abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78120385
In feite ligt de schuld bij de radicale Moslims dat ze dit soort maatregelen noodzakelijk maken, de paranoïde Amerikanen die dit van ons eisen en onze slaafse overheid en waardeloze kabinet dat ze hier aan meewerken.

Er wordt aan alle kanten getrokken aan onze privacy.

En helaas beperkt het zich niet tot dit, maar strekt het zich ook over vingerafdrukken, bankgegevens en wie weet wat ze straks nog gaan verzinnen. De Amerikanen zijn gewoon een koude oorlog aan het voeren ten koste van ons.

[ Bericht 8% gewijzigd door Picchia op 17-02-2010 22:34:33 ]
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:29:27 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_78120437
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef fs180 het volgende:
Nergens.. Je had 15 jaar terug iemand een lijste met maatregelen moeten geven die in deze tijd zijn ingevoerd, hij zal je uitlachen en voor gek verklaren. Pas wanneer je elke maatregel bij elkaar zet zie je een dalende lijn in jouw privacy en wat jij daarover te vertellen heeft. DIt alles was onmogelijk zonder id plicht of een chip in de id/paspoort. Maar die chip is er ooit gekomen en de id plicht ook. Ik vrees dan ook echt voor wat nederland nog meer verzint voordat ik vertrek.
Ik ontken niet dat de privacy van personen de laatste jaren minder is geworden (lang leve de GSM bijvoorbeeld...), maar het gaat hier nu om de bodyscan en daarbij is dat (nog) niet aan de orde.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:30:00 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_78120471
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:27 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik zal je missen in het vliegtuig. Groetjes aan de Spaanse olijvenverkopers.
Die dingen zijn verrekte lekker, echt. Natuurlijk is het heerlijk om binnen 3 uurtjes in Marokko te zijn. Maar wat je zelf al zegt, ook de auto heeft zij n charme.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:33:09 #154
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78120652
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat de privacy van personen de laatste jaren minder is geworden (lang leve de GSM bijvoorbeeld...), maar het gaat hier nu om de bodyscan en daarbij is dat (nog) niet aan de orde.
Zo hoorde ik vandaag een bericht op de radio dat in Arizona, USA de staat besloten heeft te stoppen met mobiele flitscontroles. Het is namelijk inbreuk op je privacy om iemand ongevraag dop de foto te zetten, ondanks dat het voor de verkeersveiligheid is.
Op sommige punten waardeer ik de US wel qua privacy. Je bent nog nèt iets anoniemer dan in Nederland.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:33:42 #155
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78120686
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar er is toch geen bezwaar dat ik vermoed dat maatregelen lineair door zullen stijgen en ooit een gevaar kunnen vormen. Je hebt volkomen gelijk hoor, zover is het nog niet, maar als het wel zover komt ben je toch al te laat..
pi_78120704
De grap is vast al gemaakt maar dat moslims dan niet meer gaan vliegen is voor iedereen beter natuurlijk. .
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:35:06 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78120767
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef Picchia het volgende:
In feite ligt de schuld bij de radicale Moslims dat ze dit soort maatregelen noodzakelijk maken, de paranoïde Amerikanen die dit van ons eisen en onze slaafse overheid en waardeloze kabinet dat ze hier aan meewerken.

Er wordt aan alle kanten getrokken aan onze privacy.
Ja. Maar om de moslims nou de schuld te geven, moslims zijn geen aanleiding maar een excuus.
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef Modus het volgende:
De grap is vast al gemaakt maar dat moslims dan niet meer gaan vliegen is voor iedereen beter natuurlijk. .
Je bent volgens mij de 4e. Tijd voor een onderzoek, qua kosten en baten. Hoeveel geld zullen we mislopen door moslims te weren? Niet alleen de turken dus maar ook half afrika
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:37:16 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_78120912
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:33 schreef fs180 het volgende:

[..]

Maar er is toch geen bezwaar dat ik vermoed dat maatregelen lineair door zullen stijgen en ooit een gevaar kunnen vormen. Je hebt volkomen gelijk hoor, zover is het nog niet, maar als het wel zover komt ben je toch al te laat..
Maar wat rechtvaardigt dan de angst dat er (ooit) een gevaar voor je privacy komt?
Binnenkort gaan we hoogstwaarschijnlijk rekeningrijden met een kastje in je auto waarmee je overal te volgen bent. Er zullen maar weinig mensen zijn die om die reden de deur uit zullen doen...
pi_78120916
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ja. Maar om de moslims nou de schuld te geven, moslims zijn geen aanleiding maar een excuus.
Een excuus waarvoor? Deze maatregelen dienen geen ander doel dan 'veiligheid' bieden tegen Moslims.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:41:42 #160
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78121126
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar wat rechtvaardigt dan de angst dat er (ooit) een gevaar voor je privacy komt?
Binnenkort gaan we hoogstwaarschijnlijk rekeningrijden met een kastje in je auto waarmee je overal te volgen bent. Er zullen maar weinig mensen zijn die om die reden de deur uit zullen doen...
Voor mij: niets. Voor mij is de grens snel bereikt. En ik neem totaal geen aanstoot aan sensationele nieuwsberichten, te relatief en afhankelijk.
Als ik vermomd over straat wil lopen, verkleed als ninja, inc wapens, moet dat kunnen. Doe ik wat mis is het wat anders, mag je er prima de me ( ) opaf sturen. Maar onschuldig tot tegendeel is bewezen!
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:33 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Zo hoorde ik vandaag een bericht op de radio dat in Arizona, USA de staat besloten heeft te stoppen met mobiele flitscontroles. Het is namelijk inbreuk op je privacy om iemand ongevraag dop de foto te zetten, ondanks dat het voor de verkeersveiligheid is.
Op sommige punten waardeer ik de US wel qua privacy. Je bent nog nèt iets anoniemer dan in Nederland.
Heeft ook zijn nadeel, bijvoorbeeld dat politie op zich niets te zeggen heeft, terwijl je daar gewoon onder schot gehouden wordt. Moet me nog steeds verdiepen in hun wetgeving, komt er alleen niet van, is aardig wat stof
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:42:09 #161
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78121151
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Picchia het volgende:

[..]

Een excuus waarvoor? Deze maatregelen dienen geen ander doel dan 'veiligheid' bieden tegen Moslims.
Echt waar?
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:45:38 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_78121309
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef fs180 het volgende:

[..]

Voor mij: niets. Voor mij is de grens snel bereikt. En ik neem totaal geen aanstoot aan sensationele nieuwsberichten, te relatief en afhankelijk.
Als ik vermomd over straat wil lopen, verkleed als ninja, inc wapens, moet dat kunnen. Doe ik wat mis is het wat anders, mag je er prima de me ( ) opaf sturen. Maar onschuldig tot tegendeel is bewezen!
Het tegendeel wordt bewezen als er weer een vliegtuig een gebouw in vliegt, opgeblazen of gekaapt wordt.
Ik denk niet dat je dat bewijs wilt hebben...

En daarom dus een bodyscan voor moslims en niet-moslims, voor iedereen dus, zodat je geen gezeik krijgt over discriminatie enzovoorts. En er lopen ook genoeg niet-moslim weirdo's rond, dus kwaad kan het niet...
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:04:26 #163
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78122163
Voor het gemak even maar een wiki gepakt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen

Let even op de laatste jaren en de plaats waar het gepleegd is. Merendeel zit in ontwikkelingslanden en oorlogsgebieden. Ik heb er dan wel geen studie naar gedaan maar ik vermoed ook dat het opgroeien met zulke factoren dit je opvoeding en gevoel voor maatschappij en recht kan beinvloeden. Ik zou haast zeggen dat ze hun oorlog maar uit moeten vechten, zijn we er meteen vanaf. Maar uiteindelijk is het slachtoffer worden van een terroristische aanleg in nederland vrij klein. Verwaarloosbaar gewoon. We zijn op het moment in bezit van verschillende middelen die voldoende zijn. Het is onmogelijk alles tegen te kunnen houden, er zal altijd iemand slimmer zijn en succes krijgen. Mensen zijn een levend object, en moeten stoppen met willen leven in een pluizige zachte wererld. De wereld is niet lief en aardig!
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:06:26 #164
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78122248
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef fs180 het volgende:
Heeft ook zijn nadeel, bijvoorbeeld dat politie op zich niets te zeggen heeft, terwijl je daar gewoon onder schot gehouden wordt. Moet me nog steeds verdiepen in hun wetgeving, komt er alleen niet van, is aardig wat stof
De politie mag natuurlijk gewoon aan de kant gaan staan en jou stopzetten. Alleen een camera neerzetten en foto's maken mag dan niet meer.

Er zitten natuurlijk nadelen aan, maar het idee dat ze werkelijk protesteren als de privacy in gevaar is vind ik wel goed. In Nederland hoor je haast niemand.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78122490
quote:

[..]

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78122762
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Het moet niet gekker worden.
pi_78122881
Het feit dat heel de westerse wereld in zn reet wordt geneukt door deze maatregel wordt even vergeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:32:55 #168
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_78123311
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
Het feit dat heel de westerse wereld in zn reet wordt geneukt door deze maatregel wordt even vergeten.
En dat willen we natuurlijk niet hebben!

Anale seks: verbod gerechtvaardigd?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 18 februari 2010 @ 01:20:55 #169
3542 Gia
User under construction
pi_78126118
Och, dan geen bodyscan maar gewoon even fouilleren met visitatie. Dat vinden ze veel fijner!
pi_78126467
quote:

[..]

Welnee. Deze maatregelen dienen geen ander doel dan controle en gesuggereerde veiligheid bieden tegen iedereen. Maar dat werkt dus niet goed en beperkt vooral de vrijheid en veiligheid van de burgers.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 18 februari 2010 @ 01:56:04 #171
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_78126968
Maar die bodyscan wordt toch gewoon keihard in zijn iele gezichtje uitgelachen als een terrorist zich tot ontploffing breng vóór de scan?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_78127444
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar die bodyscan wordt toch gewoon keihard in zijn iele gezichtje uitgelachen als een terrorist zich tot ontploffing breng vóór de scan?

²
Het gaat erom dat er geen vliegtuig ontploft -> 300 doden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † donderdag 18 februari 2010 @ 04:02:20 #173
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78128182
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:56 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Elke vorm beveiligingscheck is dan niet meer nodig, die eikel is immers het vliegtuig niet in gekomen en heeft daar geen schade aan kunnen richten
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78128188
ik had liever gezien dat ze zouden uitdragen dat moslims geen aanslagen mogen plegen... wel druk maken over bodyscans maar niet keihard aanslagen op mensen veroordelen... zo jammer.
pi_78129012
Naar mijn weten is het terrorisme uit extreem-islamitische hoek de initiële reden geweest om die bodyscanners in gebruik te nemen. Dus als moslims (en dan dus met name de extreme figuren) het vliegtuig niet meer in willen door die dingen is het probleem dus opgelost.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:37:27 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_78723634
quote:
Moslima's weigeren bodyscan en mogen niet op vliegtuig

Op de luchthaven van Manchester weigerden twee moslima's om door de bodyscanner te gaan omwille van religieuze en medische redenenen. Dit zijn wellicht de allereerste passagiers die van het vliegtuig geweerd worden omdat ze het vertikten om de doorgedreven controle van de lichaamsscanners te ondergaan.
De vrouwelijke passagiers hadden tickets voor een vlucht naar Islamabad in Pakistan en werden louter toevallig uit de rij wachtenden gepikt om door de bodyscanner te passeren. De vrouwen werden op voorhand ingelicht dat een weigering gelijk zou staan met een vliegverbod. Toch hielden de twee moslima's voet bij stuk. Eén vrouw haalde religieuze redenen aan en de andere had medische bezwaren omdat ze beweerde last te hebben van een ontsteking.

Sinds de ingebruikname van het nieuwe controleapparaat op de luchthaven van Manchester zijn al 15.000 passagiers zonder enig probleem door de bodyscanner gegaan. (hlnsydney/kve)
bron
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:39:46 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_78723725
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Mylene het volgende:

Eén vrouw haalde religieuze redenen aan en de andere had medische bezwaren omdat ze beweerde last te hebben van een ontsteking.
Beide non-redenen en dus terecht geweigerd...
pi_78724113
Leuk dat het blijkt te werken. Ben benieuwd hoe de extremisten weer hier iets omheen verzinnen.
pi_78724134
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef misteriks het volgende:
Geen bodyscan voor moslimvrouwen.
De FCNA (Fiqh Council of North America) bestaat uit moslimgeleerden die uitspraken doet over de sharia: het islamitisch recht. De recentste uitspraak van de FCNA wekt verbazing: moslims mogen niet door de lichaamsscanners die op vliegvelden worden ingezet om aanslagen te voorkomen. Ook Nederlandse moslims zijn onrust over de nieuwe lichaamsscanners. Abdulmajid Khairoun van de Nederlandse Moslim Raad: "Het is het gesprek van de dag en leeft heel erg onder onze achterban. Moslims willen niet dat hun vrouwen en dochters door de scan gaan. Moslims overwegen om niet meer te vliegen en gewoon met de auto te gaan". Een woordvoerder van de eenheid Terrorismebestrijding is kordaat: "Dit is niet ons probleem, wie moeite heeft met de scan hoeft er niet door. Men kan er steeds voor kiezen om zich te laten fouilleren". Volgens de Koran mogen mannen en vrouwen elkaars lichaam nu eenmaal niet naakt zien.

Ook in het Verenigd Koninkrijk zijn moslims niet mals voor de bodyscan. Hier zegt men onomwonden dat de reacties verschrikkelijk zullen zijn. Geen enkele gelovige moslim zal ooit verdragen dat een ongelovige zijn vrouw of dochter naakt ziet. Ook verenigingen die zich inzetten tegen eender welke pedofiele inmenging zweren het gebruik bij -18 jarigen af. Het nemen, kijken naar of bewaren van naaktbeelden van minderjarigen is volgens hen in elk geval verboden. Dat dit ook het verbod van eender welk medisch onderzoek inhoud, gaat aan deze heren voorbij. Het ziet er naar uit dat alle soorten fanatici zich de komende jaren heel hevig in de strijd tegen de bodyscan zullen gooien, zo ook in Israël. Daar zijn moslims en joden het voor één keer met elkaar eens. Blijkbaar gaat deze discussie voorbij aan de vraag: waarom zijn bodyscanners in godsnaam ingevoerd? Juist, om te beletten dat dit soort religieuze fanatici sterven om zo snel mogelijk bij hun 70 maagden in het hiernamaals te zijn.

Dit bericht is te vinden in tal van Belgische media, maar ik vind er geen terug in Nederland
En wat vinden we hier van ? TS's mening is dat die moslimvrouwen dan maar thuis moeten blijven
Als je je eigen bekrompen interpretatie van je religie belangrijker vindt dan veiligheid in het vliegtuig, blijf je toch lekker thuis?

Net zo makkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78724222
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef crrrN het volgende:
Leuk dat het blijkt te werken. Ben benieuwd hoe de extremisten weer hier iets omheen verzinnen.
Het vliegveld opblazen ipv het vliegtuig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78724349
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslims blazen geen vliegvelden/-tuigen op. Dat doen alleen niet-moslims.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78724398
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet wat die fetisj is van het opblazen van een vliegtuig. Met een vliegveld ben je veel effectiever
pi_78724471
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:53 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet wat die fetisj is van het opblazen van een vliegtuig. Met een vliegveld ben je veel effectiever
Dan is de af te leggen afstand naar Allah kleiner.

Oh nee, Torero, moslims blazen GEEN vliegtuigen op. Dat zijn allemaal NIET-moslims die dat doen dan wel van plan waren te doen.

pi_78724508
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh nee, Torero, moslims blazen GEEN vliegtuigen op. Dat zijn allemaal NIET-moslims die dat doen dan wel van plan waren te doen.
Extremisten Torero, die kennen ze ook in jouw geliefde Spanje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78724548
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

! !
Ik heb het licht gezien.

* EchoAlpha gaat zijn broodtrommel en explosieven inpakken

donderdag 4 maart 2010 @ 11:58:24 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78724636
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 02:24 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Het gaat erom dat er geen vliegtuig ontploft -> 300 doden.
kijk om 9 uur 's ochtends eens voor de paspoort /baggage controle op schiphol, daar staan ook 1000 mensen in de rij...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78724681
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Extremisten Torero, die kennen ze ook in jouw geliefde Spanje.
MOSLIM-EXTREMISTEN. Inderdaad.

En de ETA wordt dan ook keihard aangepakt.

pi_78724683
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

! !
Ik heb het licht gezien.

* EchoAlpha gaat zijn broodtrommel en explosieven inpakken

Hey tot kijk
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:06:42 #189
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_78724997
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Re het volgende:

[..]

kijk om 9 uur 's ochtends eens voor de paspoort /baggage controle op schiphol, daar staan ook 1000 mensen in de rij...
Maar die krijg je niet allemaal dood met een bommetje. Met een bommetje krijg je in de lucht wel 300 man dood, en met een beetje geluk ook nog een p;aar op de grond.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:30:19 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78726020
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:06 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Maar die krijg je niet allemaal dood met een bommetje. Met een bommetje krijg je in de lucht wel 300 man dood, en met een beetje geluk ook nog een p;aar op de grond.
denk je dat het doel is zoveel mogelijk slachtoffers te maken of gewoon chaos en angst te creeeren... ik denk dat laatste...

1 gevalletje van iemand die wat explosieven in zijn schoenen had... hele wereld in paniek, iedereen schoene uit bij de controle
1 gevalletje van iemand die 2 vloeibare chemicalieen samen wilde gooien... hele wereld in paniek, iedereen geen vloeistoffen meer en met die debiele plastic zakjes rondlopen
1 gevalletje van een explosief op het lichaam in een KLM toestel... hele wereld in paniek... bodyscans bodyscans
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78726122
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef woozi het volgende:
[ afbeelding ]

omfg ze maken hier ook echt een probleem van
Geile hoer!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78730458
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Die bodyscanner gaat geen terrorist extra tegen houden hoor. Alsof er voor 9/11 geen goede veiligheidsmaatregelen bestonden.... Wil je veiliger vliegen dan dien je de reden voor een terroristische aanslag weg te nemen. Dat doen we niet dus moet je dit soort risico's gewoon incalculeren.
ach kom op , reden wegnemen bij deze gasten ?
We hebben het hier over mensen die ambasades in de fik steken over een paar fucking tekeningen.
Die vinden altijd wel een reden
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')