Welke climax? Die dat een van de 2 partijen buigt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Equites het volgende:
Ik vind het wel zonde dat we er niets van zien. Gister heel dat debat kunnen volgen en dan nadert de climax, mis je hem
Het was een succes geweest als we maar 1 topic nodig hadden, voordat het kabinet viel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef Sphere het volgende:
Topic no 19 alweer.
Heb wel een succesreeks geopend geloof ik.![]()
PvdA zal wel weer draaien. Kost ze hun laatste zetels.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Welke climax? Die dat een van de 2 partijen buigt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was een succes geweest als we maar 1 topic nodig hadden, voordat het kabinet viel!
Jah, daar kan ik niet tegenopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was een succes geweest als we maar 1 topic nodig hadden, voordat het kabinet viel!
Tsja, écht gesloten blijven de deuren niet, met al die blackberries enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:13 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Momenteel keihard gevecht in Trêveszaal over Uruzgan. PvdA blijft bij standpunt.. nu weg. CDA wil daar niet aan [aldus Journaal].
Zijn er al berichten naar buiten gekomen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Tsja, écht gesloten blijven de deuren niet, met al die blackberries enzo.
ik heb het journaal niet gezien - baseren die zich alleen op de informatied ie vooraf al bekend was?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn er al berichten naar buiten gekomen dan?
Tenzij anders vermeldt,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
ik heb het journaal niet gezien - baseren die zich alleen op de informatied ie vooraf al bekend was?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Sphere het volgende:
[..]
PvdA zal wel weer draaien. Kost ze hun laatste zetels.
daarom niet dus he, dan ziin ze mijn stem kwijtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Sphere het volgende:
[..]
PvdA zal wel weer draaien. Kost ze hun laatste zetels.
Sterker........het is het CDA dat tegen de wil van de kamer in wil blijven, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Waarom wordt de PvdA daar zo op afgerekend terwijl het CDA minstens zo erg is?
Keer op keer & Balkie weet de waarheid altijd zo te verdraaien dat de PvdA de schuld krijgtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef Pugg het volgende:
[..]
Sterker........het is het CDA dat tegen de wil van de kamer in wil blijven, zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Keer op keer & Balkie weet de waarheid altijd zo te verdraaien dat de PvdA de schuld krijgt... En ik had ooit de illusie dat het volk niet zó stom was
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef ender_xenocide het volgende:
Het CDA heeft gewoon gegokt op een draai en verloren….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |