abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78183240
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef Sphere het volgende:

[..]

"Ze" ?
Jij behoort niet tot "het volk" ?

Niet tot de mensen die de PvdA wel op van alles af willen rekenen, maar daarna weer vrolijk CDA gaan stemmen.
pi_78183291
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ja. Maar dan klopt de stelling van Verhagen weer niet. Iemand liegt, of er is een groffe communicatiefout tussen Koenders, en Bos.
& mijns inziens is het Verhagen die liegt. Als een PvdA'er zo stellig is als Bos is, met de reputatie die de PvdA heeft, kunnen ze het niet maken om te liegen. Zeker niet, als het een lid van de regering betreft. Liegen zal dan altijd uitkomen.
pi_78183306
waarom wordt RTLZ afgebroken
pi_78183328
quote:
CDA'ers bepleitten vanochtend uitstel.
Voor de PvdA lijkt dat alleen wenselijk
als ze erop kan vertrouwen dat er geen
verlengde militaire missie komt.
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?
pi_78183336
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom word RTLZ afgebroken
reclame, dan nieuws. Doen ze altijd met herhalingen
pi_78183365
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef GuidooH het volgende:

[..]

nee, was wel een logsich gevolg van wat hamer aangaf. Het moet voor 1 maart klaar. Aangezien dit de laatste ministerraad is voor 1 maart, zou je verwachten dat het vandaag klaar moet zijn, maar, er zijn nog altijd opties over.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_78183369
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Nee, maar aangezien ze dat gisteren vele malen letterlijk hebben gezegd, is het niet echt de moeite van herhalen waard
pi_78183409
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef RvLaak het volgende:

[..]

& mijns inziens is het Verhagen die liegt. Als een PvdA'er zo stellig is als Bos is, met de reputatie die de PvdA heeft, kunnen ze het niet maken om te liegen. Zeker niet, als het een lid van de regering betreft. Liegen zal dan altijd uitkomen.
Idd. anders hadden de CDA’ers wel veel harder van zich afgebeten, zoals ik al eerder zei gegokt op een draai en verloren…..
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_78183453
Frits Wester zal toch wel inbreken in RTLZ, als de ministerraad is afgelopen?
pi_78183459
in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
pi_78183482
weer dat vreselijke mens Hella ofzo
pi_78183492
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:
, zei hij (schijnbaar) in een interview op RTLZ... Kan helaas niet de video vinden.
pi_78183502
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Idd. anders hadden de CDA’ers wel veel harder van zich afgebeten, zoals ik al eerder zei gegokt op een draai en verloren…..
eensch
pi_78183504
quote:
Wilders kan zich alleen bedienen van Tokkie-taalgebruik. Normaal reageren is hem tegenwoordig vreemd. Jammer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78183534
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

, zei hij (schijnbaar) in een interview op RTLZ... Kan helaas niet de video vinden.
http://www.rtl.nl/compone(...)ilders.avi_plain.xml
pi_78183548
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

misshien nog nieuws zometeen?
Nee. Verhagen en Donner. Samen. Donner is keiharde onderhandelaar. Verhagen is een rat.
1+1=2 Oftewel. Ze gaan een plan maken om pvda zoveel mogelijk voor lul te zetten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78183550
*** UPDATE: Frits Wester: Er is nog niet over Uruzgan gesproken tijdens de ministerraad.
pi_78183556
Dranghekken?
pi_78183557
quote:
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:05:49 #170
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78183656
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
*** UPDATE: Frits Wester: Er is nog niet over Uruzgan gesproken tijdens de ministerraad.
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_78183686
quote:
, held. Dank
pi_78183695
quote:
Hoe weet hij dat nu weer..
pi_78183709
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:

[..]

Volgens BNR: ze zijn wss met de reguliere agenda begonnen
pi_78183720
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:

[..]

Ze zitten nog over de de medailles van Gerritsen en Van Riessen te praten.

Maarrem... hoe weet Frits Wester nou weer wat er in de Trevezaal besproken wordt? Zit er weer zo'n slampamper te twitteren ofzo?
pi_78183743
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:06 schreef Green1 het volgende:

[..]

Hoe weet hij dat nu weer..
ministers komen net naar buiten. Is wss in alle nieuwsuitzendingen geweest .

Verslaggever op BNR noemt het "kinderachtig, maar ziet Balkenende wel aan om de reguliere agenda te volgen en vervolgens Uruzgan in de rondvraag te behandelen"
pi_78183798
quote:
Wat een leeghoofd is het ook. Lijkt net zo'n draaiorgel, maar dan met een uiterst beperkt aantal platen op de kar. Hopelijk neemt hij zichzelf serieuzer dan de mensen die op hem stemmen, daar schijnt hij zelf ook geen echt hoge pet van op te hebben.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78183810
quote:

[..]

Tuurlijk.
Verhagen liegt echt vaak hoor. Of ieder geval, de waarheid net iets anders brengen dan de bedoeling is.

Scenario lijkt duidelijk te worden.
PvdA wil nu beslissen geen nieuwe missie in uruzgan nu beslissen. Volgende week wordt dan de rest besloten. CDA zal dit denk ik slikken. In het weekend roept dan iemand net wat anders. Dus nog net voor de verkiezingen, door iemand van cda. Verhagen/de Vries ofzo. Weer gezeik,spoeddebat en we gaan weer over tot de orde van de dag.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78183817
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Het kabinet spreekt met één mond, dat staat zelfs in de Grondwet. De ministers mogen het best met elkaar oneens zijn, maar dat moeten ze dan achter gesloten deuren in de ministerraad met elkaar uitvechten.

En verder vond ik dat Halsema en Pechtold het goed deden. Bij een belangrijke kwestie is het niet zo gek als er vurig gedebatteerd wordt. Alleen dat gebries van Kant en het getier van Verdonk hoeft van mij ook niet, nee.
Dat klopt, en zegt in feite ook die man van het SGP, maar de drama die er nu op volgt is werkelijk overtrokken.

Dit had de helft van de tijd kunnen duren wanneer ze niet zo rellerig bezig waren. Ik vond Halsema dus net zo rellerig en woorden in de mond leggend die niet werden uitgesproken. Dat Bos dingen niet had moeten roepen voor de tijd, snapt iedereen. Is daar uren herhalen van geneuzel, zonder ook maar naar een antwoord te willen luisteren voor nodig? Je afschuw uiten over het voor de tijd al je mening uiten tegen de pers voordat er überhaupt een gezamenlijk overleg en besluit is genomen? Allemaal prima, maar dit debat leek meer op een puberruzie met inbegrepen van alle puberhormonen, dan dat er een net debat gevoerd werd.

Ik deel de mening van de SGP dus. Ze zouden zich moeten schamen. Met de VVD was het toen al net zo'n idiote rel met woorden.

Het is toch belachelijk dat je alleen maar met andere woorden kan zeggen"mijn woorden zijn waarheid " en een tegenargument niet accepteert omdat je het tegenargument niet wil horen? Want dat was hier aan de gang.

Dat het vurig mag zijn ben ik met je eens, maar ik zat me meer en meer op te vreten over de laagheid van het niveau van dit debat. En doel nu voornamelijk op de oppositie.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_78183826
quote:
pi_78183833
quote:
linkje? Kan het niet vinden op zijn twitter
pi_78183843
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]

ministers komen net naar buiten. Is wss in alle nieuwsuitzendingen geweest .

Verslaggever op BNR noemt het "kinderachtig, maar ziet Balkenende wel aan om de reguliere agenda te volgen en vervolgens Uruzgan in de rondvraag te behandelen"
Beetje lafhartige poging om het kabinet te redden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78183859
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zal ie op tv gezegd hebben, gok ik. Wel typisch dat ie dat weet. En als ze het niet over Uruzgan hebben, waarover dan wel??
pi_78183876
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zal ie op tv gezegd hebben, gok ik. Wel typisch dat ie dat weet. En als ze het niet over Uruzgan hebben, waarover dan wel??
Zie mijn eerdere posts
pi_78183888
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Volgens BNR: ze zijn wss met de reguliere agenda begonnen
Naja. Het zijn beslissingen die genomen moeten worden. begin je met Uruzgan en het knalt uit elkaar, dan worden die beslissingen niet meer genomen. Vertraging dus, en dat is slecht. Kan je beter ieder geval beslissen wat kan.
Het duidt er juist op imo dat er juist veel spanning is en men van alles verwacht.
And that is the news.''
pi_78183915
quote:

[..]

Dan is het gek dat Wouter Bos in de verklaring van 12 februari in plaats van zijn verbazing te onderstrepen ineens praatte over een misverstand.
Hoe verklaar je dit dan? Het kan niet allebei waar zijn.
Of hij wist van niets en hij loog in de verklaring na de ministerraad van vorige week. Of hij loog bij Pauw & Witteman.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_78183953
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Verhagen liegt echt vaak hoor. Of ieder geval, de waarheid net iets anders brengen dan de bedoeling is.
Waar zou verhagen in dit geval moeten liegen dan? Liegen tegen de NAVO? Hij heeft toch herhaaldelijk gezegd dat er geen besluit is genomen? En alleen punten wilde zien voordat er überhaupt wat te discussiëren valt vanuit de NAVO?

Ik zou het niet anders in een vergadering willen zien.

Ik zou het zelfs hilarisch vinden over dingen te debatteren die helemaal misschien niet aan de orde zijn. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_78183971
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

yep is net op tv verteld
pi_78184041
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dan is het gek dat Wouter Bos in de verklaring van 12 februari in plaats van zijn verbazing te onderstrepen ineens praatte over een misverstand.
Of hij wist van niets en hij loog in de verklaring na de ministerraad van vorige week. Of hij loog bij Pauw & Witteman.
Ook met het geluid uit kon je wel zien dat Bos de boel bij elkaar gelogen heeft. Daar heeft hij normaal echt weinig last van (rood prednisonhoofd)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78184156
quote:
fritswester
Uit NAVO-kring over missie elders: we zouden niet weten wat we elders met Nederlanders zouden moeten. Zien geen nuttige taak buiten Uruzgan
half a minute ago from web
pi_78184205
Uit NAVO-kring over missie elders: we zouden niet weten wat we elders met Nederlanders zouden moeten. Zien geen nuttige taak buiten Uruzgan
1 minutes ago from web

Wordt steeds leuker
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78184251
edit: oh hierboven al gepost
pi_78184269
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:19 schreef Disavowed het volgende:
1 minutes ago from web

Wordt steeds leuker
Inderdaad, dat wil zeggen dat áls de CDA toegeeft aan de PvdA, dat de gesprekken volgende week geen nut zouden hebben. Dus de CDA zal dat niet doen?
pi_78184292
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef Kwaliteit het volgende:
edit: oh hierboven al gepost
We kunnen altijd nog naar Somalië gaan
pi_78184293
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Denk dat hij gedwongen is om die verklaring op te lezen. Kan me zo niet de letterlijke tekst herinneren, maar volgens mij zei hij nergens dat hij geïnformeerd was. Enkel "de betrokken bewindvoerders". En aangezien Balkie aangaf dat hij er niet bij was, was hij niet betrokken.

Jezus, begin nu ook als een politicus te denken
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:22:00 #195
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_78184309
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ook met het geluid uit kon je wel zien dat Bos de boel bij elkaar gelogen heeft. Daar heeft hij normaal echt weinig last van (rood prednisonhoofd)
Waarschijnlijk zijn ze beide schuldig.

Bos 15 vergadering lang: nou, we zijn er nog niet helemaal uit met de PvdA. Het ziet er niet best uit, maar we zijn er nog niet helemaal uit.
Verhagen wist dus dat de kwestie gevoelig lag bij de PvdA, maar de deur was open en hij was het gezever zat en is toch naar de NAVO gegaan om een brief te vragen. Om zo de PvdA onder druk te zetten, want hee, de NAVO negeren, dat zou Bos nooit doen.
MAAR toen besloot de PvdA definitief dat Uruzgan geen optie is. En zo zet hij Verhagen in z'n hemd.

Ze zijn dus allebei kut. De PvdA had ergens tijdens die 15 vergaderingen moeten zeggen: "rot op met je Uruzgan" en Verhagen had nooit naar Rasmussen moeten gaan om die brief.
En Balkenende had het allemaal weer lekker onder controle

Het hele Irak-debat zit hier natuurlijk ook nog doorheen. Ik kan me voorstellen dat Bos op een gegeven monment dacht: "JP, als jij nou niet gewoon zegt dat je het eens bent met Davids, dan pak ik je morgen wel." En zo geschiedde.
O en Balkenende was uiteraard weer afwezig, want hij was bezig met de OWS bezoeken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_78184364
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

We kunnen altijd nog naar Somalië gaan
Het is Uruzgan of niks, en niks is geen optie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78184366
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Frits Wester gebruikt ook nog een ander medium dan Twitter om nieuws naar buiten te brengen: Televisie.
pi_78184391
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef Sphere het volgende:

[..]

Frits Wester gebruikt ook nog een ander medium dan Twitter om nieuws naar buiten te brengen: Televisie.
hoe ouderwets
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:25:33 #199
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_78184435
die vent lult uit zijn nek, alles is besloten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_78184450
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Denk dat hij gedwongen is om die verklaring op te lezen. Kan me zo niet de letterlijke tekst herinneren, maar volgens mij zei hij nergens dat hij geïnformeerd was. Enkel "de betrokken bewindvoerders". En aangezien Balkie aangaf dat hij er niet bij was, was hij niet betrokken.

Jezus, begin nu ook als een politicus te denken

En vergelijk dit eens met de stelligheid bij Pauw & Witteman

[ Bericht 14% gewijzigd door damian5700 op 19-02-2010 14:31:38 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')