Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
TWEEDE KAMER DER STATEN-GENERAAL![]()
LIVE debatten in de Tweede Kamer
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naļef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
En ik mocht ons topic daar niet promotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe gewoon dees #8 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Dikke lul, ik knal net een gigantische OP in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe gewoon dees #8 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Dus ze schorsen na het schorsen. Toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
En na de eerste termijn wordt er geschorst voor de dinerpauze.
Zeker, als je maar om 19:30 aan de koffie zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw de voorzitter, in het kader van de orde van de vergadering, is het toegestaan om even een maaltijd in de magnetron te flikkeren?
Tot 19.15 heeft u de tijd. Toch Mevrouw de Voorzitter?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw de voorzitter, in het kader van de orde van de vergadering, is het toegestaan om even een maaltijd in de magnetron te flikkeren?
Zou Balkenende het galgenmaal mogen kiezen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
En na de eerste termijn wordt er geschorst voor de dinerpauze.
Balkie zei al eerder 'laten we oppassen voor herhaling van zetten', dus dat bijpraten doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
Verhagen is er nu ook. Hij heeft een stukkie gemist.
Alles in de herhaling nu?
De vraag is: heeft hij ook een harde L?quote:
Tis allemaal maar show BQ, er gaat niks veranderen. Vanavond niet. Morgen niet. Overmorgen niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: zit ik nou voor Jan met de harde LUL te kijken omdat er morgen besloten gaat worden of er überhaupt iets gaat gebeuren?
Ja, je zit voor jan lul te kijken. Maar dat was gister al bekend. Morgen ministerraad, daarna pas evt. uitsluitsel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: zit ik nou voor Jan met de harde LUL te kijken omdat er morgen besloten gaat worden of er überhaupt iets gaat gebeuren?
Ik wil weten waar ik aan toe ben Tinky? Nou?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelul dit, hij zegt net nog dat Bos het wél wist
Boek je ticket maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil weten waar ik aan toe ben Tinky? Nou?
Opzeker dat er dingen gaan veranderen, met deze bende komen ze niet weg zonder slachtoffers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis allemaal maar show BQ, er gaat niks veranderen. Vanavond niet. Morgen niet. Overmorgen niet.
Ik vind hem ook een grote ratquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat bij een real-life-docu van de PvdA in een openbare vergadering Verhagen de grootste rat van Den Haag werd genoemd (diegene had toen niet in de gate dat er camera's bij waren).
ik hoor het niet eens meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat ge-voorzitter komt mij ZO de strot uit
Vooral als ze boos zijn, elkaar strak aankijken, en dan alsnog 'mevrouw de voorzitter' zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat ge-voorzitter komt mij ZO de strot uit
Anders gaat Gerdi zich zitten opwinden en dat is in verband met haar constipatie geen goed idee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vooral als ze boos zijn, elkaar strak aankijken, en dan alsnog 'mevrouw de voorzitter' zeggen.
Raar idee van romantiek heb jijquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou het wel een spektakel vinden als ze allemaal naar buiten moeten omdat er een bommelding is.
Dan gebeurt er tenminste iets nieuws en relevants EN met nieuwswaarde.
Het lijkt de boeketreeks wel.
Heb ik ook nooit gelezen, maar het lijkt me een uitgekauwd geheel. Dit is min of meer hetzelfde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Raar idee van romantiek heb jij
Twitteren!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verhagen kan zijn tijd wel beter besteden dan over opties spreken die er niet zijn.
[ afbeelding ]
Ja hoor....quote:
Prima hier.quote:
Alleen niet meer kopiėren van deel 1, want daar staat een dooie lnk in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Marrije het volgende:
Deel 3 graag weer voorzien van de mooie OP
Jawel hoor... op internet wel in ieder geval Mijn digitale TV ligt er uit.quote:
Ja, en Bos blijkt te hebben gelogen als Verhagen gelijk heeftquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
w000t! Rutte heeft Verhagen kwaad gekregen!
Ik kijk ook via tv politiek 24 of zoiets.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen niet meer kopiėren van deel 1, want daar staat een dooie lnk in.
Heb 'm ook voor dit topic aangepast.
[..]
Jawel hoor... op internet wel in ieder geval Mijn digitale TV ligt er uit.
Ik heb afgelopen dinsdag al gezegd dat ik hier op het moment van het maken van de OP NIET van op de hoogte wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
Alleen niet meer kopiėren van deel 1, want daar staat een dooie lnk in.
Heb 'm ook voor dit topic aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |