Agnes. Oh, die bedoelde je niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Zith het volgende:
wie is die troll
Het is hier geen KLB.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Weer de FIPO!
Ik ben heer en meester.![]()
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDAquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie niet in hoe dit kabinet nog zou kunnen voortbestaan na morgen, wat voor besluit er ook zou komen.
De geloofwaardigheid van het kabinet bij de Nederlandse volk en de Tweede Kamer is tot het nulpunt gedaald, zo ook het onderlinge vertrouwen binnen het kabinet.
Zie maar dat je zelf nog een volle haarbos hebt op je 45ste.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef fratsman het volgende:
Kan die Samsom zich niet helemaal kaalscheren?Echt geen porum.
bakircoglu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef fratsman het volgende:
Kan die Samsom zich niet helemaal kaalscheren?Echt geen porum.
"Want dat hebben we van huis uit meegekregen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En hou je vast, toch stemmen enkele miljoenen Nederlanders wederom op de CDA en de PVDA
En dan zijn zij weer de gebeten hondquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als er nieuwe verkiezingen komen dan heeft de volgende regering gelijk een aantal problemen op zijn bord. Zo moeten ze gelijk flink bezuinigen.
Mensen die LIGHT producten kopen en drinken / opetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga snel even naar Albert Heijn voor anderhalve liter cola light... Bos-styl0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |