quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef Sphere het volgende:
[..]
"Ze" ?
Jij behoort niet tot "het volk" ?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ja. Maar dan klopt de stelling van Verhagen weer niet. Iemand liegt, of er is een groffe communicatiefout tussen Koenders, en Bos.
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?quote:CDA'ers bepleitten vanochtend uitstel.
Voor de PvdA lijkt dat alleen wenselijk
als ze erop kan vertrouwen dat er geen
verlengde militaire missie komt.
nee, was wel een logsich gevolg van wat hamer aangaf. Het moet voor 1 maart klaar. Aangezien dit de laatste ministerraad is voor 1 maart, zou je verwachten dat het vandaag klaar moet zijn, maar, er zijn nog altijd opties over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?
Nee, maar aangezien ze dat gisteren vele malen letterlijk hebben gezegd, is het niet echt de moeite van herhalen waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wel verwacht had?
Idd. anders hadden de CDA’ers wel veel harder van zich afgebeten, zoals ik al eerder zei gegokt op een draai en verloren…..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]& mijns inziens is het Verhagen die liegt. Als een PvdA'er zo stellig is als Bos is, met de reputatie die de PvdA heeft, kunnen ze het niet maken om te liegen. Zeker niet, als het een lid van de regering betreft. Liegen zal dan altijd uitkomen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
eenschquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Idd. anders hadden de CDA’ers wel veel harder van zich afgebeten, zoals ik al eerder zei gegokt op een draai en verloren…..
Wilders kan zich alleen bedienen van Tokkie-taalgebruik. Normaal reageren is hem tegenwoordig vreemd. Jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)ilders.avi_plain.xmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..], zei hij (schijnbaar) in een interview op RTLZ... Kan helaas niet de video vinden.
Nee. Verhagen en Donner. Samen. Donner is keiharde onderhandelaar. Verhagen is een rat.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Kwaliteit het volgende:in RTLZ balk: WILDERS: KABINET MOET NAAR SLACHTBANK
![]()
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
*** UPDATE: Frits Wester: Er is nog niet over Uruzgan gesproken tijdens de ministerraad.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef GuidooH het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ilders.avi_plain.xml
Hoe weet hij dat nu weer..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Sphere het volgende:
*** UPDATE: Frits Wester: Er is nog niet over Uruzgan gesproken tijdens de ministerraad.
Volgens BNR: ze zijn wss met de reguliere agenda begonnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?
Ze zitten nog over de de medailles van Gerritsen en Van Riessen te praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan aan het doen? Plannen maken voor het weekend en koffie drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |