"Kan mij niet aan me reet roesten, hoerenjong!" denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan mij niet schelen wilde Verbeet zeggen
Als het je lukt om miljarden naar de negertjes te sturen is zo een debat als dit een fluitje van een centquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als het je lukt om miljarden naar de negertjes te sturen is zo een debat als dit een fluitje van een cent
Truequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als het je lukt om miljarden naar de negertjes te sturen is zo een debat als dit een fluitje van een cent
Motie geneuzelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat er om half 10 nog gebeuren dan?
Nog een rondje wellus nietus .... en aan het eind winnen de Duitsersquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat er om half 10 nog gebeuren dan?
quote:FemkeHalsema
Voorspelling (voor wat het waard is): kabinet valt niet. CDA slikt nu bittere pil en de PvdA gaat het nog lang en hard voelen. 16 minutes ago from PockeTwit
Zou betekenen dat er toch nog zo'n kleine 2 miljoen goedgelovige kneuzen in dit land rondlopen, dat is nog best veel !quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
En 16 procent ziet het kabinet nog zitten, van de rest mag het opzouten (voor wat het waard is, want Telegraaf)
De vaste CDA base?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou betekenen dat er toch nog zo'n kleine 2 miljoen goedgelovige kneuzen in dit land rondlopen, dat is nog best veel !
quote:MaximeVerhagen
Dit keer geen saté met friet op algemene zakenDit is een bami goreng avond.
2 minutes ago from Twitterrific
Ja en ik zie die van Geel ervoor aan om gewoon 3 x op te scheppen, tis toch gratieschquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal van de zaak hè, jij en ik betalen die meuk. Dat ze niet gewoon een bammetje meenemen
Ik denk dattie ook nog wat meeneemt voor huis, voor in de vriezerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en ik zie die van Geel ervoor aan om gewoon 3 x op te scheppen, tis toch gratiesch
Glaasje draaien: valt morgen de regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn die 3 in 't midden aan 't kaarten?
Maxime moet eerst zijn bami opetenquote:
Dat wil ik nog weleens zien. Al zou het wel des Balkenendes zijn om lafje te buigen en morgen niet zijn consequenties te trekken uit het spelletje dat de PvdA speelt.quote:
Goed gegokt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maxime moet eerst zijn bami opeten
Het was dan ook geen gok, er zijn halve zolen die wat maxime eet retweetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed gegokt.
Dit keer geen saté met friet op algemene zakenDit is een bami goreng avond. 19 minutes ago from Twitterrific
Ja! De oppositie moet gewoon liéf doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, de linkse kant is het in elk geval eens: dit is een belachelijke vertoning.
Ze hebben alleen zelf niet zo in de gaten dat ze er keihard aan meedoen door vervolgens met modder te gooien.
Jep, doordat Bos de zwarte piet nu krijgt is de schade voor 't CDA beperkt. Opgelost.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb ook een gevoel dat er morgen niets gebeurt. Balkenende zwaait met een paar duizend euro de man, want hij wel eindelijk wel eens een periode afmaken. Het CDA slikt en ze gaan gewoon door.
Neuh, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om te beginnen met een verwijt en je vervolgens schuldig te maken aan datzelfde feit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! De oppositie moet gewoon liéf doen!
Oneens: PvdA heeft voor eigen achterban geen keus meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, doordat Bos de zwarte piet nu krijgt is de schade voor 't CDA beperkt. Opgelost.
Ja, volledig mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
dit is een belachelijke vertoning.
Ze hebben alleen zelf niet zo in de gaten dat ze er keihard aan meedoen door vervolgens met modder te gooien.
OK, maar dan zie jij hele andere dingen dan ik. Het gaat m.i. om het politieke opportunisme van Bos, het totale gebrek aan regie en overwicht van Balkenende, en de brakke onderlinge verhoudingen binnen het kabinet en lamlendig zwalkend beleid die dat tot gevolg heeft. De oppositie maakt zich niet "schuldig aan dat zelfde feit", lijkt me.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om te beginnen met een verwijt en je vervolgens schuldig te maken aan datzelfde feit.
Ik moet altijd om die gast lachen, totdat hij over moslims begint.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wilders![]()
"Dat grote rode hoofd links op uw scherm was Wouter Bos"
Ik log nu pas in en zo kwam het op me over, maar ben het nu wel met je eens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, maar dan zie jij hele andere dingen dan ik. Het gaat m.i. om het politieke opportunisme van Bos, het totale gebrek aan regie en overwicht van Balkenende, en de brakke onderlinge verhoudingen binnen het kabinet en lamlendig zwalkend beleid die dat tot gevolg heeft. De oppositie maakt zich niet "schuldig aan dat zelfde feit", lijkt me.
En tuurlijk gaat het hard tegen hard. Wat mij betreft mag het nog wel wat harder.
We worden allemaal verdrietig van Hamer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Hamer doet huilie. Hamer is echt verdrietig. Hamer wil dood.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Hamer doet huilie. Hamer is echt verdrietig. Hamer wil dood.
Doet ze al een tijdje, komt vrij zielig over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verdonk probeert de populaire toon van Wilders over te nemen maar wordt uitgelachen.
Ik eigenlijk niet zo. Ik vind 'r wel wat hebben, politiek gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We worden allemaal verdrietig van Hamer.
Ik krijg een beetje medelijden met d'r, ze staan al in de rij om vragen te stellen, het arme mens moet echt door het stof geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We worden allemaal verdrietig van Hamer.
Geen medelijden voor dat lijk, graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje medelijden met d'r, ze staan al in de rij om vragen te stellen, het arme mens moet echt door het stof geloof ik
Ik kan haar niet serieus nemen met zo'n stemquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Ik vind 'r wel wat hebben, politiek gezien
Die donder weet 'r als geen ander te verdedigen, met een rust waar ik stikjaloers op benquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje medelijden met d'r, ze staan al in de rij om vragen te stellen, het arme mens moet echt door het stof geloof ik
Bij Verdonk: 100% eensch, bij Kant valt het mee, vond haar mooi vurig vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als Verdonk hoor spreken. Trouwens ook bij Kant
Ik zit me echt te verwonderen daarover.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verdonk gaat weer af als een gieter, het kan hard gaan.
Die deed een Terpstraatje, alleen dan met een kwáde dronk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal d'r 's nachts maar naast liggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |