedoeling is.
yep is net op tv verteldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal ie op tv gezegd hebben, gok ik. Wel typisch dat ie dat weet. En als ze het niet over Uruzgan hebben, waarover dan wel??
Ook met het geluid uit kon je wel zien dat Bos de boel bij elkaar gelogen heeft. Daar heeft hij normaal echt weinig last van (rood prednisonhoofd)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dan is het gek dat Wouter Bos in de verklaring van 12 februari in plaats van zijn verbazing te onderstrepen ineens praatte over een misverstand.
Hoe verklaar je dit dan? Het kan niet allebei waar zijn.
Of hij wist van niets en hij loog in de verklaring na de ministerraad van vorige week. Of hij loog bij Pauw & Witteman.
quote:fritswester
Uit NAVO-kring over missie elders: we zouden niet weten wat we elders met Nederlanders zouden moeten. Zien geen nuttige taak buiten Uruzgan
half a minute ago from web
Inderdaad, dat wil zeggen dat áls de CDA toegeeft aan de PvdA, dat de gesprekken volgende week geen nut zouden hebben. Dus de CDA zal dat niet doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:19 schreef Disavowed het volgende:
Uit NAVO-kring over missie elders: we zouden niet weten wat we elders met Nederlanders zouden moeten. Zien geen nuttige taak buiten Uruzgan
1 minutes ago from web
Wordt steeds leuker
Denk dat hij gedwongen is om die verklaring op te lezen. Kan me zo niet de letterlijke tekst herinneren, maar volgens mij zei hij nergens dat hij geïnformeerd was. Enkel "de betrokken bewindvoerders". En aangezien Balkie aangaf dat hij er niet bij was, was hij niet betrokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dan is het gek dat Wouter Bos in de verklaring van 12 februari in plaats van zijn verbazing te onderstrepen ineens praatte over een misverstand.
Hoe verklaar je dit dan? Het kan niet allebei waar zijn.
Of hij wist van niets en hij loog in de verklaring na de ministerraad van vorige week. Of hij loog bij Pauw & Witteman.
Waarschijnlijk zijn ze beide schuldig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ook met het geluid uit kon je wel zien dat Bos de boel bij elkaar gelogen heeft. Daar heeft hij normaal echt weinig last van (rood prednisonhoofd)
Het is Uruzgan of niks, en niks is geen optie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog naar Somalië gaan
Frits Wester gebruikt ook nog een ander medium dan Twitter om nieuws naar buiten te brengen: Televisie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
linkje? Kan het niet vinden op zijn twitter
hoe ouderwetsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef Sphere het volgende:
[..]
Frits Wester gebruikt ook nog een ander medium dan Twitter om nieuws naar buiten te brengen: Televisie.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat hij gedwongen is om die verklaring op te lezen. Kan me zo niet de letterlijke tekst herinneren, maar volgens mij zei hij nergens dat hij geïnformeerd was. Enkel "de betrokken bewindvoerders". En aangezien Balkie aangaf dat hij er niet bij was, was hij niet betrokken.
Jezus, begin nu ook als een politicus te denken
Ja, dat zou ik ook hilarisch vinden. En dat hebben ze niet gedaan. Dat was voor de vorm, om het debat door te komen. Kabinet wilde het debat ook niet. Die wilden het in ministerraad gaan uitvechten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Waar zou verhagen in dit geval moeten liegen dan? Liegen tegen de NAVO? Hij heeft toch herhaaldelijk gezegd dat er geen besluit is genomen? En alleen punten wilde zien voordat er überhaupt wat te discussiëren valt vanuit de NAVO?
Ik zou het niet anders in een vergadering willen zien.
Ik zou het zelfs hilarisch vinden over dingen te debatteren die helemaal misschien niet aan de orde zijn. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
straks kijken, nu eerst een peukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |