Denk niet het CDA dat zomaar gaat doen, die gaan tot het uiterste de NAVO/EU/VS te pleasenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel gok ik erop, dat het NAVO verzoek wordt afgewezen en ze verder gaan tot de orde van de dag.
Zolang je ze geen militairen noemt dan mag het allemaal van de PvdA. Misschien kan de PvdA wel leven met het sturen van soldaten, want dat zijn geen militairen zal Hamer dan wel verdedigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Zit 't nu te kijken.
Bos verscheurt de Navo-brief, maar wil wel met trainers, humanitaire hulp en F16's blijven. Maar GEEN militairen. Wie gaat die vliegtuigen dan besturen? De hulpwerkers beschermen? De Afghanen trainen?
Zal niet gebeuren. Balkenende is namelijk niet in staat om toe te geven dat iets anders dan zijn wil mogelijk is. Zie zijn spastische reactie op commissie Davids.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel gok ik erop, dat het NAVO verzoek wordt afgewezen en ze verder gaan tot de orde van de dag.
Volgens mij liggen ze elkaar juist wel. Kijk maar hoe ze de financiële crisis gebroederlijk hebben aangepakt. In eerste instantie was Bos het ook eens met de reactie van JP op het Irak-rapport. Sowieso houdt angst voor verkiezingen deze club al jaren bij elkaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nou ja, of je het nu wendt of keert, tegen of voor bent. Bos en Balkenende hebben zo langzamerhand wel overtuigend bewezen elkaar niet te kunnen ruften of zien. En dat is niet de meest ideale situatie om een kabinet te leiden.
Dat vervangen van Hamer voor Bos vond ik ook erg frappant, al deed Bos het wel véél beter dan Hamer het ooit had gekund. Denk dat het tussen die twee niet zozeer om haat gaat, maar meer om het besef vanuit de PvdA dat elke seconde dat Hamer haar scheur opentrekt op tv, er weer 10 stemmen weglopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze elkaar juist wel. Kijk maar hoe ze de financiële crisis gebroederlijk hebben aangepakt. In eerste instantie was Bos het ook eens met de reactie van JP op het Irak-rapport. Sowieso houdt angst voor verkiezingen deze club al jaren bij elkaar.
Wat er nu verandert is, is dat Bos de druk van de eigen partij voelt. Met Mariëtte Hamer voorop. Die twee liggen elkaar volgens mij echt niet! Bos die haar plaats inneemt tijdens een TV-debat, Hamer die Bos voor het blok stelt door een nieuwe verklaring van de premier te eisen inzake Irak. Zo zie ik van Geel en JP niet optreden hoor.
Dat gaat never nooit gebeuren. Zowel de politiek als de legerleiding zal niet het risico op een tweede Srebrenica accepteren. Standaard procedure is sinds dat drama dat Nederlandse militairen altijd voor de beveiliging van de eigen mensen zorgen. Lijkt me ook stug dat de PvdA dit zal voorstellen, aangezien het kabinet Kok is gevallen over Srebrenica.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Zit 't nu te kijken.
Bos verscheurt de Navo-brief, maar wil wel met trainers, humanitaire hulp en F16's blijven. Maar GEEN militairen. Wie gaat die vliegtuigen dan besturen? De hulpwerkers beschermen? De Afghanen trainen?
Jetlag. Voorgister zat hij nog in Vancouver.quote:
De PvdA wil ook graag vrouwen in de partijtop. Hamer is daar de belichaming van.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik snap sowieso nooit wat die Hamer zo prominent in de PvdA moet. Het zal allicht best een aardig politica zijn, maar voor zo'n functie als dit totaal niet geschikt. Totaal geen uitstraling en kan amper omgaan met de media
Ik zapte net langs de stream van de tweede kamer en hij zat te knikkebollen.quote:
Hamer is een vrouw? Dat is al breaking newsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PvdA wil ook graag vrouwen in de partijtop. Hamer is daar de belichaming van.
Ik zat voorgister ook in Vancouver en gisternacht was ik ook gewoon erbij hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jetlag. Voorgister zat hij nog in Vancouver.
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hamer is een vrouw? Dat is al breaking news.
Maar geheel in de PvdA lijn mag ze daar natuurlijk wel haar eigen 'draai' aan geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.
Er zijn transseksuelen die beter in die functiebeschrijving passenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij staat in haar functiebeschrijving dat ze als vrouw door het leven dient te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |