Ze mogen daar hun eigen topic hierover hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
En ik verwacht Versabommie en NMNS hier ook.
En misschien moet ik dit topic wat promoten in POL?
Huh.. o... via dat politiek 24 dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
Huh? Het gaat wél om de live streams.
het vragenuurtje is via politiek 24 te volgen, dat is dan livequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh.. o... via dat politiek 24 dan?
OK, zal ik dan de TT aanpassen, want daar wordt alleen het vragenuurtje genoemd.
OK, jij vindt het helder zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
het vragenuurtje is via politiek 24 te volgen, dat is dan live
en in de TT stond vragenuurtje én Tweede Kamer en daar zijn dus de live debatten van de plenaire zaal en de commissiezalen te volgen.
ik zet gewoon het woordje streams er wel bij in de TT, dan is het meteen al helderderder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef Marrije het volgende:
Niet helder genoeg?
Ik pas me gewoon aan he. Dit gaat wel over politiek.
Ik zal eea verduidelijken
Ja zo snap ik 'm wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Marrije het volgende:
Dank je.
Is de OP naar uw smaak meneer?
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss eindelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
19.00 uur
Wijz. Successiewet 1956; vereenvoudiging bedrijfsopvolgingsregeling en herziening tariefstructuur in de Successiewet 1956 (31 930) rest
Haha, ja je zou zeggen het is een soap, maar het is niet de bedoeling, dus niet hetzelfdequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
Huh? Het gaat wél om de live streams.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoor, dit is ook een subforum voor streams, anders kan het wildlife streams topic ook wel naar flora & fauna. En er is een aantal users dat deze streams volgt, maar tot nu toe kwam dat dan ter sprake in de SC. Maar nu hebben we een eigen topic
Vind ik eigenlijk ook. Meer animo op een plek waar mensen komen die van een politieke kwebbel houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook logischer die wildlifestreams gewoon in flora & fauna te doen, en dit dus in POL.
Want daar zijn toch wat meer users.
Das net zoiets als een verslag van een concert in REV plaatsen, terwijl we een prima MUZ subforum hebben.
Maar goed, uiteindelijk blijkt vanzelf wel of er behoefte aan is.
Het hoeft om mij geen grote groep te zijn als ik eerlijk ben. Ik vind het best leuk om met een handjevol mensen van gedachten hierover te wisselen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook. Meer animo op een plek waar mensen komen die van een politieke kwebbel houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |