Jij vind niet dat de Koran verboden moet worden, maar Wilders duidelijk wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:39 schreef poon het volgende:
Ik zeg nergens dat ik vind dat de koran verboden moet worden. Mijn punt was dat je de koran (of de islam) best kan hekelen zonder dat je daarmee ALLE moslims beledigd of over één kam scheert. En ik gaf aan dat Wilders niet ieder woord uit de koran haatzaaiend vindt. Dit geeft hij aan oa. door geselecteerde teksten die in fitna voorkomen.
Vlug veranderen, eigen foto erin en dan straks weer laten zien. Ben jij haar held.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik voel me echt zo slecht he.
Die mond viel wagenwijd open en ging niet meer dicht. Vervolgens liep ze weg met traantjes in haar ogen omdat ze denkt de heldin van Zweden te zijn.
Ze is nu buiten spelen, weet zeker dat straks het hele dorp op de hoogte is..
Met dat verschil dat partijen als CDA, PvdA en VVD al vaker geregeerd hebben en niet deden wat ze bij de verkiezingen beweerden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij vind niet dat de Koran verboden moet worden, maar Wilders duidelijk wel.
En met een stem op de PVV geef je in ieder geval aan dat MOCHT hij de verkiezingen winnen, dat je het niet erg vindt dat dat gebeurd..... anders stemde je wel VVD, die toch voor 80% hetzelfde programma heeft, het grootste verschil met de VVD is alle moslim-onzin die Wilders de afgelopen jaren heeft uitgekraamd, en de oplossingen daarvoor.
De logica is echt onnavolgbaar "andere partijen hebben niet gedaan wat ze beloofden en dat gaat de PVV ook niet doen dus da's wel ok"quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Met dat verschil dat partijen als CDA, PvdA en VVD al vaker geregeerd hebben en niet deden wat ze bij de verkiezingen beweerden.
PVV zal echt wel matigen, zullen ze wel moeten, maar ik zou ze weleens in een regering willen zien.
Niet dat ik er echt op ga stemmen. Denk dat het vooralsnog TON wordt.
Het zou je sieren om je daar ook echt aan te houden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:02 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben er klaar mee, als Wilders in de regering komt zet ik geen voet meer in Nederland, jullie zoeken het maar uit.
Dat is een gegeven bij de baan "politicus". Zelfs de meest eerlijke politici hebben wel eens een belofte moeten varen. Maar dat werkt zowel in je voordeel als je nadeel natuurlijk. Ik bedoel, als Wilders zegt dat hij geen Marokkanen zal gaan uitzetten, en het dan toch gaat doen..... zullen de meeste PVV-ers dat ook als een belofte-breuk zien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Gia het volgende:
Met dat verschil dat partijen als CDA, PvdA en VVD al vaker geregeerd hebben en niet deden wat ze bij de verkiezingen beweerden.
Ben zelf ook niet echt een fan van Rita Verdonk eigenlijk, maar ze is al wel een heel stuk realistischer.quote:PVV zal echt wel matigen, zullen ze wel moeten, maar ik zou ze weleens in een regering willen zien.
Niet dat ik er echt op ga stemmen. Denk dat het vooralsnog TON wordt.
Nederig de sandalen van een gestoorde imam kussen. Diezelfde imam zou die rooie rat voor een halve kameel verhandelen, maar dat had Ellah even niet door. Baas in eigen buik en andere progressieve verworvenheden verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze die Arabier in pisjurk voor zich zag staan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarop boog vogelaar precies?
en wie is de rijke?
Ga jij maar achterin het theater zitten. Moslims mogen voorin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou nou, wat een islamisering. jezus zeg, je kan ook van bacteriën olifanten maken zeg.Kom maar terug zodra je verplicht wordt een baard te dragen.
Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:En we zouden veel meer Eftelinggebouwen moeten hebben. Die zijn door de oerhollandse Anton Pieck ontworpen en ongeveer het mooiste wat er in Nederland staat.![]()
Oh, wees maar niet bevreesd, mijn vrouw weet niets van politiek laat staan de NL en zelfs die wil geen voet meer in NL zetten als Wilders macht krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:38 schreef sumerian het volgende:
[..]
Het zou je sieren om je daar ook echt aan te houden.
Alles wat je niet begrijpt afwijzen, dat is sterk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijke discussies met een Marokkaanse vriendin van me. Niks haatdragend. Ik buig alleen niet, dat is heel simpel. Gewoon alles wat je niet begrijpt "haat" noemen en dat als argument verkopen.
En die zijn nog streng geselecteerd ook !!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik tot nu toe heb meegekregen aan media-optredens van PVV-ers (oa bij P&W gisteren en vanavond bij Nova) belooft niet veel goeds. Wat een stel karikaturen bij elkaar zeg.
Alleen TROTS (jaja ik doe het goed) is weer echt zo'n toppers popie jopie kleinburgerlijk zootje. De PVV zie ik meer als een club verzuurde humorloze hardvochtige mensen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef maartena het volgende:
Ben zelf ook niet echt een fan van Rita Verdonk eigenlijk, maar ze is al wel een heel stuk realistischer.
Fijne relatie heb je dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, wees maar niet bevreesd, mijn vrouw weet niets van politiek laat staan de NL en zelfs die wil geen voet meer in NL zetten als Wilders macht krijgt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef El_Matador het volgende:
Gewoon alles wat je niet begrijpt "haat" noemen en dat als argument verkopen.
De haat tegen moslims is groter dan we denken. Door de vele berichtgevingen over moslims denkt een bepaalde groep dat echt alle moslims slecht zijn. Dus het maakt niet uit hoe slecht PVV'ers overkomen. Zo lang ze maar blijven roepen dat het gevaar van de moslims komt en dat hun vrijheden (dragen van hoofddoekjes enzo) ingeperkt dienen te worden, loopt een bepaalde grote groep wel achter ze aan. De vele zetels voor de PVV komt voort uit angst (xenofobie) en aangeleerde haat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:11 schreef Dunckie het volgende:
Ik denk dat de PVV-doelgroep breder is dan je denkt, misschien zelfs dan ze zelf denken. Helaas. Dat zijn de geluiden die ik in trein, bus en andere openbare gelegenheden opvang. Het is anders toch ook niet verklaarbaar dat ze op 27 zetels staan ondanks de optredens van hun politici in de media?
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De haat tegen moslims is groter dan we denken. Door de vele berichtgevingen over moslims denkt een bepaalde groep dat echt alle moslims slecht zijn. Dus het maakt niet uit hoe slecht PVV'ers overkomen. Zo lang ze maar blijven roepen dat het gevaar van de moslims komt en dat hun vrijheden (dragen van hoofddoekjes enzo) ingeperkt dienen te worden, loopt een bepaalde grote groep wel achter ze aan. De vele zetels voor de PVV komt voort uit angst (xenofobie) en aangeleerde haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |