abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:02:15 #151
66825 Reya
Fier Wallon
pi_78098029
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Met link 35miljard gaan bezuinigen, zie je het voor je
It took Nixon to go to China. Ik acht een bezuinigingsoperatie uitgevoerd door een links kabinet niet meteen een heilloze missie, vooral omdat het voor de oppositie dan erg lastig prijsschieten is.
pi_78098030
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
Pffft, Bos zei dat we ujit Uruzgan weggaan niet uit heel Afghanistan

#Nooduitgang
Doorlopen mensen, niks meer te zien.
#lafbekken.
Tjah die lag voor de hand natuurlijk, of de missie afbreken maar direct een andere starten, of van een vechtmissie naar een humanitaire missie gaan

Vraag me af of 'het volk' er in gaat trappen though
pi_78098080
TVP.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78098087
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Reya het volgende:

[..]

It took Nixon to go to China. Ik acht een bezuinigingsoperatie uitgevoerd door een links kabinet niet meteen een heilloze missie, vooral omdat het voor de oppositie dan erg lastig prijsschieten is.
De 'bezuinigingsoperatie' die links zal uitvoeren is dan niets meer dan een lastenverzwaring voor iedereen > modaal.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 14:04:05 #155
145738 superworm
is erbij
pi_78098095
quote:

#Nooduitgang
#lafbekken.
Dat hoorde ik 'm inderdaad zeggen. Het zal m'n tijd wel duren met dat vallen, Bos nam stellingname en gooide nog geen zin later z'n eigen ruiten in. Wel de kiezersbelofte houden door weg te gaan, maar we laten er materieel, hulpverleners en beveiligers achter. Dat klinkt als puur een ander etiketje plakken, iets waar deze regering fantastisch in is. Zoals Obama "War on Terror" heeft vervangen met "Overseas Contingencies Operations".
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78098100
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah die lag voor de hand natuurlijk, of de missie afbreken maar direct een andere starten, of van een vechtmissie naar een humanitaire missie gaan

Ik geloof nooit dat de PvdA echt denkt dat het volk stom genoeg is om daar in te trappen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:04:21 #157
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78098106
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mja, maar daar gaat het nu niet om toch? Het gaat erom dat dat Navo-verzoek er ligt en dat Bos/de PvdA daar nee tegen wil zeggen en het CDA ja. Misschien is dit inderdaad hoe een compromis eruit komt te zien, maar tegen dat verzoek kun je alleen ja of nee zeggen, niet 'nou we doen het niet maar we doen wel wat anders, mag dat ook?'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Admin woensdag 17 februari 2010 @ 14:04:27 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78098111
http://www.rtl.nl/compone(...)/Wed13.wouterbos.xml
En die F16's mogen blijven.
Ook weer opgelost.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_78098131
quote:

#Nooduitgang
#lafbekken.
Echt?
Plas, glas, was.

Die nuancering wordt door de media trouwens niet gecommuniceerd. Dus als ze akkoord gaan met een andere missie, of op een andere plek in Afghanistan wordt dat ook gezien als draaien. Krijg je er van als je een grote mond opzet.

Mmmm, klassieke win win situatie eigenlijk. Of het kabinet valt, of de PvdA gaat op zijn bek. Of het CDA gooit roet in het eten geeft toe en er gebeurt niks.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Admin woensdag 17 februari 2010 @ 14:05:27 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78098151
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat hoorde ik 'm inderdaad zeggen. Het zal m'n tijd wel duren met dat vallen, Bos nam stellingname en gooide nog geen zin later z'n eigen ruiten in. Wel de kiezersbelofte houden door weg te gaan, maar we laten er materieel, hulpverleners en beveiligers achter. Dat klinkt als puur een ander etiketje plakken, iets waar deze regering fantastisch in is. Zoals Obama "War on Terror" heeft vervangen met "Overseas Contingencies Operations".
Juist, dat dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 februari 2010 @ 14:05:37 #161
862 Arcee
Look closer
pi_78098162
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/Wed13.wouterbos.xml
En die F16's mogen blijven.
Ook weer opgelost.
Yup, die blijven gewoon zitten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78098192
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Echt?
Plas, glas, was.

Die nuancering wordt door de media trouwens niet gecommuniceerd. Dus als ze akkoord gaan met een andere missie, of op een andere plek in Afghanistan wordt dat ook gezien als draaien. Krijg je er van als je een grote mond opzet.

Mmmm, klassieke win win situatie eigenlijk. Of het kabinet valt, of de PvdA gaat op zijn bek. Of het CDA gooit roet in het eten geeft toe en er gebeurt niks.
Wat op de vorige pagina ook al gezegd werd, Bos had zijn mond vol over het "houden van de belofte richting de kiezer". Weet iemand wat die belofte specifiek was?
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:07:13 #163
66825 Reya
Fier Wallon
pi_78098235
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De 'bezuinigingsoperatie' die links zal uitvoeren is dan niets meer dan een lastenverzwaring voor iedereen > modaal.
Tsja, wie zal het zeggen. Lastenverzwaringen zie ik sowieso nog wel ingevoerd worden, ongeacht de constellatie van een nieuw kabinet.
pi_78098236
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Ik geloof nooit dat de PvdA echt denkt dat het volk stom genoeg is om daar in te trappen.
Als Mariëte Hamer en hun leden het referentiekader vormen vermoed ik dat ze dat wel denken.
pi_78098256
Frits Wester net een briljante analyse: PvdA is zat van het beeld van draaiers, dat door het CDA gecreëerd is.
pi_78098265
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat op de vorige pagina ook al gezegd werd, Bos had zijn mond vol over het "houden van de belofte richting de kiezer". Weet iemand wat die belofte specifiek was?
Eind 2010 alle Nederlandse militairen weg uit Uruzgan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78098276
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef RvLaak het volgende:
Verhagen op BNR: Vrijdag as. nog geen beslissing.

Staat haaks op wat Bos net zei/
verhagen zegt altijd wat anders.

verhagen is net een sovjet pipo.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78098314
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Eind 2010 alle Nederlandse militairen weg uit Uruzgan.
Dan zouden de F-16's ook niet blijven. Hooguit vanaf NL vertrekken om de bommen te werpen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:08:54 #169
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78098316
Van Middelkoop lijkt flink kwaad en vindt dat ze 'geen milimeter zijn opgeschoten': http://www.rtl.nl/compone(...)koop_afghanistan.xml
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78098327
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Frits Wester net een briljante analyse: PvdA is zat van het beeld van draaiers, dat door het CDA gecreëerd is.
Volgens mij hebben ze dat beeld toch echt zelf gecreëerd.
pi_78098336
quote:

[..]

weg uit uruzgan zoals dat in het kamerdebat is geformuleerd.
eind december laatste militair weg uit uruzgan.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78098358
Kortom, poep, plas, alles blijft zoals het was.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 14:10:00 #173
145738 superworm
is erbij
pi_78098361
quote:

[..]

Weg uit Afghanistan. Inmiddels is dit 'weg uit Uruzgan' geworden, al een stapje terug. Kijk ook even naar wat Diederik Samsom erover te zeggen heeft:

http://www.geencommentaar(...)lijkheid-in-uruzgand
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78098376
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:09 schreef Strolie75 het volgende:

Volgens mij hebben ze dat beeld toch echt zelf gecreëerd.
Nee, is vooral door het CDA de wereld ingeholpen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78098588
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
RTL kijk ik niet meer. Dat is één en al leugenachtigheid. Volgens mij wil het CDA zelf van Balkenende af. En CDA omroep RTL zorgt voor een mooie overgang.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78098628
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef superworm het volgende:

[..]

Het kost belachelijk veel geld om eerst missie af te breken en daarna een paar honder kilometer verderop weer te starten. CDA accepteert dat nooit en heeft dat volgens mij ook al eens gezegd.
And that is the news.''
pi_78098669
Het kabinet valt vandaag nog.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_78098671
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

RTL kijk ik niet meer. Dat is één en al leugenachtigheid. Volgens mij wil het CDA zelf van Balkenende af. En CDA omroep RTL zorgt voor een mooie overgang.
Leugens? CDA omroep? Het is ook nooit goed. Eerst is alle media links, dan is het allemaal een CDA complot...

Anyway, lol @ GW: http://twitter.com/geertwilderspvv/status/9232598565
pi_78098700
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

RTL nieuws vind ik juist heel wat beter dan het publieke journaal. Als ze zich vastbijten in een dossier krijgen ze veel naar boven, denk aan de DNB dossiers en nu de documenten die Balkenende aan RTL ten inzage moet laten zien over Irak.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 14:18:04 #180
145738 superworm
is erbij
pi_78098712
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Wist niet dat je de twitter van Char volgde?
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78098732
quote:
quote:
Goed zo Wouter hou je poot maar stijf en trek de stekker uit dit kabinet, het land smacht naar verkiezingen. Wij zijn er klaar voor!

Voor de luie flikkers die niet willen klikken op die link
vosss is de naam,
pi_78098739
mooi dat koenders bij de overleggen is.
Die gaat altijd hard met onderhandelen.
And that is the news.''
pi_78098755
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Weet je ook ongeveer hoe laat?
pi_78098774
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Dutchguy het volgende:
RTL nieuws vind ik juist heel wat beter dan het publieke journaal. Als ze zich vastbijten in een dossier krijgen ze veel naar boven, denk aan de DNB dossiers en nu de documenten die Balkenende aan RTL ten inzage moet laten zien over Irak.
Dat rapport over de brand in het Catshuys hebben ze toch ook boven water gekregen? Liever RTL en Frits Wetser dan de NOS, het schoothondje van de PvdA.
pi_78098785
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Weet je ook ongeveer hoe laat?
Da's misschien wel handig ja. Dan kan ik daar een beetje op plannen zegmaar
vosss is de naam,
pi_78098808
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Da's misschien wel handig ja. Dan kan ik daar een beetje op plannen zegmaar
, erg handig ivm files, etc...
pi_78098813
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef One_of_the_few het volgende:
mooi dat koenders bij de overleggen is.
Die gaat altijd hard met onderhandelen.
Als die lastige militairen weg zijn kan hij natuurlijk weer mooi voor Sinterklaas spelen in Afghanistan.
pi_78098834
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat rapport over de brand in het Catshuys hebben ze toch ook boven water gekregen? Liever RTL en Frits Wetser dan de NOS, het schoothondje van de PvdA.
Inderdaad. Bovendien mag Frits Wester altijd bij P&W aanschuiven als het echt spannend wordt.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 14:20:57 #189
145738 superworm
is erbij
pi_78098841
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

RTL is in de meest basale termen rechts-populistisch. Ze komen áltijd met grafiekjes en plaatjes en wat niet al om 'de gemiddelde burger' uit te leggen 'hoeveel dit en dat hun nou weer gaat kosten'. Ze maken van nieuws plat vermaak en spelen in op dommige volkswoede.

De NOS is de staatsomroep en verdraait nieuws dus momenteel naar centrum-links. Daarnaast grossiert de NOS in het belangrijk maken van nieuws omdat de staat dat belangrijk acht. Zo was er laatst nog een of ander bericht over de schadelijkheid van softdrugs - aantal in verslavingsklinieken opgenomen jongeren was 'schrikbarend gestegen' volgens het journaal, ze openden er zelfs mee. Stijging was iets van 160 naar 180 op jaarbasis.
op FOK!
op Facebook
op de website
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 februari 2010 @ 14:21:08 #190
862 Arcee
Look closer
pi_78098848
Een val zou een CDA/VVD/PVV-kabinet wel dichterbij brengen, want CDA en PvdA zullen niet meer samen gaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78098864
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Leugens? CDA omroep? Het is ook nooit goed. Eerst is alle media links, dan is het allemaal een CDA complot...

Anyway, lol @ GW: http://twitter.com/geertwilderspvv/status/9232598565
Ach, Klopkoek keert zich al snel tegen iets of iemand als er ook maar één verkeerd woord over de PvdA valt.
pi_78098872
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef superworm het volgende:

[..]

Wist niet dat je de twitter van Char volgde?
Twitter
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 14:22:36 #193
145738 superworm
is erbij
pi_78098897
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Twitter
Maar je vergeet iets.

Char
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78098907
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef Arcee het volgende:
Een val zou een CDA/VVD/PVV-kabinet wel dichterbij brengen, want CDA en PvdA zullen niet meer samen gaan.
God behoedde ons, maar goed. Zou wel een mooie kans zijn om te zien wat Wilders nou echt klaar kan spelen.
pi_78098911
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach, Klopkoek keert zich al snel tegen iets of iemand als er ook maar één verkeerd woord over de PvdA valt.
True, true, so very true. Maar ja, wat wil je als jouw inkomen afhangt van de populariteit van die partij.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 14:24:32 ]
pi_78098937
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef superworm het volgende:

[..]

RTL is in de meest basale termen rechts-populistisch. Ze komen áltijd met grafiekjes en plaatjes en wat niet al om 'de gemiddelde burger' uit te leggen 'hoeveel dit en dat hun nou weer gaat kosten'. Ze maken van nieuws plat vermaak en spelen in op dommige volkswoede.

De NOS is de staatsomroep en verdraait nieuws dus momenteel naar centrum-links. Daarnaast grossiert de NOS in het belangrijk maken van nieuws omdat de staat dat belangrijk acht. Zo was er laatst nog een of ander bericht over de schadelijkheid van softdrugs - aantal in verslavingsklinieken opgenomen jongeren was 'schrikbarend gestegen' volgens het journaal, ze openden er zelfs mee. Stijging was iets van 160 naar 180 op jaarbasis.
Echt 100% ongekleurde nieuwsgeving is er helaas niet, zal er ook wel nooit komen. Maar ik wou soms dat het NOS journaal wat van dat 'doorbijterige' van RTL had.
pi_78098956
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef RvLaak het volgende:
God behoedde ons, maar goed. Zou wel een mooie kans zijn om te zien wat Wilders nou echt klaar kan spelen.
Ik voel meer voor een minderheidskabinet van VVD, CDA en D66 met steun van de PVV. In een interview met de Nieuwe Revu zinspeelde Wilders dat hij dit ook wel zag zitten.
pi_78098990
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
Echt 100% ongekleurde nieuwsgeving is er helaas niet, zal er ook wel nooit komen. Maar ik wou soms dat het NOS journaal wat van dat 'doorbijterige' van RTL had.
Nja, journalisten van de NOS zijn eigenlijk gewoon ambtenaren. Die van RTL werken voor een commercieel bedrijf.
pi_78098997
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik voel meer voor een minderheidskabinet van VVD, CDA en D66 met steun van de PVV. In een interview met de Nieuwe Revu zinspeelde Wilders dat hij dit ook wel zag zitten.
Na gisteravond vind ik doorgaan met CDA net zo'n rampscenario als doorgaan met de PvdA.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 14:26:39 #200
145738 superworm
is erbij
pi_78099038
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Na gisteravond vind ik doorgaan met CDA net zo'n rampscenario als doorgaan met de PvdA.
Je kunt toch het CDA niet bypassen? Ze zijn de grootste partij, immers.
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')