Je beantwoord 'm voor de zekerheid, voor het geval het een vraag mocht zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef WeezerButler het volgende:
Theo Van Es van the Shoes
Leuke vraag voor op het werk waar de collega's regelmatig over je schouder meekijken...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef bukgeit het volgende:
In de lofdicht 'Oh Kut' van Jules Deelder bezingt Herman Brood 108 synoniemen van het vrouwelijk geslachtsorgaan, maar met de helft ben ik tevreden. Degene die nummer 54 noemt krijgt het punt.
kon het niet laten na Nakamichiquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef bartrid het volgende:
Nakatomi - children of the night
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
= Wessel van Diepen = Vengaboys
z+1 http://vandaag.radio6.nl/(...)met-de-zwarte-lijst/quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef Z het volgende:
De zwarte lijst toch?
inderdaad. Erg vaag. Was gister best wel benieuwd, maar toen ik de voorkeuzelijst zag.... het gaat om het 'zwarte gevoel' en niet perse om kleur. Nou, ok. Maar dan in de voorkeuzelijst wel 3x Joss Stone en geen Janet Jackson bijvoorbeeld, toch vaag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef Z het volgende:
De zwarte lijst toch?
Dat is hem niet. Hij is nog een stuk erger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Grobbel het volgende:
'No Rest for the Alonely' dan, lijkt me.
Als dat klopt, dan ben ik wel benieuwd waarom ze in die heruitgave dan niet meteen die gruwelijke spelfout uit de titel hebben gehaald...
Neen. Het gaat om de debuutplaat van een Nederlandse band.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden dat ik het antwoord op die vraag wel moet weten... Maarre, een plaat van Mew wellicht? Met die foeilelijke hoes met in elkaar lopende hoofden?
Die is inderdaad prima.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef belsen het volgende:
Toch niks mis met deze (mooie) voorkant.
[ afbeelding ]
Pergola is ook prachtig. Daryll-Ann - Happy traum heeft ook een nieuwe hoes gekregen. Dat doen ze bij Excelsior wel vaker bij de heruitgaven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Johan - Pergola zou kunnen, is later veranderd
Stuurbaard Bakkebaard - l'Amour is ook mogelijk, de blote man is van de hoes geshopt, maar dat was op last van de erven.
Nee, we vergeten snel. Hier op het forum hebben we het er zeker over gehad.quote:
Maar die was ook niet opvallend schreeuwerig. Volgens mij wel 2004, trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad: Gem - Tell Me What's New is er ook zo een.
Inderdaad, het was trouwens geen Excelsioruitgave.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:10 schreef bukgeit het volgende:
Klopt, die werd juist 'schreeuweriger'.
Zou inderdaad zomaar kunnen, al vind ik die niet echt opvallend lelijk of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef bukgeit het volgende:
Voicst zou kunnen. Tjeerd Bomhof dus?
Maar dit was de oorspronkelijke cover:quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:17 schreef bukgeit het volgende:
Nou, die King Kong met UFO's tegen een gele achtergrond is wel opvallend. Maar lelijk zeker niet.
Ja, die met die aap is een remix van de eerste met bonustrack.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef bukgeit het volgende:
Gek, ik dacht dat het andersom was, dus eerst de aap. Zal me wel vergissen.
Hij is, volgens mij in Trivia, wel eens 'die spuuglelijke gele voorkant' genoemd. Maar dat kan ook elders zijn. Opvallend en schreeuwerig is hij in elk geval.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind ze geen van beide echt lelijk... Discussie erover kan ik me ook niet echt meer herinneren.
Nee, maar de film zou niet misstaan op hun oevre. Het is wel een 'acteerfilm'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:18 schreef ranja het volgende:
The Velvet Underground?
Klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:25 schreef bukgeit het volgende:
Monkees dan, denk ik.
quote:finally debuted her new
line-up last night (February 17) with a comeback Shockwaves NME Awards Show at London's O2 Shepherd's Bush Empire.
quote:you're like a stone hangin' round my neck, see
cut it loose before it breaks my back, see
I've gotta say what I feel before I grow older
MadMaster +1quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Nobody's Wife - Anouk
Nee, meneer 2 zingt in een andere taal dan Fonz (althans, ik heb Fonz nog nooit in die taal horen zingen)...quote:
6:quote:In 2003 kwam zijn autobiografie Soit dit en passant uit waardoor hij veelvuldig voor de Franse radio en televisie werd gevraagd. In 2004 gaf hij drie dagen achter elkaar concerten in het Olympia in Parijs. Zijn in datzelfde jaar uitgebrachte album Doux Tam Tam boekte een groot succes. In 2006 kwam een nieuw album uit met persoonlijke teksten, dat hij daarom "Levenbach" noemde, naar zijn werkelijke achternaam.
Kan nog net een punt uitdelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:49 schreef Burnett het volgende:
Bread
Nope, ook vervolgvraagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:51 schreef Burnett het volgende:
Brandy?
Grobbel + 1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:04 schreef Grobbel het volgende:
Da Brat dan, lijkt me...
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef cafca het volgende:
Ongetwijfeld iets Belgisch.
Niet goed genoeg dan...quote:Op maandag 22 februari 2010 09:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
Maar ze zijn bezig met zichzelf te promoten in Nederland
inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2010 09:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
Absynthe Minded
Leuke single, Envoi
Wat was het antwoord en welke user beantwoordde de vraag juist?quote:Beste fans,
Na bijna 15 jaar hebben we besloten een punt te zetten achter een mooie en spannende tijd. We zijn ontzettend trots op wat we bereikt hebben, en vooral op de manier waarop we dat hebben gedaan.
is nooit een band geweest die zichzelf herhaalde, we hebben altijd nieuwe dingen geprobeerd ook al was dat niet altijd de meest voor de hand liggende keuze. Juist daarom kregen we respect van de vele fans die ons zo gesteund hebben.
De break die we in 2008 hebben genomen heeft ons des te meer laten waarderen wat we met zijn allen hebben mogen meemaken, we kunnen op ontzettend veel fantastische momenten terugkijken, iets waarvan we vantevoren nooit hadden verwacht deel van te mogen uitmaken.
Op mijn CD-speler gisteren ook...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef bartrid het volgende:
Wij zijn gisteren op X-Rated gedraaid
Laat ik het eens proberen:quote:Op maandag 22 februari 2010 12:47 schreef bukgeit het volgende:
Vraag van belsen van een jaar geleden:
[..]
Wat was het antwoord en welke user beantwoordde de vraag juist?
Ah top, je hebt hem dus binnengekrgenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn CD-speler gisteren ook...
After Forever klopt en de beantwoorder heeft al geantwoordquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Grobbel het volgende:
After Forever - ik?
altijd bescheiden blijven...![]()
quote:
Verdomd als het niet waar is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:02 schreef Burnett het volgende:
after forever
Zo zie je maar weer, het nieuws van vandaag ben je morgen weer vergeten...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Verdomd als het niet waar is...
Wie z'n morning jacket?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef belsen het volgende:
This Morning Jacket?
Poeh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Grobbel het volgende:
The Morning Benders dan...
Dat zijn ze dan ook al 2 keer geweest, deze tour en de tour er voor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef cafca het volgende:
Snow Patrol lijkt me ook wel iets voor het voorprogramma van U2
Nou blinkt U2 het laatste decennium niet echt uit in originaliteit, dus......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan ook al 2 keer geweest, deze tour en de tour er voor...
Volgend jaar vieren ze hun 20 jarig bestaan als band die niet uitblinkt in originaliteit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou blinkt U2 het laatste decennium niet echt uit in originaliteit, dus......
Had gisteren al gespiekt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef iggyinthehouse het volgende:
interpol, the fray en lenny kravitz...
quote:are an electro-rock duo from London, England, comprising multi-instrumentalists Robbie Furze and Milo Cordell. The duo signed to the 4AD label in 2009.
Die Smiley zit toch standaard in zijn post?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou je daarom tong hier nooit zien?
Nee, denk aan het Eurovisie Songfestival.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef ranja het volgende:
de zeven provinciën?
dat is toch zijn label? hoe hij het dan wel schrijft, geen idee.
Ohjaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef Burnett het volgende:
Leningrad
Nee, maar dat heet alweer 20 jaar Sint-Petersburg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Schrijft Vader Bram dan al bijna 20 jaar liedjes over Leningrad
Dat is mij reeds geruime tijd bekend, ook de misser in Sjalalalie etc., maar de vraag was wat Vader Bram al bijna 20 jaar fout schrijft. Volgens mij heeft hij Sjalalalie pas eind vorig jaar in 10 minuten tijd in elkaar geflanst...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, maar dat heet alweer 20 jaar Sint-Petersburg.
De vraag is misschien wat ongelukkig gesteld (bewust overigens), maar kennelijk verkeert Vader Abraham nog steeds in de veronderstelling dat het 'Leningrad' moet zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mij reeds geruime tijd bekend, ook de misser in Sjalalalie etc., maar de vraag was wat Vader Bram al bijna 20 jaar fout schrijft. Volgens mij heeft hij Sjalalalie pas eind vorig jaar in 10 minuten tijd in elkaar geflanst...
Ik denk dat het meer tekenend is voor de manier waarop hij zijn teksten schrijft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De vraag is misschien wat ongelukkig gesteld (bewust overigens), maar kennelijk verkeert Vader Abraham nog steeds in de veronderstelling dat het 'Leningrad' moet zijn.
Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Dat 'Een beetje' in ieder geval niet van Corry Brokken is...
Een hele bevalling. In 1957 1e en in 1958 9e en daarmee laatste met slechts 1 punt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:24 schreef bukgeit het volgende:
In '57 won ze, een jaar later werd ze laatste.
MadMaster +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Henny Vrienten (a.k.a. Ruby Carmichael)
belsen +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef belsen het volgende:
Corrie en de Grote Brokken.
Uiteraard, maar de logische reden om Michael Jackson met Peppi en Kokkie en een jochie met cowboyhoed te fotograferen ontgaat me...quote:
Als MJ dat jochie maar niet serieus genomen heeft...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:22 schreef Mark het volgende:
Ik neem Peppie en Kokkie eigenlijk wel serieuzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |