Denk niet het CDA dat zomaar gaat doen, die gaan tot het uiterste de NAVO/EU/VS te pleasenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel gok ik erop, dat het NAVO verzoek wordt afgewezen en ze verder gaan tot de orde van de dag.
Zolang je ze geen militairen noemt dan mag het allemaal van de PvdA. Misschien kan de PvdA wel leven met het sturen van soldaten, want dat zijn geen militairen zal Hamer dan wel verdedigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Zit 't nu te kijken.
Bos verscheurt de Navo-brief, maar wil wel met trainers, humanitaire hulp en F16's blijven. Maar GEEN militairen. Wie gaat die vliegtuigen dan besturen? De hulpwerkers beschermen? De Afghanen trainen?
Zal niet gebeuren. Balkenende is namelijk niet in staat om toe te geven dat iets anders dan zijn wil mogelijk is. Zie zijn spastische reactie op commissie Davids.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel gok ik erop, dat het NAVO verzoek wordt afgewezen en ze verder gaan tot de orde van de dag.
Volgens mij liggen ze elkaar juist wel. Kijk maar hoe ze de financiële crisis gebroederlijk hebben aangepakt. In eerste instantie was Bos het ook eens met de reactie van JP op het Irak-rapport. Sowieso houdt angst voor verkiezingen deze club al jaren bij elkaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nou ja, of je het nu wendt of keert, tegen of voor bent. Bos en Balkenende hebben zo langzamerhand wel overtuigend bewezen elkaar niet te kunnen ruften of zien. En dat is niet de meest ideale situatie om een kabinet te leiden.
Dat vervangen van Hamer voor Bos vond ik ook erg frappant, al deed Bos het wel véél beter dan Hamer het ooit had gekund. Denk dat het tussen die twee niet zozeer om haat gaat, maar meer om het besef vanuit de PvdA dat elke seconde dat Hamer haar scheur opentrekt op tv, er weer 10 stemmen weglopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze elkaar juist wel. Kijk maar hoe ze de financiële crisis gebroederlijk hebben aangepakt. In eerste instantie was Bos het ook eens met de reactie van JP op het Irak-rapport. Sowieso houdt angst voor verkiezingen deze club al jaren bij elkaar.
Wat er nu verandert is, is dat Bos de druk van de eigen partij voelt. Met Mariëtte Hamer voorop. Die twee liggen elkaar volgens mij echt niet! Bos die haar plaats inneemt tijdens een TV-debat, Hamer die Bos voor het blok stelt door een nieuwe verklaring van de premier te eisen inzake Irak. Zo zie ik van Geel en JP niet optreden hoor.
Dat gaat never nooit gebeuren. Zowel de politiek als de legerleiding zal niet het risico op een tweede Srebrenica accepteren. Standaard procedure is sinds dat drama dat Nederlandse militairen altijd voor de beveiliging van de eigen mensen zorgen. Lijkt me ook stug dat de PvdA dit zal voorstellen, aangezien het kabinet Kok is gevallen over Srebrenica.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Zit 't nu te kijken.
Bos verscheurt de Navo-brief, maar wil wel met trainers, humanitaire hulp en F16's blijven. Maar GEEN militairen. Wie gaat die vliegtuigen dan besturen? De hulpwerkers beschermen? De Afghanen trainen?
Jetlag. Voorgister zat hij nog in Vancouver.quote:
De PvdA wil ook graag vrouwen in de partijtop. Hamer is daar de belichaming van.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik snap sowieso nooit wat die Hamer zo prominent in de PvdA moet. Het zal allicht best een aardig politica zijn, maar voor zo'n functie als dit totaal niet geschikt. Totaal geen uitstraling en kan amper omgaan met de media
Ik zapte net langs de stream van de tweede kamer en hij zat te knikkebollen.quote:
Hamer is een vrouw? Dat is al breaking newsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PvdA wil ook graag vrouwen in de partijtop. Hamer is daar de belichaming van.
Ik zat voorgister ook in Vancouver en gisternacht was ik ook gewoon erbij hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jetlag. Voorgister zat hij nog in Vancouver.
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hamer is een vrouw? Dat is al breaking news.
Maar geheel in de PvdA lijn mag ze daar natuurlijk wel haar eigen 'draai' aan geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.
Er zijn transseksuelen die beter in die functiebeschrijving passenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.
Dat is allemaal spel. Uruzgan is vanuit PvdA oogpunt een veel beter onderwerp om het kabinet te laten vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef De_Hertog het volgende:
Gaat wel hard deze week, we hebben de ene crisis nog niet gehad of de volgende is er al. Als de PvdA het kabinet nu laat vallen om deze brief is het des te erger dat ze gisteren zo achter Balkenende aanliepen bij de reactie op Davids.
Juist niet lijkt mij. Ik verwacht dat de PvdA het wel zou kunnen uitbuiten in hun voordeel als ze eindelijk een keer voet bij stuk houden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
Denk niet dat de PvdA het kabinet laat vallen, daarmee zouden ze hun eigen ruiten ingooien.
Bos net gezien op RTL7?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
Denk niet dat de PvdA het kabinet laat vallen, daarmee zouden ze hun eigen ruiten ingooien.
Beter dan een rapport waar ze zes jaar om liepen te vragen en waarmee ze nu kunnen zwaaien en zeggen 'kijk ons eens gelijk hebben gehad al die tijd'?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat is allemaal spel. Uruzgan is vanuit PvdA oogpunt een veel beter onderwerp om het kabinet te laten vallen.
Mwa, als ze gewoon principieel tegen zijn, waarom zou dat ruiten ingooien zijn ? Omdat je eventueel een paar zeteltjes kan verliezen moeten er dan maar mede namens eht PVDA militairen naar een oorlogsgebied worden gestuurd ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
Oftewel de kabinetscrisis is alweer voorbij en de pvda draait weer zodanig dat het cda goed weg komt...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat is allemaal spel. Uruzgan is vanuit PvdA oogpunt een veel beter onderwerp om het kabinet te laten vallen.
zoveel heeft de pvda niet te winnen met doorregeren. kunnen ze beter nu hun wonden likken en er na de volgende regering weer staan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
Neuh, denk dat ze juist wel scoren door nu gewoon eens een keer wél te doen wat ze zeggen en voet bij stuk te houdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
Plus dat ze electoraal hier veel gewin uit kunnen halen. Mits dit goed bespeeld wordt in de media.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
zoveel heeft de pvda niet te winnen met doorregeren. kunnen ze beter nu hun wonden likken en er na de volgende regering weer staan.
Precies. Sowieso moet er binnenkort 35 mld bezuinigd wordt. Het dat gaat makkelijker met een rechts of een links (god behoede ons) kabinet. Als ze dit met dit kabinet moeten gaan doen wordt het helemaal niks en is het voor de oppositie prijsschieten op beide partijen. Als ze het kabinet willen laten klappen is dit dé kans om er zonder veel gezichtsverlies te laten gebeuren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
zoveel heeft de pvda niet te winnen met doorregeren. kunnen ze beter nu hun wonden likken en er na de volgende regering weer staan.
goed, off-topic, maar wat is er mis met een links kabinet? Rechts is echt niet de heiland hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Sowieso moet er binnenkort 35 mld bezuinigd wordt. Het dat gaat makkelijker met een rechts of een links (god behoede ons) kabinet. Als ze dit met dit kabinet moeten gaan doen wordt het helemaal niks en is het voor de oppositie prijsschieten op beide partijen. Als ze het kabinet willen laten klappen is dit dé kans om er zonder veel gezichtsverlies te laten gebeuren.
Links gaat dus NO WAY 35 miljard bezuinigen. Ik zeg niet dat rechts het voor elkaar zal krijgen, maar ik geef ze wel meer kans daarop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
goed, off-topic, maar wat is er mis met een links kabinet? Rechts is echt niet de heiland hoor.
Dan zal het niet 35 mld bezuinigen zijn, maar 35 mild lastenverzwaring.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef RvLaak het volgende:
goed, off-topic, maar wat is er mis met een links kabinet? Rechts is echt niet de heiland hoor.
It took Nixon to go to China. Ik acht een bezuinigingsoperatie uitgevoerd door een links kabinet niet meteen een heilloze missie, vooral omdat het voor de oppositie dan erg lastig prijsschieten is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Met link 35miljard gaan bezuinigen, zie je het voor je
Tjah die lag voor de hand natuurlijk, of de missie afbreken maar direct een andere starten, of van een vechtmissie naar een humanitaire missie gaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
Pffft, Bos zei dat we ujit Uruzgan weggaan niet uit heel Afghanistan
#Nooduitgang
Doorlopen mensen, niks meer te zien.
#lafbekken.
De 'bezuinigingsoperatie' die links zal uitvoeren is dan niets meer dan een lastenverzwaring voor iedereen > modaal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
It took Nixon to go to China. Ik acht een bezuinigingsoperatie uitgevoerd door een links kabinet niet meteen een heilloze missie, vooral omdat het voor de oppositie dan erg lastig prijsschieten is.
Dat hoorde ik 'm inderdaad zeggen. Het zal m'n tijd wel duren met dat vallen, Bos nam stellingname en gooide nog geen zin later z'n eigen ruiten in. Wel de kiezersbelofte houden door weg te gaan, maar we laten er materieel, hulpverleners en beveiligers achter. Dat klinkt als puur een ander etiketje plakken, iets waar deze regering fantastisch in is. Zoals Obama "War on Terror" heeft vervangen met "Overseas Contingencies Operations".quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
#Nooduitgang
#lafbekken.
Ik geloof nooit dat de PvdA echt denkt dat het volk stom genoeg is om daar in te trappen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah die lag voor de hand natuurlijk, of de missie afbreken maar direct een andere starten, of van een vechtmissie naar een humanitaire missie gaan![]()
Vraag me af of 'het volk' er in gaat trappen though
Mja, maar daar gaat het nu niet om toch? Het gaat erom dat dat Navo-verzoek er ligt en dat Bos/de PvdA daar nee tegen wil zeggen en het CDA ja. Misschien is dit inderdaad hoe een compromis eruit komt te zien, maar tegen dat verzoek kun je alleen ja of nee zeggen, niet 'nou we doen het niet maar we doen wel wat anders, mag dat ook?'quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah die lag voor de hand natuurlijk, of de missie afbreken maar direct een andere starten, of van een vechtmissie naar een humanitaire missie gaan![]()
Vraag me af of 'het volk' er in gaat trappen though
Echt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
#Nooduitgang
#lafbekken.
Juist, dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat hoorde ik 'm inderdaad zeggen. Het zal m'n tijd wel duren met dat vallen, Bos nam stellingname en gooide nog geen zin later z'n eigen ruiten in. Wel de kiezersbelofte houden door weg te gaan, maar we laten er materieel, hulpverleners en beveiligers achter. Dat klinkt als puur een ander etiketje plakken, iets waar deze regering fantastisch in is. Zoals Obama "War on Terror" heeft vervangen met "Overseas Contingencies Operations".
Yup, die blijven gewoon zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/Wed13.wouterbos.xml
En die F16's mogen blijven.
Ook weer opgelost.
Wat op de vorige pagina ook al gezegd werd, Bos had zijn mond vol over het "houden van de belofte richting de kiezer". Weet iemand wat die belofte specifiek was?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt?
Plas, glas, was.
Die nuancering wordt door de media trouwens niet gecommuniceerd. Dus als ze akkoord gaan met een andere missie, of op een andere plek in Afghanistan wordt dat ook gezien als draaien. Krijg je er van als je een grote mond opzet.
Mmmm, klassieke win win situatie eigenlijk. Of het kabinet valt, of de PvdA gaat op zijn bek.Of het CDA gooit roet in het eten geeft toe en er gebeurt niks.
Tsja, wie zal het zeggen. Lastenverzwaringen zie ik sowieso nog wel ingevoerd worden, ongeacht de constellatie van een nieuw kabinet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De 'bezuinigingsoperatie' die links zal uitvoeren is dan niets meer dan een lastenverzwaring voor iedereen > modaal.
Als Mariëte Hamer en hun leden het referentiekader vormen vermoed ik dat ze dat wel denken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Ik geloof nooit dat de PvdA echt denkt dat het volk stom genoeg is om daar in te trappen.
Eind 2010 alle Nederlandse militairen weg uit Uruzgan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat op de vorige pagina ook al gezegd werd, Bos had zijn mond vol over het "houden van de belofte richting de kiezer". Weet iemand wat die belofte specifiek was?
verhagen zegt altijd wat anders.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef RvLaak het volgende:
Verhagen op BNR: Vrijdag as. nog geen beslissing.
Staat haaks op wat Bos net zei/
Dan zouden de F-16's ook niet blijven. Hooguit vanaf NL vertrekken om de bommen te werpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Eind 2010 alle Nederlandse militairen weg uit Uruzgan.
Volgens mij hebben ze dat beeld toch echt zelf gecreëerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Frits Wester net een briljante analyse: PvdA is zat van het beeld van draaiers, dat door het CDA gecreëerd is.
weg uit uruzgan zoals dat in het kamerdebat is geformuleerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat op de vorige pagina ook al gezegd werd, Bos had zijn mond vol over het "houden van de belofte richting de kiezer". Weet iemand wat die belofte specifiek was?
Weg uit Afghanistan. Inmiddels is dit 'weg uit Uruzgan' geworden, al een stapje terug. Kijk ook even naar wat Diederik Samsom erover te zeggen heeft:quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, is vooral door het CDA de wereld ingeholpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij hebben ze dat beeld toch echt zelf gecreëerd.
RTL kijk ik niet meer. Dat is één en al leugenachtigheid. Volgens mij wil het CDA zelf van Balkenende af. En CDA omroep RTL zorgt voor een mooie overgang.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Frits Wester net een briljante analyse: PvdA is zat van het beeld van draaiers, dat door het CDA gecreëerd is.
Het kost belachelijk veel geld om eerst missie af te breken en daarna een paar honder kilometer verderop weer te starten. CDA accepteert dat nooit en heeft dat volgens mij ook al eens gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat hoorde ik 'm inderdaad zeggen. Het zal m'n tijd wel duren met dat vallen, Bos nam stellingname en gooide nog geen zin later z'n eigen ruiten in. Wel de kiezersbelofte houden door weg te gaan, maar we laten er materieel, hulpverleners en beveiligers achter. Dat klinkt als puur een ander etiketje plakken, iets waar deze regering fantastisch in is. Zoals Obama "War on Terror" heeft vervangen met "Overseas Contingencies Operations".
Leugens? CDA omroep? Het is ook nooit goed. Eerst is alle media links, dan is het allemaal een CDA complot...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
RTL kijk ik niet meer. Dat is één en al leugenachtigheid. Volgens mij wil het CDA zelf van Balkenende af. En CDA omroep RTL zorgt voor een mooie overgang.
RTL nieuws vind ik juist heel wat beter dan het publieke journaal. Als ze zich vastbijten in een dossier krijgen ze veel naar boven, denk aan de DNB dossiers en nu de documenten die Balkenende aan RTL ten inzage moet laten zien over Irak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
RTL kijk ik niet meer. Dat is één en al leugenachtigheid. Volgens mij wil het CDA zelf van Balkenende af. En CDA omroep RTL zorgt voor een mooie overgang.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, lol @ GW: http://twitter.com/geertwilderspvv/status/9232598565
quote:Goed zo Wouter hou je poot maar stijf en trek de stekker uit dit kabinet, het land smacht naar verkiezingen. Wij zijn er klaar voor!
Dat rapport over de brand in het Catshuys hebben ze toch ook boven water gekregen? Liever RTL en Frits Wetser dan de NOS, het schoothondje van de PvdA.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Dutchguy het volgende:
RTL nieuws vind ik juist heel wat beter dan het publieke journaal. Als ze zich vastbijten in een dossier krijgen ze veel naar boven, denk aan de DNB dossiers en nu de documenten die Balkenende aan RTL ten inzage moet laten zien over Irak.
Da's misschien wel handig ja. Dan kan ik daar een beetje op plannen zegmaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je ook ongeveer hoe laat?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Da's misschien wel handig ja. Dan kan ik daar een beetje op plannen zegmaar
Als die lastige militairen weg zijn kan hij natuurlijk weer mooi voor Sinterklaas spelen in Afghanistan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef One_of_the_few het volgende:
mooi dat koenders bij de overleggen is.
Die gaat altijd hard met onderhandelen.
Inderdaad. Bovendien mag Frits Wester altijd bij P&W aanschuiven als het echt spannend wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat rapport over de brand in het Catshuys hebben ze toch ook boven water gekregen? Liever RTL en Frits Wetser dan de NOS, het schoothondje van de PvdA.
RTL is in de meest basale termen rechts-populistisch. Ze komen áltijd met grafiekjes en plaatjes en wat niet al om 'de gemiddelde burger' uit te leggen 'hoeveel dit en dat hun nou weer gaat kosten'. Ze maken van nieuws plat vermaak en spelen in op dommige volkswoede.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
RTL nieuws vind ik juist heel wat beter dan het publieke journaal. Als ze zich vastbijten in een dossier krijgen ze veel naar boven, denk aan de DNB dossiers en nu de documenten die Balkenende aan RTL ten inzage moet laten zien over Irak.
Ach, Klopkoek keert zich al snel tegen iets of iemand als er ook maar één verkeerd woord over de PvdA valt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leugens? CDA omroep? Het is ook nooit goed. Eerst is alle media links, dan is het allemaal een CDA complot...
Anyway, lol @ GW: http://twitter.com/geertwilderspvv/status/9232598565
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Wist niet dat je de twitter van Char volgde?
God behoedde ons, maar goed. Zou wel een mooie kans zijn om te zien wat Wilders nou echt klaar kan spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef Arcee het volgende:
Een val zou een CDA/VVD/PVV-kabinet wel dichterbij brengen, want CDA en PvdA zullen niet meer samen gaan.
True, true, so very true. Maar ja, wat wil je als jouw inkomen afhangt van de populariteit van die partij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, Klopkoek keert zich al snel tegen iets of iemand als er ook maar één verkeerd woord over de PvdA valt.
Echt 100% ongekleurde nieuwsgeving is er helaas niet, zal er ook wel nooit komen. Maar ik wou soms dat het NOS journaal wat van dat 'doorbijterige' van RTL had.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef superworm het volgende:
[..]
RTL is in de meest basale termen rechts-populistisch. Ze komen áltijd met grafiekjes en plaatjes en wat niet al om 'de gemiddelde burger' uit te leggen 'hoeveel dit en dat hun nou weer gaat kosten'. Ze maken van nieuws plat vermaak en spelen in op dommige volkswoede.
De NOS is de staatsomroep en verdraait nieuws dus momenteel naar centrum-links. Daarnaast grossiert de NOS in het belangrijk maken van nieuws omdat de staat dat belangrijk acht. Zo was er laatst nog een of ander bericht over de schadelijkheid van softdrugs - aantal in verslavingsklinieken opgenomen jongeren was 'schrikbarend gestegen' volgens het journaal, ze openden er zelfs mee. Stijging was iets van 160 naar 180 op jaarbasis.
Ik voel meer voor een minderheidskabinet van VVD, CDA en D66 met steun van de PVV. In een interview met de Nieuwe Revu zinspeelde Wilders dat hij dit ook wel zag zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef RvLaak het volgende:
God behoedde ons, maar goed. Zou wel een mooie kans zijn om te zien wat Wilders nou echt klaar kan spelen.
Nja, journalisten van de NOS zijn eigenlijk gewoon ambtenaren. Die van RTL werken voor een commercieel bedrijf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
Echt 100% ongekleurde nieuwsgeving is er helaas niet, zal er ook wel nooit komen. Maar ik wou soms dat het NOS journaal wat van dat 'doorbijterige' van RTL had.
Na gisteravond vind ik doorgaan met CDA net zo'n rampscenario als doorgaan met de PvdA.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik voel meer voor een minderheidskabinet van VVD, CDA en D66 met steun van de PVV. In een interview met de Nieuwe Revu zinspeelde Wilders dat hij dit ook wel zag zitten.
Je kunt toch het CDA niet bypassen? Ze zijn de grootste partij, immers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Na gisteravond vind ik doorgaan met CDA net zo'n rampscenario als doorgaan met de PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |