quote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef cafca het volgende:
Ongetwijfeld iets Belgisch.
Niet goed genoeg dan...quote:Op maandag 22 februari 2010 09:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
Maar ze zijn bezig met zichzelf te promoten in Nederland
inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2010 09:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
Absynthe Minded
Leuke single, Envoi
Wat was het antwoord en welke user beantwoordde de vraag juist?quote:Beste fans,
Na bijna 15 jaar hebben we besloten een punt te zetten achter een mooie en spannende tijd. We zijn ontzettend trots op wat we bereikt hebben, en vooral op de manier waarop we dat hebben gedaan.
is nooit een band geweest die zichzelf herhaalde, we hebben altijd nieuwe dingen geprobeerd ook al was dat niet altijd de meest voor de hand liggende keuze. Juist daarom kregen we respect van de vele fans die ons zo gesteund hebben.
De break die we in 2008 hebben genomen heeft ons des te meer laten waarderen wat we met zijn allen hebben mogen meemaken, we kunnen op ontzettend veel fantastische momenten terugkijken, iets waarvan we vantevoren nooit hadden verwacht deel van te mogen uitmaken.
Op mijn CD-speler gisteren ook...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef bartrid het volgende:
Wij zijn gisteren op X-Rated gedraaid
Laat ik het eens proberen:quote:Op maandag 22 februari 2010 12:47 schreef bukgeit het volgende:
Vraag van belsen van een jaar geleden:
[..]
Wat was het antwoord en welke user beantwoordde de vraag juist?
Ah top, je hebt hem dus binnengekrgenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn CD-speler gisteren ook...
After Forever klopt en de beantwoorder heeft al geantwoordquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Grobbel het volgende:
After Forever - ik?
altijd bescheiden blijven...![]()
quote:
Verdomd als het niet waar is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:02 schreef Burnett het volgende:
after forever
Zo zie je maar weer, het nieuws van vandaag ben je morgen weer vergeten...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Verdomd als het niet waar is...
Wie z'n morning jacket?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef belsen het volgende:
This Morning Jacket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |