abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78096657
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Momenteel gok ik erop, dat het NAVO verzoek wordt afgewezen en ze verder gaan tot de orde van de dag.
Denk niet het CDA dat zomaar gaat doen, die gaan tot het uiterste de NAVO/EU/VS te pleasen
pi_78096660
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:

[..]

Zit 't nu te kijken.

Bos verscheurt de Navo-brief, maar wil wel met trainers, humanitaire hulp en F16's blijven. Maar GEEN militairen. Wie gaat die vliegtuigen dan besturen? De hulpwerkers beschermen? De Afghanen trainen?
Zolang je ze geen militairen noemt dan mag het allemaal van de PvdA. Misschien kan de PvdA wel leven met het sturen van soldaten, want dat zijn geen militairen zal Hamer dan wel verdedigen

Ik mag hopen dat de PvdA zich nu niet laat kennen.
pi_78096664
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Momenteel gok ik erop, dat het NAVO verzoek wordt afgewezen en ze verder gaan tot de orde van de dag.
Zal niet gebeuren. Balkenende is namelijk niet in staat om toe te geven dat iets anders dan zijn wil mogelijk is. Zie zijn spastische reactie op commissie Davids.
pi_78096701
haagsche

Kijk, er zit beweging in... Zowel Bos als Van Middelkoop sluiten val kabinet niet uit [RT @lucasbenschop]
pi_78096713
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nou ja, of je het nu wendt of keert, tegen of voor bent. Bos en Balkenende hebben zo langzamerhand wel overtuigend bewezen elkaar niet te kunnen ruften of zien. En dat is niet de meest ideale situatie om een kabinet te leiden.
Volgens mij liggen ze elkaar juist wel. Kijk maar hoe ze de financiële crisis gebroederlijk hebben aangepakt. In eerste instantie was Bos het ook eens met de reactie van JP op het Irak-rapport. Sowieso houdt angst voor verkiezingen deze club al jaren bij elkaar.

Wat er nu verandert is, is dat Bos de druk van de eigen partij voelt. Met Mariëtte Hamer voorop. Die twee liggen elkaar volgens mij echt niet! Bos die haar plaats inneemt tijdens een TV-debat, Hamer die Bos voor het blok stelt door een nieuwe verklaring van de premier te eisen inzake Irak. Zo zie ik van Geel en JP niet optreden hoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 13:30:13 #106
145738 superworm
is erbij
pi_78096766
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Volgens mij liggen ze elkaar juist wel. Kijk maar hoe ze de financiële crisis gebroederlijk hebben aangepakt. In eerste instantie was Bos het ook eens met de reactie van JP op het Irak-rapport. Sowieso houdt angst voor verkiezingen deze club al jaren bij elkaar.

Wat er nu verandert is, is dat Bos de druk van de eigen partij voelt. Met Mariëtte Hamer voorop. Die twee liggen elkaar volgens mij echt niet! Bos die haar plaats inneemt tijdens een TV-debat, Hamer die Bos voor het blok stelt door een nieuwe verklaring van de premier te eisen inzake Irak. Zo zie ik van Geel en JP niet optreden hoor.
Dat vervangen van Hamer voor Bos vond ik ook erg frappant, al deed Bos het wel véél beter dan Hamer het ooit had gekund. Denk dat het tussen die twee niet zozeer om haat gaat, maar meer om het besef vanuit de PvdA dat elke seconde dat Hamer haar scheur opentrekt op tv, er weer 10 stemmen weglopen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78096778
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:

[..]

Zit 't nu te kijken.

Bos verscheurt de Navo-brief, maar wil wel met trainers, humanitaire hulp en F16's blijven. Maar GEEN militairen. Wie gaat die vliegtuigen dan besturen? De hulpwerkers beschermen? De Afghanen trainen?
Dat gaat never nooit gebeuren. Zowel de politiek als de legerleiding zal niet het risico op een tweede Srebrenica accepteren. Standaard procedure is sinds dat drama dat Nederlandse militairen altijd voor de beveiliging van de eigen mensen zorgen. Lijkt me ook stug dat de PvdA dit zal voorstellen, aangezien het kabinet Kok is gevallen over Srebrenica.
pi_78096792
tvp

Ben benieuwd hoe dit afloopt.
pi_78096828
Ja ik snap sowieso nooit wat die Hamer zo prominent in de PvdA moet. Het zal allicht best een aardig politica zijn, maar voor zo'n functie als dit totaal niet geschikt. Totaal geen uitstraling en kan amper omgaan met de media
pi_78096834
Balkenende zit te slapen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:32:44 #111
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78096856
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
Balkenende zit te slapen
Pics or it didn't happen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_78096903
quote:
Balkenende zit te slapen
Jetlag. Voorgister zat hij nog in Vancouver.
pi_78096924
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik snap sowieso nooit wat die Hamer zo prominent in de PvdA moet. Het zal allicht best een aardig politica zijn, maar voor zo'n functie als dit totaal niet geschikt. Totaal geen uitstraling en kan amper omgaan met de media
De PvdA wil ook graag vrouwen in de partijtop. Hamer is daar de belichaming van.
pi_78096962
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen.
Ik zapte net langs de stream van de tweede kamer en hij zat te knikkebollen.
Dat gaat ergens anders over overigens zo te horen.
vosss is de naam,
pi_78096965
quote:
Balkenende zit te slapen
Zal wel bidden zijn, dat zijn kabinet niet valt
Stress is voor idioten.
pi_78096978
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De PvdA wil ook graag vrouwen in de partijtop. Hamer is daar de belichaming van.
Hamer is een vrouw? Dat is al breaking news .
pi_78096980
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jetlag. Voorgister zat hij nog in Vancouver.
Ik zat voorgister ook in Vancouver en gisternacht was ik ook gewoon erbij hoor
vosss is de naam,
pi_78097008
oh amsterdam
pi_78097053
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hamer is een vrouw? Dat is al breaking news .
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.
pi_78097060
het is 1337
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:37:57 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_78097081
Het gaat prima met nederland zonder kabinet. Laten ze elkaar maar lekker gijzelen, dan kunnen ze ook niks meer verkloten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_78097116
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.
Maar geheel in de PvdA lijn mag ze daar natuurlijk wel haar eigen 'draai' aan geven.
Stress is voor idioten.
pi_78097159
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn transseksuelen die beter in die functiebeschrijving passen .
pi_78097235
fritswester

PvdA-fractie komt vanmiddag om 17.00 uur bijeen
pi_78097268
quote:
Balkenende zit te slapen
Hij heeft sinds 2002 nooit anders gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: