Wat, een reclamefilmpje van de zweedse overheid (oproep om je kijk- en luistergeld te betalen, kennelijk) waar iemand wat afbeeldingen van Wilders in heeft gemikt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef Gia het volgende:
Onderstaand filmpje geeft voldoende redenen om op Wilders te stemmen!
http://en.tackfilm.se/?id=1267103549609RA15
![]()
Lolquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef Gia het volgende:
Onderstaand filmpje geeft voldoende redenen om op Wilders te stemmen!
http://en.tackfilm.se/?id=1267103549609RA15
![]()
Je kunt er ook jezelf in zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef morg78 het volgende:
[..]
Wat, een reclamefilmpje van de zweedse overheid (oproep om je kijk- en luistergeld te betalen, kennelijk) waar iemand wat afbeeldingen van Wilders in heeft gemikt?
Hij is leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt er ook jezelf in zetten.
Is ook als grapje bedoeld, overigens.
Hadden we hier gisteren ook bij onze jongste gedaan. Hij zag het in het begin niet eens! En toen: "Hé, ben ik dat?"quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij is leuk!
Zag het aan het einde dat je er zelf eentje kunt maken. Heb er eentje voor mijn dochter gemaakt en ben benieuwd hoe ze straks zal reageren.
Ten eerste: bronnen voor die cijfers?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef dinamite het volgende:Laten we wel zijn. De bestaansreden voor de PVV is dat alle andere partijen de onvrede "in den lande"over politieke keuzes niet zijn opgepikt. Als je het nieuws een beetje volgt weten we allemaal dat criminele (jeugd)bendes hun gang maar kunnen gaan. Optreden?? hard aanpakken? zwaar straffen?? nee dat doen we in een beschaafd land anders. We gaan ze begeleiden door de jeugdwerkers één op één in te zetten op deze criminelen. Zijn die ook weer van straat. Het is alang duidelijk dat deze aanpak in ieder geval niet werkt.
Het is ook bekend dat onze blauwe jongens 65% van hun werktijd achter het buro zitten om papierwerk af te handelen. Als je hiervoor administratief personeel inzet, kun je met hetzelfde aantal mensen het blauw weer op straat brengen. Dan hebben we nog maar één probleem over. Juist ja, de kwaliteit van deze mensen. Qua oplossingspercentage voor wat betreft de misdaden zweven we ergens helemaal onderaan in de EU. Ons openbaar ministerie verliest de ene naar de andere grote zaak door vormfouten en het manipuleren van het bewijsmateriaal. Ik zag enkele weken terug een documentaire over dit probleem, Officieren van justitie die de ene blunder na de andere produceren en dan ook nog gepromoveerd worden tot hoofdofficier of rechter. Er is hier iets gigantisch mis in dit land. Ik ben het lang niet in alles met Wilders eens, maar laten we in godsnaam met elkaar proberen om hem de kans te geven iets aan bovenstaand probleem te doen.
Ik voel me echt zo slecht he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hadden we hier gisteren ook bij onze jongste gedaan. Hij zag het in het begin niet eens! En toen: "Hé, ben ik dat?"
Lees dat nou ook eens zelf: "ik hekel de koran en de islam". Het is nogal logisch dat je daarmee ALLE moslims beledigd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef poon het volgende:
Bijvoorbeeld de woorden: "ik hekel de koran en de islam". Volgens jullie is dat beledigend voor ALLE moslims. DAT lijkt mij nogal zwart/wit. Voor verdere uitleg verwijs ik naar mijn post hierboven.
Jij vind niet dat de Koran verboden moet worden, maar Wilders duidelijk wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:39 schreef poon het volgende:
Ik zeg nergens dat ik vind dat de koran verboden moet worden. Mijn punt was dat je de koran (of de islam) best kan hekelen zonder dat je daarmee ALLE moslims beledigd of over één kam scheert. En ik gaf aan dat Wilders niet ieder woord uit de koran haatzaaiend vindt. Dit geeft hij aan oa. door geselecteerde teksten die in fitna voorkomen.
Vlug veranderen, eigen foto erin en dan straks weer laten zien. Ben jij haar held.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik voel me echt zo slecht he.
Die mond viel wagenwijd open en ging niet meer dicht. Vervolgens liep ze weg met traantjes in haar ogen omdat ze denkt de heldin van Zweden te zijn.
Ze is nu buiten spelen, weet zeker dat straks het hele dorp op de hoogte is..
Met dat verschil dat partijen als CDA, PvdA en VVD al vaker geregeerd hebben en niet deden wat ze bij de verkiezingen beweerden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij vind niet dat de Koran verboden moet worden, maar Wilders duidelijk wel.
En met een stem op de PVV geef je in ieder geval aan dat MOCHT hij de verkiezingen winnen, dat je het niet erg vindt dat dat gebeurd..... anders stemde je wel VVD, die toch voor 80% hetzelfde programma heeft, het grootste verschil met de VVD is alle moslim-onzin die Wilders de afgelopen jaren heeft uitgekraamd, en de oplossingen daarvoor.
De logica is echt onnavolgbaar "andere partijen hebben niet gedaan wat ze beloofden en dat gaat de PVV ook niet doen dus da's wel ok"quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Met dat verschil dat partijen als CDA, PvdA en VVD al vaker geregeerd hebben en niet deden wat ze bij de verkiezingen beweerden.
PVV zal echt wel matigen, zullen ze wel moeten, maar ik zou ze weleens in een regering willen zien.
Niet dat ik er echt op ga stemmen. Denk dat het vooralsnog TON wordt.
Het zou je sieren om je daar ook echt aan te houden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:02 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben er klaar mee, als Wilders in de regering komt zet ik geen voet meer in Nederland, jullie zoeken het maar uit.
Dat is een gegeven bij de baan "politicus". Zelfs de meest eerlijke politici hebben wel eens een belofte moeten varen. Maar dat werkt zowel in je voordeel als je nadeel natuurlijk. Ik bedoel, als Wilders zegt dat hij geen Marokkanen zal gaan uitzetten, en het dan toch gaat doen..... zullen de meeste PVV-ers dat ook als een belofte-breuk zien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Gia het volgende:
Met dat verschil dat partijen als CDA, PvdA en VVD al vaker geregeerd hebben en niet deden wat ze bij de verkiezingen beweerden.
Ben zelf ook niet echt een fan van Rita Verdonk eigenlijk, maar ze is al wel een heel stuk realistischer.quote:PVV zal echt wel matigen, zullen ze wel moeten, maar ik zou ze weleens in een regering willen zien.
Niet dat ik er echt op ga stemmen. Denk dat het vooralsnog TON wordt.
Nederig de sandalen van een gestoorde imam kussen. Diezelfde imam zou die rooie rat voor een halve kameel verhandelen, maar dat had Ellah even niet door. Baas in eigen buik en andere progressieve verworvenheden verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze die Arabier in pisjurk voor zich zag staan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarop boog vogelaar precies?
en wie is de rijke?
Ga jij maar achterin het theater zitten. Moslims mogen voorin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou nou, wat een islamisering. jezus zeg, je kan ook van bacteriën olifanten maken zeg.Kom maar terug zodra je verplicht wordt een baard te dragen.
Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:En we zouden veel meer Eftelinggebouwen moeten hebben. Die zijn door de oerhollandse Anton Pieck ontworpen en ongeveer het mooiste wat er in Nederland staat.![]()
Oh, wees maar niet bevreesd, mijn vrouw weet niets van politiek laat staan de NL en zelfs die wil geen voet meer in NL zetten als Wilders macht krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:38 schreef sumerian het volgende:
[..]
Het zou je sieren om je daar ook echt aan te houden.
Alles wat je niet begrijpt afwijzen, dat is sterk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijke discussies met een Marokkaanse vriendin van me. Niks haatdragend. Ik buig alleen niet, dat is heel simpel. Gewoon alles wat je niet begrijpt "haat" noemen en dat als argument verkopen.
En die zijn nog streng geselecteerd ook !!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik tot nu toe heb meegekregen aan media-optredens van PVV-ers (oa bij P&W gisteren en vanavond bij Nova) belooft niet veel goeds. Wat een stel karikaturen bij elkaar zeg.
Alleen TROTS (jaja ik doe het goed) is weer echt zo'n toppers popie jopie kleinburgerlijk zootje. De PVV zie ik meer als een club verzuurde humorloze hardvochtige mensen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef maartena het volgende:
Ben zelf ook niet echt een fan van Rita Verdonk eigenlijk, maar ze is al wel een heel stuk realistischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |