quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
[..]
Volgens mij schijnt het doorquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Halsema had wel eens wat sexyers mogen aantrekken!
Wat heeft Mariko vandaag aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Halsema had wel eens wat sexyers mogen aantrekken!
Smaken verschillenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze kijkt ook erg geil![]()
[ afbeelding ]
Moet je schnitzels bakken, Tinky?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh God, ik baal als een stekker dat ik zo weg moet
Nope, naar de dokter, mijn linkerhand sterft af.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je schnitzels bakken, Tinky?
Maar als je tijdens die groet aan je kruis wilt krabben is het toch wel handigquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, naar de dokter, mijn linkerhand sterft af.
Maar goed, die heb ik voor de hitlergroet toch niet nodig.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
"Eigenlijk heb ik maar één vraag: [insert vraag van Rutte]
En voor Bos heb ik nog een vraag!"
lol wut?
van Geel knijpt de kat in het donker.quote:
Hij SMS't met Jan Smit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef D. het volgende:
Balkie zit weer met z'n mobieltje te spelen
Ja dat dacht ik van de week ook al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lullig voor Pauw en Witteman dat ze uitgerekend net nu een weekje vakantie hebben.
Ik vond het meer een bash naar Balkiequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik van de week ook al.
Grote woorden van Wilders en zelfs een bash naar het Arabisch.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:45 schreef Maanvis het volgende:
*gil* hij noemde de PVV de Partij van de Toekomst!
Duidelijke taalquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
"En de eerstkomende twee jaar geen missies meer".
Wat er ook gebeurt, waar dan ook?
Dat vond ik ook wat voorbarigquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
"En de eerstkomende twee jaar geen missies meer".
Wat er ook gebeurt, waar dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |