quote:FemkeHalsema
Voorspelling (voor wat het waard is): kabinet valt niet. CDA slikt nu bittere pil en de PvdA gaat het nog lang en hard voelen. 16 minutes ago from PockeTwit
Zou betekenen dat er toch nog zo'n kleine 2 miljoen goedgelovige kneuzen in dit land rondlopen, dat is nog best veel !quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
En 16 procent ziet het kabinet nog zitten, van de rest mag het opzouten (voor wat het waard is, want Telegraaf)
De vaste CDA base?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou betekenen dat er toch nog zo'n kleine 2 miljoen goedgelovige kneuzen in dit land rondlopen, dat is nog best veel !
quote:MaximeVerhagen
Dit keer geen saté met friet op algemene zakenDit is een bami goreng avond.
2 minutes ago from Twitterrific
Ja en ik zie die van Geel ervoor aan om gewoon 3 x op te scheppen, tis toch gratieschquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal van de zaak hè, jij en ik betalen die meuk. Dat ze niet gewoon een bammetje meenemen
Ik denk dattie ook nog wat meeneemt voor huis, voor in de vriezerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en ik zie die van Geel ervoor aan om gewoon 3 x op te scheppen, tis toch gratiesch
Glaasje draaien: valt morgen de regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn die 3 in 't midden aan 't kaarten?
Maxime moet eerst zijn bami opetenquote:
Dat wil ik nog weleens zien. Al zou het wel des Balkenendes zijn om lafje te buigen en morgen niet zijn consequenties te trekken uit het spelletje dat de PvdA speelt.quote:
Goed gegokt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maxime moet eerst zijn bami opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |