Maar die was ook niet opvallend schreeuwerig. Volgens mij wel 2004, trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad: Gem - Tell Me What's New is er ook zo een.
Inderdaad, het was trouwens geen Excelsioruitgave.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:10 schreef bukgeit het volgende:
Klopt, die werd juist 'schreeuweriger'.
Zou inderdaad zomaar kunnen, al vind ik die niet echt opvallend lelijk of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef bukgeit het volgende:
Voicst zou kunnen. Tjeerd Bomhof dus?
Maar dit was de oorspronkelijke cover:quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:17 schreef bukgeit het volgende:
Nou, die King Kong met UFO's tegen een gele achtergrond is wel opvallend. Maar lelijk zeker niet.
Ja, die met die aap is een remix van de eerste met bonustrack.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef bukgeit het volgende:
Gek, ik dacht dat het andersom was, dus eerst de aap. Zal me wel vergissen.
Hij is, volgens mij in Trivia, wel eens 'die spuuglelijke gele voorkant' genoemd. Maar dat kan ook elders zijn. Opvallend en schreeuwerig is hij in elk geval.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind ze geen van beide echt lelijk... Discussie erover kan ik me ook niet echt meer herinneren.
Nee, maar de film zou niet misstaan op hun oevre. Het is wel een 'acteerfilm'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:18 schreef ranja het volgende:
The Velvet Underground?
Klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:25 schreef bukgeit het volgende:
Monkees dan, denk ik.
quote:finally debuted her new
line-up last night (February 17) with a comeback Shockwaves NME Awards Show at London's O2 Shepherd's Bush Empire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |