Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
TWEEDE KAMER DER STATEN-GENERAAL![]()
LIVE debatten in de Tweede Kamer
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
En ik mocht ons topic daar niet promotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe gewoon dees #8 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Dikke lul, ik knal net een gigantische OP in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe gewoon dees #8 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Dus ze schorsen na het schorsen. Toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
En na de eerste termijn wordt er geschorst voor de dinerpauze.
Zeker, als je maar om 19:30 aan de koffie zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw de voorzitter, in het kader van de orde van de vergadering, is het toegestaan om even een maaltijd in de magnetron te flikkeren?
Tot 19.15 heeft u de tijd. Toch Mevrouw de Voorzitter?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw de voorzitter, in het kader van de orde van de vergadering, is het toegestaan om even een maaltijd in de magnetron te flikkeren?
Zou Balkenende het galgenmaal mogen kiezen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
En na de eerste termijn wordt er geschorst voor de dinerpauze.
Balkie zei al eerder 'laten we oppassen voor herhaling van zetten', dus dat bijpraten doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
Verhagen is er nu ook. Hij heeft een stukkie gemist.
Alles in de herhaling nu?
De vraag is: heeft hij ook een harde L?quote:
Tis allemaal maar show BQ, er gaat niks veranderen. Vanavond niet. Morgen niet. Overmorgen niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: zit ik nou voor Jan met de harde LUL te kijken omdat er morgen besloten gaat worden of er überhaupt iets gaat gebeuren?
Ja, je zit voor jan lul te kijken. Maar dat was gister al bekend. Morgen ministerraad, daarna pas evt. uitsluitsel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: zit ik nou voor Jan met de harde LUL te kijken omdat er morgen besloten gaat worden of er überhaupt iets gaat gebeuren?
Ik wil weten waar ik aan toe ben Tinky? Nou?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelul dit, hij zegt net nog dat Bos het wél wist
Boek je ticket maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil weten waar ik aan toe ben Tinky? Nou?
Opzeker dat er dingen gaan veranderen, met deze bende komen ze niet weg zonder slachtoffers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis allemaal maar show BQ, er gaat niks veranderen. Vanavond niet. Morgen niet. Overmorgen niet.
Ik vind hem ook een grote ratquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat bij een real-life-docu van de PvdA in een openbare vergadering Verhagen de grootste rat van Den Haag werd genoemd (diegene had toen niet in de gate dat er camera's bij waren).
ik hoor het niet eens meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat ge-voorzitter komt mij ZO de strot uit
Vooral als ze boos zijn, elkaar strak aankijken, en dan alsnog 'mevrouw de voorzitter' zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat ge-voorzitter komt mij ZO de strot uit
Anders gaat Gerdi zich zitten opwinden en dat is in verband met haar constipatie geen goed idee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vooral als ze boos zijn, elkaar strak aankijken, en dan alsnog 'mevrouw de voorzitter' zeggen.
Raar idee van romantiek heb jijquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou het wel een spektakel vinden als ze allemaal naar buiten moeten omdat er een bommelding is.
Dan gebeurt er tenminste iets nieuws en relevants EN met nieuwswaarde.
Het lijkt de boeketreeks wel.
Heb ik ook nooit gelezen, maar het lijkt me een uitgekauwd geheel. Dit is min of meer hetzelfde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Raar idee van romantiek heb jij
Twitteren!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verhagen kan zijn tijd wel beter besteden dan over opties spreken die er niet zijn.
[ afbeelding ]
Ja hoor....quote:
Prima hier.quote:
Alleen niet meer kopiëren van deel 1, want daar staat een dooie lnk in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Marrije het volgende:
Deel 3 graag weer voorzien van de mooie OP
Jawel hoor... op internet wel in ieder geval Mijn digitale TV ligt er uit.quote:
Ja, en Bos blijkt te hebben gelogen als Verhagen gelijk heeftquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
w000t! Rutte heeft Verhagen kwaad gekregen!
Ik kijk ook via tv politiek 24 of zoiets.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen niet meer kopiëren van deel 1, want daar staat een dooie lnk in.
Heb 'm ook voor dit topic aangepast.
[..]
Jawel hoor... op internet wel in ieder geval Mijn digitale TV ligt er uit.
Ik heb afgelopen dinsdag al gezegd dat ik hier op het moment van het maken van de OP NIET van op de hoogte wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
Alleen niet meer kopiëren van deel 1, want daar staat een dooie lnk in.
Heb 'm ook voor dit topic aangepast.
Ze vinden het ook reuze spannend.quote:
De vuile christenhond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
"Ik sta hier NIET te glunderen..."![]()
Sprak Maxime Verhagen nadat hij stond te giechelen.
Het enige dat Glundert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De vuile christenhond.
Vroeger mocht ie dan glunderen in de arena, naar de leeuwen.
Klopt, hij is glad als een aal en slim.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
Precies, Verhagen is toch niet gek!
Één wijf dat tegen hem loopt te zeiken!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
Precies, Verhagen is toch niet gek!
Bizar hè, hoe ze dat toch doen. Eergisteren was hun kans, laten ze lopen, nu pakken ze iets aan dat kansloos is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet niet hoe ze 't voor elkaar krijgen, maar we gingen 't debat in met CDA in de klappenhoek en wie zit er nu te janken? Bos en z'n PvdA, met z'n grote mond gister en z'n harde woorden.
Dag kiezers
quote:
Iedere interruptie van Wilders staat garant voor 1349 reacties in de Telegraaf. En ja, dat heb ik geteldquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ennnn typisch Wilders, even trappen.
Van Geel is als de dood voor Wilders, de handjes van die kleine rat beginnen altijd te beven als Wilders hem aanspreekt in een debat. Ik verdenk hem ervan dat hij dan ook stiekem wat laat lopen ....quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Van Geel zit zo ranzig te lachen op de achtergrond als Wilders spreekt.
Zorgt er alleen maar voor dat ik meer pro-Wilders raak_!
En daar zetten we dan een kontvoddentax op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Van Geel is als de dood voor Wilders, de handjes van die kleine rat beginnen altijd te beven als Wilders hem aanspreekt in een debat. Ik verdenk hem ervan dat hij dan ook stiekem wat laat lopen ....
Ik ben pas overtuigd als hij zijn stropdas afwerpt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ie voorover buigt lijkt ie een beetje Claus.
Ik nomineer Gert!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er werd afgelopen week al over gerept, maar we missen een Idi Amin. Die zou de waarheid er wel uitkrijgen
Lijkt me wel wat zo'n krokodillenvijver in het midden van die zaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er werd afgelopen week al over gerept, maar we missen een Idi Amin. Die zou de waarheid er wel uitkrijgen
Dat zou een flagrante staatsrechtelijke schending zijn!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak Pechtold Koning van Nederland, serieus!
Jot, daarnet was geniaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Ik ben 1 sec weg en de pleuris breekt uit.
Daarnet bij Rutte en Pechtold begon Koenders nog te stotteren. Nu is-ie alweer een tikkie arrogant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jot, en jammer want ze had 'm bijna.
Bos is driftig bezig onder tafel te zakkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
Whehehe 'Minister Bos kijkt niet dus u kunt ook geen oogcontact met m maken'
Veel teveel superlatieven, dat wordt saai en heeft uiteindelijk geen tot weinig effect.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koenders is toch wel scherp.
"Kan mij niet aan me reet roesten, hoerenjong!" denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan mij niet schelen wilde Verbeet zeggen
Als het je lukt om miljarden naar de negertjes te sturen is zo een debat als dit een fluitje van een centquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als het je lukt om miljarden naar de negertjes te sturen is zo een debat als dit een fluitje van een cent
Truequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als het je lukt om miljarden naar de negertjes te sturen is zo een debat als dit een fluitje van een cent
Motie geneuzelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat er om half 10 nog gebeuren dan?
Nog een rondje wellus nietus .... en aan het eind winnen de Duitsersquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat er om half 10 nog gebeuren dan?
quote:FemkeHalsema
Voorspelling (voor wat het waard is): kabinet valt niet. CDA slikt nu bittere pil en de PvdA gaat het nog lang en hard voelen. 16 minutes ago from PockeTwit
Zou betekenen dat er toch nog zo'n kleine 2 miljoen goedgelovige kneuzen in dit land rondlopen, dat is nog best veel !quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
En 16 procent ziet het kabinet nog zitten, van de rest mag het opzouten (voor wat het waard is, want Telegraaf)
De vaste CDA base?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou betekenen dat er toch nog zo'n kleine 2 miljoen goedgelovige kneuzen in dit land rondlopen, dat is nog best veel !
quote:MaximeVerhagen
Dit keer geen saté met friet op algemene zakenDit is een bami goreng avond.
2 minutes ago from Twitterrific
Ja en ik zie die van Geel ervoor aan om gewoon 3 x op te scheppen, tis toch gratieschquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal van de zaak hè, jij en ik betalen die meuk. Dat ze niet gewoon een bammetje meenemen
Ik denk dattie ook nog wat meeneemt voor huis, voor in de vriezerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en ik zie die van Geel ervoor aan om gewoon 3 x op te scheppen, tis toch gratiesch
Glaasje draaien: valt morgen de regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn die 3 in 't midden aan 't kaarten?
Maxime moet eerst zijn bami opetenquote:
Dat wil ik nog weleens zien. Al zou het wel des Balkenendes zijn om lafje te buigen en morgen niet zijn consequenties te trekken uit het spelletje dat de PvdA speelt.quote:
Goed gegokt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maxime moet eerst zijn bami opeten
Het was dan ook geen gok, er zijn halve zolen die wat maxime eet retweetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed gegokt.
Dit keer geen saté met friet op algemene zakenDit is een bami goreng avond. 19 minutes ago from Twitterrific
Ja! De oppositie moet gewoon liéf doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, de linkse kant is het in elk geval eens: dit is een belachelijke vertoning.
Ze hebben alleen zelf niet zo in de gaten dat ze er keihard aan meedoen door vervolgens met modder te gooien.
Jep, doordat Bos de zwarte piet nu krijgt is de schade voor 't CDA beperkt. Opgelost.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb ook een gevoel dat er morgen niets gebeurt. Balkenende zwaait met een paar duizend euro de man, want hij wel eindelijk wel eens een periode afmaken. Het CDA slikt en ze gaan gewoon door.
Neuh, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om te beginnen met een verwijt en je vervolgens schuldig te maken aan datzelfde feit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! De oppositie moet gewoon liéf doen!
Oneens: PvdA heeft voor eigen achterban geen keus meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, doordat Bos de zwarte piet nu krijgt is de schade voor 't CDA beperkt. Opgelost.
Ja, volledig mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
dit is een belachelijke vertoning.
Ze hebben alleen zelf niet zo in de gaten dat ze er keihard aan meedoen door vervolgens met modder te gooien.
OK, maar dan zie jij hele andere dingen dan ik. Het gaat m.i. om het politieke opportunisme van Bos, het totale gebrek aan regie en overwicht van Balkenende, en de brakke onderlinge verhoudingen binnen het kabinet en lamlendig zwalkend beleid die dat tot gevolg heeft. De oppositie maakt zich niet "schuldig aan dat zelfde feit", lijkt me.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om te beginnen met een verwijt en je vervolgens schuldig te maken aan datzelfde feit.
Ik moet altijd om die gast lachen, totdat hij over moslims begint.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wilders![]()
"Dat grote rode hoofd links op uw scherm was Wouter Bos"
Ik log nu pas in en zo kwam het op me over, maar ben het nu wel met je eens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, maar dan zie jij hele andere dingen dan ik. Het gaat m.i. om het politieke opportunisme van Bos, het totale gebrek aan regie en overwicht van Balkenende, en de brakke onderlinge verhoudingen binnen het kabinet en lamlendig zwalkend beleid die dat tot gevolg heeft. De oppositie maakt zich niet "schuldig aan dat zelfde feit", lijkt me.
En tuurlijk gaat het hard tegen hard. Wat mij betreft mag het nog wel wat harder.
We worden allemaal verdrietig van Hamer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Hamer doet huilie. Hamer is echt verdrietig. Hamer wil dood.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Hamer doet huilie. Hamer is echt verdrietig. Hamer wil dood.
Doet ze al een tijdje, komt vrij zielig over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verdonk probeert de populaire toon van Wilders over te nemen maar wordt uitgelachen.
Ik eigenlijk niet zo. Ik vind 'r wel wat hebben, politiek gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We worden allemaal verdrietig van Hamer.
Ik krijg een beetje medelijden met d'r, ze staan al in de rij om vragen te stellen, het arme mens moet echt door het stof geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We worden allemaal verdrietig van Hamer.
Geen medelijden voor dat lijk, graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje medelijden met d'r, ze staan al in de rij om vragen te stellen, het arme mens moet echt door het stof geloof ik
Ik kan haar niet serieus nemen met zo'n stemquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Ik vind 'r wel wat hebben, politiek gezien
Die donder weet 'r als geen ander te verdedigen, met een rust waar ik stikjaloers op benquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje medelijden met d'r, ze staan al in de rij om vragen te stellen, het arme mens moet echt door het stof geloof ik
Bij Verdonk: 100% eensch, bij Kant valt het mee, vond haar mooi vurig vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als Verdonk hoor spreken. Trouwens ook bij Kant
Ik zit me echt te verwonderen daarover.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verdonk gaat weer af als een gieter, het kan hard gaan.
Die deed een Terpstraatje, alleen dan met een kwáde dronk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal d'r 's nachts maar naast liggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je Kant hoort vragen dan denk ik altijd dat ze het idee heeft dat een enorm lek boven water getild heeft. Uiteindelijk blijft er niets van overquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij Verdonk: 100% eensch, bij Kant valt het mee, vond haar mooi vurig vandaag
Maar we hebben het nog steeds over d'r terwijl ze al 10 minuten klaar is, op een kleine interruptie na daarnet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is redelijk tragisch dat Verdonk zo te koop loopt met een woord als TROTS terwijl niemand dat waarschijnlijk op haar is, op het moment.
Yep. In ieder geval niet morgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hamer staat geen, ik herhaal geen week ruimte te creëren.
Volgende week vrijdag wordt 't besluit genomen, wat ik je brom.
Heerlijk langzaam in eenzelfde ritme naar een hoogtepunt, daarna snaveltjes dicht, oogjes toequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar we hebben het nog steeds over d'r terwijl ze al 10 minuten klaar is, op een kleine interruptie na daarnet.
Van Hamer val ik in slaap. Wel zorgvuldig geformuleerd allemaal hoor, maar sááái.
Ze hebben toch volgende week al reces Piet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hamer staat geen, ik herhaal geen week ruimte te creëren.
Volgende week vrijdag wordt 't besluit genomen, wat ik je brom.
Ja, maar in crisis plannen ze wel wat extra.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hebben toch volgende week al reces Piet?
Hij zei dat hij nog wel een ander standje had. Daar moest de zaal om lachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef Marrije het volgende:
huh wat was dit nou? waarom viel ie zo stil?
Ik vind het een Domineequote:
Hij zei: "het is tijd voor een ander standje"quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef Marrije het volgende:
huh wat was dit nou? waarom viel ie zo stil?
Beste Pietje, laat Opa Lobbes met rustquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste Bas, ik schaam me al jaren voor jou. Met je pre-historische denkbeelden.
Hehe, de grapjasquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei dat hij nog wel een ander standje had. Daar moest de zaal om lachen.
Never.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beste Pietje, laat Opa Lobbes met rust
Heel vies verhaaltje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heerlijk langzaam in eenzelfde ritme naar een hoogtepunt, daarna snaveltjes dicht, oogjes toe
Opa Lobbes vindt wel dat de vrouw achter het aanrecht thuishoort en dat de doodstraf moet worden ingevoerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beste Pietje, laat Opa Lobbes met rust
Opa Lobbes zegt af en toe een beetje rare dingen, daar moet je je niet zoveel van aantrekken en hem al helemaal niets laten beslissen, maar hij is en blijftquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa Lobbes vindt wel dat de vrouw achter het aanrecht thuishoort en dat de doodstraf moet worden ingevoerd.
O wacht.... jij ook?
Het lijkt mij wat dubbelopquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Preventief vóórkomen of preventief voorkómen?
Tsja, lekker formeel daarmee je voordeel doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef Marrije het volgende:
Balkie praat bijna alleen maar met zn hoofd richting voorzitter.
Ik heb prrrrsies aangeve wrrrom ikkut ontrrraad..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand JPB een paar punten en hoofdletters geven? Misschien dat hij dan wat vaker gewoon een zin kan maken in plaats van aan één stuk door blijven ratelen en zijsprongen maken.
Geen ballen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, lekker formeel daarmee je voordeel doen.
Nou , in ieder geval niét met dit kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Blijven we nou in Uruzgan of niet? Wie het weet, mag het zeggen.
Neeeeeee, je begrijpt het niet. Daar wordt mórgen over gepraatquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Blijven we nou in Uruzgan of niet? Wie het weet, mag het zeggen.
Whehehe, ik wil het van jullie weten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neeeeeee, je begrijpt het niet. Daar wordt mórgen over gepraat
Nu heeft iederéén er even overheen mogen piesen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, dus heel het debat had in een uur plaats kunnen vinden, want er wordt morgen pas besloten, klaar.
Precies. En Bos wil weg, maar ontraad vandaag om te zeggen dat ie morgen zegt dat ie 't niet wil. Om morgen toch te zeggen dat ie 't niet wil.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neeeeeee, je begrijpt het niet. Daar wordt mórgen over gepraat
Sterker nog, dit had helemaal niet plaats hoeven vinden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, dus heel het debat had in een uur plaats kunnen vinden, want er wordt morgen pas besloten, klaar.
Nee. Zelfs dát is nog allerminst zeker, dat het morgen besloten wordt. Reken er maar niet op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen sex voor d'r echtgenoot vanavond, denk 't nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verdonk, hou je snater.
en weer een standjequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verdonk krijgt weer een kansje.
Dat is dus het financiële verschil.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als er verdomme hier zo lang over een ban (wel of niet) gesproken zou worden als men daar over een beslissing miept, dan had ik er nooit eentje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |