Ik nomineer Gert!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er werd afgelopen week al over gerept, maar we missen een Idi Amin. Die zou de waarheid er wel uitkrijgen
Lijkt me wel wat zo'n krokodillenvijver in het midden van die zaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er werd afgelopen week al over gerept, maar we missen een Idi Amin. Die zou de waarheid er wel uitkrijgen
Dat zou een flagrante staatsrechtelijke schending zijn!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak Pechtold Koning van Nederland, serieus!
Jot, daarnet was geniaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Ik ben 1 sec weg en de pleuris breekt uit.
Daarnet bij Rutte en Pechtold begon Koenders nog te stotteren. Nu is-ie alweer een tikkie arrogant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jot, en jammer want ze had 'm bijna.
Bos is driftig bezig onder tafel te zakkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
Whehehe 'Minister Bos kijkt niet dus u kunt ook geen oogcontact met m maken'
Veel teveel superlatieven, dat wordt saai en heeft uiteindelijk geen tot weinig effect.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koenders is toch wel scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |